بازدید 13699
۳۷۰ متر زمین از گوشه کمپ حجازی سهم معارض

ماجرای تیمساری که کمپ استقلال را می‌خواهد

آن بنده خدا ۳۷۰ متر از ما زمین می‌خواهد. اینجا ۴۰ هزار متر زمین است. ۳۷۰ متر در مقابل ۴۰۰۰۰ متر چیزی نیست. بعد حرف بی ربطی زدند گفتند معارض این زمین درست وسط زمین است، انگار متر داشتند
کد خبر: ۹۷۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 14 May 2020

علی فتح الله زاده در تازه ترین مصاحبه اش بار دیگر درباره کمپ ناصرحجازی و معارضی که این زمین دارد توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل سابق استقلال گفت: استادیوم آزادی چند سال است که ساخته شده؟ هشتصد تا معارض دارد. کمپ ناصر حجازی یک معارض دارد، که یک تیمسار عالی رتبه‌ای هم بود. صحبت کردیم و گفت اعتراضی ندارد. مشکل حل شد.

فتح الله زاده اعتراض آن یک معارض را هم به این شرح توضیح می دهد: « آن بنده خدا ۳۷۰ متر از ما زمین می‌خواهد. اینجا ۴۰ هزار متر زمین است. ۳۷۰ متر در مقابل ۴۰۰۰۰ متر چیزی نیست. بعد حرف بی ربطی زدند گفتند این زمین معارض درست وسط زمین است، انگار متر داشتند و متوجه شده اند دقیقاً وسط زمین است. اصلا وسط زمین نبوده و گوشه بوده است. بنده خدا هم آمد با ما همکاری کرد. امروز ۱۰۰۰ میلیارد یا ۱۵۰۰ میلیارد تومان قیمت این زمین است. فکر نکنید این زمین را همینطور به ما دادند. کلی چاله داشت، مشکل داشت. کلی پشت در شهردار بودم. ببینید چه بدبختی‌هایی کشیدم. اما آیا این قیمتی که زمین باشگاه دارد به من می‌دهند؟ متعلق به باشگاه استقلال است. زمین شهری بهای زمین را از ما گرفته است.»

ماجرای تیمساری که کمپ استقلال را می‌خواهد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل