بازدید 6607
۳
گفت‌وگو با سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی؛

قيمت خودرو بايد منطقي شود

کد خبر: ۹۷۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 10 May 2020

قيمت خودرو بايد منطقي شود

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس دهم با اشاره به قیمت‌گذاری دستوری باعث زيان شركت هاي خودروسازي شده است، گفت: قيمت خودرو بر اساس عرضه و تقاضا تعيين شود تا خودرو بدست مصرف كننده واقعي برسد.

سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمي افزود: نمي‌توانيم در بازار خودرو شاهد حركت افراطي و تفريطي باشيم. نگاه متعادلي كه هم مشتري‌مداري باشد و هم قيمت‌ها براساس كارشناسي واقعي و نه به‌صورت حباب و كاذب و سفته‌بازی شکل بگیرد و عده‌اي دلال ميان‌دار عرصه قيمت‌گذاري باشند

عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید نظارت دقيق سازمان مرتبط بر بازار خودرو خاطر نشان كرد : در اين آشفته فعلي بازار خودرو هم خودرو ساز و هم مصرف كننده واقعي ضرر مي بيند و تنها دلال ها سود هاي كلاني به جيب مي زنند و منطقي كردن قيمت خودرو تنها راه مبارزه با دلال بازي است.

وی در خصوص عملكرد مدير عامل ايران خودرو گفت : مقيمي در اين مدت كوتاه توانسته ايران خودرو را روي ريل توسعه از منظر تيراژ توليد، ارتقاي كيفيت ، توسعه محصولات جديد و بومي سازي قطعات قراردهد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: در برنامه هاي راهبردي مدير عامل ايران خودرو طراحي پلتفرم ايراني با تكيه بر شركت هاي دانش بنيان ، نهضت كاهش قيمت تمام شده محصول نهايي و توليد خودرو با نشان ايراني ديده شده است كه اميدواريم كه با تحقق اين برنامه ها آينده ايران خودرو با مديريت مقيمي تضمين شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بکشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۲:۴۴
سکه ۷۱۰۰۰۰۰
دلار ۱۶۶۰۰
پراید ۱۰۵ میلیون
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۷۵ میلیون
مملکت به حال خودش رها شده
علی برکت الله
مثل ممنوعیت واردات خودرو حتی با مالیات دوبرابرقیمت خودخودرو که یک تصمیم منطقی بود .
با سلام/ متاسفانه سال به سال فاصله طبقاتی در جامعه ما بیشتر و بیشتر شده و ثروتمندان ثروتمندتر و قشر متوسط و ضفیف جامعه فقیرتر و با مشقت بسیار زندگی میکنند. یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی کمتر کردن این فاصله بوده ... مسکن حداقل و خودروی حداقل قیمت جزو اقلام سرمایه داری نیست و باید به آسانی هرخانواده ای بدون دغدغه و پرداخت سودهای کلان و شبه دار بتواند آنها را تهیه کند که خود یکی از اهرمهای موثر برای تسهیل و رایج شدن ازدواج و فرزندآوری و رونق درآمدها می باشد. چرا بسیاری از مسئولین چشمهایشان را بسته اند و یا اینکه نمی خواهند ببینند!!؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر