بازدید 7443

دستگیری ۸ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش مورموری از توابع این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰ 13 May 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ محمد سلیمی زاد عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری دسته جمعی بین دو طایفه دربخش مورموری، اظهار کرد: یک مورد درگیری به‌دلیل اختلاف ملکی و برداشت محصول کشاورزی رخ داده بود، که بلافاصله عاملان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: به دلیل اختلافات ملکی و برداشت محصول بین دو طایفه در بخش انتظامی مورموری درگیری دسته جمعی توسط طرفین صورت گرفت که در این درگیری تعداد زخمی که برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: این فرماندهی بلافاصله پس از آغاز درگیری با حضور در محل از ادامه نزاع جلوگیری و با استقرار نیرو‌های انتظامی، اوضاع منطقه را کنترل کرد.

سرهنگ سلیمی زاد بیان کرد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند در کمترین زمان ممکن عاملان اصلی درگیری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این راستا علیه متهمان درگیری دسته جمعی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر