بازدید 17615
۳
کری ترسناک مک‌گرگور برای نورماگمدوف:

بعداز سلاخی، ​​​​​​​از دندان هایت گردنبند می‌سازم!

جاستین، همه ما می‌دانیم مردی که پا‌های حریفش را در بغل می‌گیرد خطری ندارد. پس سعی کن تلاش کنی و برای تهدید واقعی که اینجا منتظرت هست، آماده شوی. چون من می‌خواهم بیایم و سلاخی‌ات کنم.
کد خبر: ۹۷۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 13 May 2020

کانر مک‌گرگور برای رقیب سبک‌وزنش، جاستین گیثی که شنبه شب در فلوریدای آمریکا نمایش درخشانی ارائه و تونی فرگوسن را در یک مبارزه ۵ راندی ناک اوت کرد، خط و نشان حسابی کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، در مبارزه این هفته، گیثی ۳۱ ساله با تسلیم کردن فرگوسن، به طور موقت قهرمانی دسته سبک‌وزن را کسب کرد و برای تثبیت این عنوان باید به مصاف حبیب نورماگمدوف روس برود که دو سال پیش توانست مک‌گرگور را مقتدرانه شکست دهد و قهرمان بلامنازع شود و هنوز در مبارزاتش در UFC تن به شکست نداده است. کاملاً انتظار می‌رفت که حواس مک‌گرگور به مبارزه شنبه شب گیثی و فرگوسن باشد، چون پای عنوانی در میان بود که او زمانی قهرمان بلامنازعش محسوب می‌شد و انتظار هم می‌رفت که او برای برنده این مبارزه رجز بخواند؛ رجزی که در آن طعنه‌ای هم به حبیب زد.

مک‌گرگور با اشاره کنایه‌آمیز به شیوه مبارزه نورماگمدوف خطاب به گیثی گفت: «جاستین، همه ما می‌دانیم مردی که پا‌های حریفش را در بغل می‌گیرد خطری ندارد. پس سعی کن تلاش کنی و برای تهدید واقعی که اینجا منتظرت هست، آماده شوی. آماده باش، چون من می‌خواهم بیایم و سلاخی‌ات کنم. دندان‌هایت را خرد کنم و از آن‌ها یک گردنبند بسازم. صلاحیت مرا به عنوان یک پدر زیر سؤال می‌بری؟ از همین حالا خودت را مرده بدان.» از قدیم‌الایام میان مک‌گرگور و گیثی رابطه چندان دوستانه‌ای وجود نداشته است و بعد از آنکه گیثی آمریکایی تکنیک‌های فرزندداری رقیب ایرلندی‌اش را زیر سؤال برد و او را در ماه ژوئن به مبارزه طلبید این رابطه بدتر هم شده است. البته مک‌گرگور حاضر به مبارزه با او نشد و به جای آن با دونالد سرونه مبارزه کرد.

بعداز سلاخی، ​​​​​​​از دندان هایت گردنبند می‌سازم!

او ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹ گفت: «من حاضرم با برنده مبارزه حبیب و تونی فرگوسن مبارزه کنم و اگر این ایرلندی کوچک (مک‌گرگور) هم می‌خواهد برگردد من همین‌جا هستم تا با او مبارزه کنم. من برای برگرداندن او به مسابقات بهترین گزینه‌ام. هرگز از واقعیات فرار نمی‌کنم و این هم یک واقعیت است نه هیچ چیز دیگر. مک‌گرگور می‌خواهد مشتی اراجیف تحویل مردم بدهد، اما او باید بداند که اینگونه نمی‌تواند خودش را در معرض دید عموم قرار دهد، چنین رفتار‌هایی داشته باشد و بعد انتظار داشته باشد که فرزندش هم با کار‌هایی که انجام می‌دهد احترام بگذارد. تو قرار است روی فرزندت تأثیر بگذاری و قهرمان او باشی. احمقی اگر فکر کنی که آن‌ها پا جای پای تو نخواهند گذاشت.»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عنوان خبرتون افتضاح و دور از اخلاقه
تابناک خیلی عنوانت خشن بود
خوب اینو عرب های جاهلی پیش از جنگ هم میخوندند اما جالب تر ودر قالب شعر که بهش رجز میگفتند.
خشونت وترویج آن در دنیای مدرن افتضاحه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان