بازدید 5892

ابتلای ۱۷ معتاد در شیراز به کرونا تکذیب شد

مدیرکل توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور ابتلای ۱۷ نفر از معتادان متجاهر استان فارس به کرونا را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 09 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرید براتی سده در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار خبری در یکی از شبکه‌های معاند مبنی بر ابتلا 17 معتاد در استان فارس به کرونا اظهار کرد: در این خبر به نقل از مدیرکل بهزیستی این استان اعلام شده است که 17 نفر از معتادان به کرونا مبتلا شده‌اند که خبر تکذیب می‌شود.

وی توضیح داد: در خبر واقعی از مدیرکل بهزیستی اشاره شده است که 17 معتاد متجاهر مشکوک به کرونا در شیراز شناسایی شده اما با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که از مصاحبه مدیرکل بهزیستی استان فارس سوء برداشت شده است و نوعی شیطنت در کار بوده است.

براتی ادامه داد: کشفی‌نژاد، مدیرکل این استان مصاحبه‌ای داشته و گزارشی از خدماتی که به معتادان متجاهر در محل تجمع آنها در پاتوق‌ها و مناطق پرخطر شهر شیراز ارائه کرده است و در این گزارش عنوان شد که 17 معتاد مشکوک به کرونا مورد بررسی قرار گرفته‌اند و مدیرکل فقط به مشکوک بودن ابتلای این افراد اشاره کرده است.

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در تماس با همکارانمان در بهزیستی استان فارس مشخص شد این معتادان فقط مشکوک بودند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی از آنها تست کرونا به عمل آمده که خوشبختانه هیچ کدام از آنها مبتلا به کرونا نبودند اما متاسفانه رسانه‌های معاند خبر ابتلای آنها را به کرونا اعلام کرده‌اند. این موضوع به طور جد تکذیب می‌شود و مدیر کل بهزیستی استان فارس بر مشکوک بودن این افراد به کرونا تأکید داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر