بازدید 16766

طرح خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس چیست؟

کد خبر: ۹۷۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 11 May 2020

این روزها که کرونا آسیب زیادی به کسب‌و‌کارها زده است شاید برای خیلی‌ها دل و دماغی برای فعالیت اقتصادی باقی نمانده باشد، اما درست در همین گیر و دار است که می‌شنویم بازار بورس بسیار پربازده شده و مردم سودهای خوبی رو از این بازار به دست می‌آورند. بازدهی مالی بالای بازار بورس نسبت به سایر بازارها مثل طلا، ملک و ارز باعث شده است که خیلی از افرادی که تا کنون به سرمایه‌گذاری و سوددهی به بازار بورس فکر هم نکرده‌اند، در حال حاضر برای ورود به این بازار علاقه‌مندی نشان بدهند. اما بازار بورس نسبت به سایر بازارها یک تفاوت مهم دارد و آن هم تخصصی بودن این بازار است که باعث شده خیلی از مردم از ورود به آن هراس داشته باشند و خودشان را از عایدی‌های چشمگیر این بازار محروم کنند.

برای همین است که به کسانی که تازه ‌وارد بازار بورس شده‌اند، پیشنهاد می‌شود که سرمایه‌گذاری در بورس را با خرید عرضه‌ اولیه‌های بورس شروع کنند.

اما عرضه اولیه چیست و چطور می‌توان آن را خرید؟

هنگامی که سهام شرکتی برای اولین بار در بورس عرضه می‌شود، اصطلاحاً به آن عرضه اولیه می‌گویند. تجربه ثابت کرده که تقریباً خرید سهام عرضه‌ اولیه‌های بورس، همیشه سودآور است.

اما نکته مهم حضور در بورس سال ۹۹ چیست؟

سال ۹۹ سالی است که تعداد زیادی از شرکت‌ها برای اولین بار سهام خود را در بورس عرضه می‌کنند و این یعنی یک سود‌دهی تمام عیار برای دارنده کد بورسی! با این کد بورسی می‌توانید حداقل با خرید عرضه اولیه‌ها سود کنید، اما مشکل این هست که که برای اطلاع از زمان عرضه‌ اولیه‌های بورس هم باید هم زمان هزینه کنید و هم پول.

خبر خوب اینکه وبسایت تیم‌شیم، همه عرضه‌ اولیه‌های بورس را رایگان برایتان می‌خرد، شاید عجیب باشد اما این یعنی شما بدون صرف هیچ هزینه‌ای، می تونید سود کلانی کنید!

تیم‌شیم یک وب‌سایت خرید اینترنتی بیمه هست که در حال توسعه خدمات خود است و "طرح خرید رایگان عرضه‌ اولیه‌های بورس" یکی از آن‌هاست. پس از ثبت‌نام در سایت تیم‌شیم و دریافت کد بورسی، روند خرید رایگان عرضه اولیه برای شما آغاز می‌شود. پس از خرید رایگان سهام اولین عرضه اولیه برای شما، سود آن تا مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب شخصی‌تان واریز می‌شود. بعد از آن لینک تکمیل اطلاعات و سفارش بیمه‌نامه برای شما پیامک می‌شود. تنها کافی است که اطلاعات بیمه‌نامه مورد علاقه‌تان را در وب‌سایت تیم‌شیم ثبت کنید تا خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس برایتان ادامه بیاید.

طرح خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس چیست؟

مراحل ثبت نام در طرح خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس

 

در وهله اول، باید به صفحه اختصاصی طرح خرید رایگان عرضه اولیه‌های بورس در سایت تیم‌شیم مراجعه و اطلاعات خود را وارد کنید.

در مرحله دوم، با کلیک بر روی دکمه افتتاح در سایت کارگزاری، در آن افتتاح حساب می‌کنید و علاوه بر مشخصات هویتی، درباره شغل و میزان درآمد و اطلاعات بانکی خود نیز به تکمیل فرم پرداخته و تصاویر مورد نظر از کارت ملی و شناسنامه را در سایت کارگزاری فارابی آپلود می‌کنید.

در مرحله سوم، پیش از ثبت نام در سایت کارگزاری، جهت احراز هویت به شکل حضوری به شعب کارگزاری یا دفاتر پیشخوان دولتی منتخب کارگزاری مراجعه کرده و اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت تیم‌شیم مراجعه کنید.

teemsheem.com/ipo

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر