بازدید 6120
۱

یک پرسپولیسی که ۱۹ماه از قراردادش پولی نگرفت

کد خبر: ۹۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 11 May 2020

در فوتبال حرفه ای امروز معجزه است که یک مربی 19ماه کار کند و پولی از باشگاهش دریافت نکند! در باشگاه بدون بحران زده و بدهکار پرسپولیس این اتفاق رخ داده!

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من سرمربی تیم امید پرسپولیس در سال گذشته بودم که نزدیک ۱۹ماه عایدی نصیبم نشده است. متاسفانه از ۲سال قبل که سرمربی تیم امید پرسپولیس بودم هیچ کدام از مبالغ قراردادم پرداخت نشده است و ۱۹ ماه به صورت رایگان در حال رفت و آمد به باشگاه پرسپولیس هستم و هر زمان که آمدم هر کدام از مدیران به دیگری پاس می‌دهد. هر روز به باشگاه پرسپولیس می‌آیم، اما تغییر ۳-۴ مدیرعامل باعث شده که وضعیت ام مشخص نشود. من حتی زمانی از جیب خودم برای باشگاه هزینه کردم تا بازیکنان جوان رشد و پیشرفت کنند.

خیلی جالب است که کارمندان پرسپولیس به من می‌گویند که شکایت کنم راحت‌تر به پولم می‌رسم
او ادامه داد: خیلی جالب است که کارمندان پرسپولیس به من می‌گویند که شکایت کنم راحت‌تر به پولم می‌رسم. پرسپولیس خانه من است مگر می‌شود از خانه ام شکایت کنم. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد، چون این کار‌ها زشت است.

عقده قهرمانی نداریم و جام ندیده نیستیم
حلالی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بیند و کری خوانی بین پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال بر سر قهرمانی به وجود آمده است، گفت: ما عقده قهرمانی نداریم و جام ندیده هم نیستیم. به هر حال یکسری از پیشکسوتان باشگاه استقلال قابل احترام هستند، اما حرف‌هایی می‌زنند که زیبنده نیست و دوست ندارم این صحبت‌ها را بشنوم. ما ۳سال قهرمان لیگ برتر شدیم و امسال هم با اختلاف ۱۰ امتیازی صدرنشین لیگ نوزدهم هستیم و هر تیمی جای پرسپولیس بود در نهایت ادعای قهرمانی داشت. به طور طبیعی با این اختلاف امتیاز باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.

او افزود: اگر اختلاف یک یا ۲ امتیازی بود در آن صورت سایر تیم‌ها می‌توانستند با یک بازی این فاصله را جبران کنند، اما ما همه بازی‌های ۶ امتیازی را بازی کردیم و اکنون هم ۹ بازی پیش رو داریم که در بدبینانه‌ترین حالت باید ۴ بازی بازنده شویم و تیم‌های دیگر باید بازی ها‌ی خود را پیروز شوند تا اختلاف امتیاز جبران کنند. تصور رسیدن سایر تیم‌ها به پرسپولیس هم روی کاغذ سخت است و طبیعی است که جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهند. اگر قرار باشد در آسیا شرکت کنیم باید پرسپولیس را به عنوان تیم اول معرفی کنند و این امر طبیعی است.

چرا اجازه دادند انصاری فرد سال قبل بازیکن خارجی بگیرد
حلالی درباره اینکه وزارت ورزش بیان کرده که باشگاه پرسپولیس نباید بازیکن و مربی خارجی جذب کند، گفت: به طور حتم این موضوع به نفع فوتبال کشورمان است. سئوال این است که چرا سال قبل اجازه دادند این اتفاق رخ بدهد و اگر این کار را کرده بودند بدهی‌های پرسپولیس صفر شده بود. چرا اجازه دادند انصاری فرد سال قبل بازیکن خارجی بگیرد که همین بازیکن خارجی را در خارج از کشور دستگیر کردند. به نظرم قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی را باید سال قبل اجرا می‌کردند و چرا ما باید مربی و بازیکن خارجی با بدهی‌های سرسام آور جذب کنیم؟ ما باید خودمان بازیکن بسازیم و مدیری بگذارند که کارهایش را نظارت کنند.

مدیرعامل ۴ بازیکن به تیم‌های پایه می‌فرستد و نامه دستوری می‌دهد که قرارداد آن‌ها بسته شود
پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: مدیر درست حسابی برای باشگاه پرسپولیس انتخاب نمی‌کنند و زمانی که مدیر انتخاب می‌کنند کار‌های غیر اخلاقی از آن‌ها می‌خواهند. مدیرعامل ۴ بازیکن به تیم‌های پایه می‌فرستد و نامه دستوری می‌دهد که قرارداد آن‌ها باید در یکی از رده‌های پایه ثبت شود، اما من حدود ۵ سال است که جلوی این کار‌ها قرار گرفتم و انجام ندادم. نامه‌ها دستوری موجود است و من تنها کسی بودم که حق یک بازیکن را به فرد دیگری ندادم. یکی از مدیرعاملان باشگاه پرسپولیس نامه ارسال کرده بود که فلان بازیکن باید جذب تیم امید شود و من زیر نامه ارسالی نوشتم که به طور کلی تیم ب را لغو کنید و این کار صورت گرفت.

حلالی بیان کرد: به هر حال ۴ سال پیش تیم ب باشگاه پرسپولیس منحل شد و نام مدیرعامل هم مشخص است. ما تیم ب در باشگاه پرسپولیس داشتیم که تیم بزرگسالان ما نمی‌توانست آن تیم را شکست بدهد. یک نفر از تیم ب قرارداد هزار تومانی هم نداشت و روح اله سیف اللهی یکی از بازیکنان ما بود که در بالاترین سطح بازی می‌کند. ما می‌توانستیم ۱۰ بازیکن پرورش بدهیم، اما در نهایت نگذاشتند این کار را انجام بدهیم. بازیکن خارجی می‌آورند و در قراردادش دست می‌برند. به هر حال برای بعضی‌ها جذب بازیکن خارجی عایدی دارد، اما بازیکن تیم ب. درآمدی برایشان ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل حلالی حلال خوره و چون پول باشگاه حرومه بهش ندادن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها