بازدید 6150
ادعای بزرگ رسول پناه:

پرسپولیس تا ۲۵ اردیبهشت ۱۱۰میلیارد پول دارد!

در قرارداد قبلی کف و سقف وجود نداشت. اگر همکاری ۲ طرف ادامه داشته باشد تا ۲۵ اردیبهشت ۱۱۰ میلیارد تومان دریافتی خواهیم داشت. من همیشه این ایراد را می‌گرفتم که چرا در پرسپولیس یک قرارداد خوب حقوقی بسته نمی‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 12 May 2020

مهدی رسول پناه ادعای بزرگی برای درآمدزایی باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اواخر سال ۹۸ محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه استعفا کرد و وارد فاز جدیدی از تغییرات شدیم. اعضای هیئت مدیره نیز به من اطمینان کردند و سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس شدم.

او افزود: با انبوهی از بدهی‌ها مواجه بودیم. بدهی به شرکت ها، قرارداد بازیکنان و پرونده‌های خارجی از جمله آن‌ها بود، اما با فرصت کمی که تا پایان سال گذشته داشتیم، توانستیم پرسپولیس را به آرامش برسانیم و با طلبکاران به توافق رسیدیم. همچنین پرونده‌هایی که در فیفا داشتیم را مدیریت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

از سال ۸۶ هیچ قراردادی در پرسپولیس به سرانجام نرسید
رسول پناه ادامه داد: از لحاظ ساختاری باشگاه را به سمت خوبی بردیم. همچنین در قرارداد باشگاه با کارگزار منافع پرسپولیس تامین نمی‌شد. حاضر هستیم از این قرارداد دفاع کنیم. از سال ۸۶ هیچ قراردادی در پرسپولیس به سرانجام نرسید و بخش حقوقی می‌تواند در این باره نظر دهد. امکان دارد کارگزار به قراردادش پایبند نباشد، اما شروطی وجود دارد که کارگزار مجبور خواهد شد به قولش عمل کند.

تا ۲۵ اردیبهشت ۱۱۰ میلیارد تومان دریافتی خواهیم داشت
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کارگزار در پرداختی‌های خود تاخیر داشته باشد، یک فرصت ۱۵ روزه به آن‌ها خواهیم داد. در قرارداد قبلی کف و سقف وجود نداشت. اگر همکاری ۲ طرف ادامه داشته باشد تا ۲۵ اردیبهشت ۱۱۰ میلیارد تومان دریافتی خواهیم داشت. من همیشه این ایراد را می‌گرفتم که چرا در پرسپولیس یک قرارداد خوب حقوقی بسته نمی‌شود. ما بهترین مشاوران حقوقی را آوردیم. خود من کارشناس رسمی دادگستری هستم، هنگامی که قرارداد این کارگزار به عنوان الحاقیه آماده بستن بود، یکی - ۲ شرکت هم آمدند و به آن‌ها گفتیم این شروط ما است. قرارداد ما محکم است. حاضرم به صورت علنی در مورد این قرارداد دفاع و بحث کنم.

بدهی‌های پرسپولیس خیلی زیاد است
او در خصوص اینکه آیا تا آخر خرداد بخش زیادی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس و برانکو پرداخت خواهد شد، گفت: موضوع برانکو بحث خاصی است. ما بخشی از تعهدات خود را عمل خواهیم کرد. بدهی‌های پرسپولیس خیلی زیاد است، اما با مدیریت و برنامه‌ریزی آن‌ها را پرداخت می‌کنیم. قول می‌دهم تا آخر قراردادی که با این کارگزار داریم همه بدهی‌ها را صاف کنیم.

خصوصی سازی مراحل مختلفی دارد
رسول‌پناه اظهار داشت: بحث خصوصی مراحل مختلفی دارد. اگر واگذاری ۲ سال طول بکشد، پرسپولیس چه کار کند؟ روی هوا بماند؟ این شرکت هم پیش‌بینی‌ها و منافعی دارد و ما نظرمان این است که این قرارداد برد - برد است. هر کسی در زمان خصوصی سازی برای خرید بیاید، این شرایط را اعلام می‌کنند، همه این‌ها در هر شرکتی که وارد بورس می‌شود با جزئیات بیان می‌شود.

پرسپولیس تمام فاکتور‌های قهرمانی را دارد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا همچنان اصرار به ادامه برگزاری لیگ دارد، عنوان کرد: سلامتی همه افراد و بازیکنان اولویت ما است، اما این مسئله بهانه‌ای برای کسانی شد که اهداف دیگری دارند. ما ۱۰ امتیاز جلو هستیم. هزینه‌های ما با هزینه تیم‌های دیگر فرق دارد. تیم بزرگ پرسپولیس مشکلاتش هم بزرگ است. به نظرم ادامه لیگ برگزار شود. حریرچی هم اعلام کرد تمرینات در خرداد برگزار شوند و نظر ما نیز قهرمانی مقتدرانه در زمین مسابقه است. اگر مسابقات هم برگزار نشود، قهرمانی برای ما است. در نیم فصل قهرمان بودیم، فصل قبل هم قهرمان بودیم. پرسپولیس تمام فاکتور‌های قهرمانی را دارد.

هیچ اختلافی در هیئت مدیره وجود ندارد
رسول پناه در پایان مورد اینکه در هیئت مدیره پرسپولیس بر سر مدیرعاملی اختلاف وجود دارد اظهار داشت: هیچ اختلافی وجود ندارد. تضارب آرا وجود دارد، اما مهم این است که احترام به خرد جمعی حاکم است. من، هاشمی و رغبتی با جدیت به دنبال حل مشکلات هستیم. برخی می‌خواهند ابهت هیئت مدیره پرسپولیس را از بین ببرند. ما شبانه روز در حال تلاش هستیم و این جفا است که بگوییم اعضای هیئت مدیره اختلاف دارند. مشکلات در حال حل شدن هستند. در فضای مجازی می‌خواهند پرسپولیس را متلاطم نشان بدهند، اما به هیئت مدیره باشگاه اطمینان کنید. تصمیمی که می‌گیریم قطعا به نفع پرسپولیس و هواداران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان