بازدید 5026

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

کد خبر: ۹۷۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 13 May 2020

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی در خصوص اعمال محدودیت‌ها در محورهای مواصلاتی استان مازندران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جاری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای " کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه "و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور " کرج- چالوس" خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه از ابتدای "آزاد راه تهران – شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج" و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به "رودهن" محدوده "مشا" به صورت یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو و متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی