خانم‌ها و آقایان؛

هفت دلیل که نباید ساعت‌های رولکس را بخرید

کد خبر: ۹۷۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 16 May 2020
تعداد بازدید : 5672
بازدید 15211
۳
رولکس جزو معروفت‌ترین برندهای ساعت لوکس است و تقریبا جزو آرزوهای هر مردی است که ساعت‌های این برند را داشته باشد. قیمت بالا وکیفیت ساخت بالای این ساعت‌ها آن‌ها را به یک کالای نمادین تبدیل کرده است و بستن یک ساعت رولکس می‌تواند نشانه موفقیت خیلی خوب در کسب‌وکار شما باشد. اما در این ویدیو می‌خواهیم با یک رویکرد متفاوت به هفت دلیلی بپردازیم که چرا نباید این ساعت‌ها را بخرید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ساعت لوکس است و تقریبا جزو آرزوهای هر مردی است که ساعت‌های این برند را داشته باشد. قیمت بالا وکیفیت ساخت بالای این ساعت‌ها آن‌ها را به یک کالای نمادین تبدیل کرده است و بستن یک ساعت رولکس می‌تواند نشانه موفقیت خیلی خوب در کسب‌وکار شما باشد
خدا شفاتون بده
دلایل ایشان صرفا برای خنده مناسب هستند!!! رولکس پول برندش را می گیرد؟؟! خب این برند حتما با یک کیفیت و تمایز خاصی ایجاد شده و ارزش آن را هم ایجاد می کند!

رولکس فیک زیاد دارد؟؟ خب حتما چشمگیر و دارای خریدار بوده که از روی آن زیاد تقلبی میسازند! تقصیر سازنده نیست که!

مدلهایش مشابه هستند و در طول زمان تغییر زیادی نکرده اند؟! خب این هم دلیل دیگری بر اصالت و پرستیژ آن! پورشه هم چنین حالتی دارد! آیا پورشه هم نخرند جماعت؟!

با تکنولوژی چندان تغییر نکرده است؟! لابد توقع دارید رولکس و امگا و پتک فیلیپ، اسمارت واچ بسازند برای شما؟؟!!!

دلیل هفتم ایشان که شاهکار بود!!! چندان به ساعت علاقه ندارم! موفق باشی خب برادر!

ساعتی معروف، با اصالت، زیبا و گرانقیمت که چنانچه توان مالی خرید آن وجود داشته باشد (شخصا ندارم متاسفانه!) ایچاد پرستیژ و برتری ظاهری می کند، و حتی بعنوان سرمایه قیمت دست دوم بسیار خوبی خواهد داشت.

در کل برنامه کمدی زیبایی اجرا کردند ایشان، با دلایلی در حد کودکستان!!!
گربه دستش به گوشت ممیریه میگه بو میده...
حتما بنز و بی ام و هم ارزش خرید ندارن... مسخره