بازدید 11247
۲

مدفون شدن ۴ خودرو بر اثر ریزش دیوار در شهرری

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش یک دیوار قدیمی روی چند دستگاه خودرو در شهرری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 13 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش دیوار روی چند خودرو در شهرری، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۱ امروز یک مورد حادثه ریزش دیوار روی چند خودرو در شهرری، بعد از پل سیمان، خیابان وطن‌پرست به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دیوار قدیمی به وسعت حدوداً ۳۰ و ضخامت حدوداً نیم متر، روی چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی ون، یک دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه پراید تخریب شده است.

وی تصریح کرد: دو دستگاه خودرو (پراید و ۴۰۵) خسارات زیادی دیده و تقریباً بخش زیادی از آن زیر آوار دیوار بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بررسی اولیه را انجام دادند و مشخص شد کسی در خودرو‌ها حضور نداشته، در نهایت محل تحویل مسئولان شهرداری شد تا آواربرداری صورت گیرد و خودرو‌ها تحویل مالکان شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به پایان این عملیات در ساعت ۱۴:۱۰، گفت: در چند روز گذشته، چند مورد حادثه اینچنینی وجود داشته است، ناپایداری بسیاری از دیوار‌ها یا بنا‌های قدیمی، بر اثر زمین‌لرزه چند شب قبل یا وزش باد در روز جاری، بسیار بیشتر می‌شود و حتی می‌تواند باعث تخریب آن‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: مالکان این دیوار‌ها باید نسبت به مقاوم‌سازی یا تخریب آن‌ها اقدام کنند؛ بسیاری از شهروندان نیز با توجه به گرم شدن هوا، در پی پارک خودرو زیر یک سایه هستند، اما نباید خودروی خود را در مقابل این دیوار‌ها پارک کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اتومبیل داران چگونه تشخیص دهند که دیوار قدیمی هست وپارک نکنند، این نمونه ای از سرمایه های مملکت هست که نابودشده است. حیف که مرتب اتفاقاتی نطیر این رخ میدهدو کسی جوابگو نیست.
انشاالله که لااقل بیمه بدنه داشته باشند وگرنه بیچاره شدن توی این گرونی وسایل خودرو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر