بازدید 34871

پیانو آکوستیک دست دوم در حد نو از کجا بخریم؟

خرید پیانو دست دوم در حد نو می تواند جایگزین مناسب برای داشتن یک ساز جدید باشد، اما اطمینان از انتخاب آن چیزی که به دنبال آن هستید کمی مشکل است. در اینجا چند نکته ی مهم برای خرید پیانو آکوستیک دست دوم در اختیارتان قرار می دهیم امیدوارم نهایت بهره را ببرید.
کد خبر: ۹۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 09 May 2020

پیانو آکوستیک دست دوم در حد نو از کجا بخریم؟

خرید پیانو دست دوم در حد نو می تواند جایگزین مناسب برای داشتن یک ساز جدید باشد، اما اطمینان از انتخاب آن چیزی که به دنبال آن هستید کمی مشکل است. برای چنین مسئله ای نیز راه حل وجود دارد! مثلا مطالعه ی هر آنچه که نیاز است درباره ی مزایا و نکات پیانوی دست دوم آکوستیک بدانید تا یک خرید مطمئن داشته باشید. در اینجا چند نکته ی مهم برای خرید پیانو آکوستیک دست دوم در اختیارتان قرار می دهیم امیدوارم نهایت بهره را ببرید.

آیا قیمت پیانو آکوستیک نو را می دانید: پیانو آکوستیک

3 نکته مهم که هنگام خرید پیانو آکوستیک دست دوم باید رعایت کنید:

  1. زیبایی و ظاهر پیانوی آکوستیک دست دوم:

ظاهر و زیبایی ساز مهم است، که پیانوهای آکوستیک به دلیل استفاده از چوب های مرغوب در ساختشان ( بدنه اصلی ساز که به آن کابینت گویند و همچنین ساند بورد، کلیدهای پیانو و قطعات اکشن ساز ) مسلما از ظاهر و زیبایی منحصر به فردی برخوردارند. برخی از پیانوها به مرور زمان و یا عدم نگهداری و مراقبت رنگ و رویشان را از دست میدهند، پس زیبایی دیگر نخواهند داشت. ولی پیانوهای آکوستیک با مراقبتهای صحیح مطمئنا بعد از چندین سال هم زیبایی خود را از دست نمیدهند.

همچنین کیفیت صدا در پیانو آکوستیک به مرور زمان و با هر چه بیشتر نواخته شدن بهتر میشود، چون عملکرد اکشن ساز و مواد بکار رفته در آنها به مرور بهتر میشود و ساز به اصطلاح رگلاژ میشود. بنابراین اگر هم به دنبال کیفیت هستید و هم به دنبال زیبایی پیانو آکوستیک دست دوم میتواند به اندازه ی پیانوی نو آرزوی شما را برآورده کند.

  1. بررسی بخش های داخلی پیانو:

حتما از کارکنان و فروشندگان اجازه بخواهید تا داخل پیانو را بررسی کنید. در داخل پیانو میتوانید سیم ها، چکش ها و دمپرها را ببینید. هنگام تکان دادن سیم ها چکشها به حرکت در می آیند و دمپرها هم وقتی تکان میخورند که پایتان را روی پدالها قرار دهید. از نزدیک چکش ها را ببینید و اطمینان حاصل کنید که چوب ها در وضعیت مناسبی قرار دارند و فرسوده نشده اند.

مطمئن شوید که هیچ چکش، سیم یا دمپر از دست رفته ای وجود ندارد. چکش ها باید نرم- و نه خیلی خشک یا سفت- باشند و در آنها شیار باشد و از ۳/۱ سانتی متر عمیق تر نباشند. چک کردن دمپرها را فراموش نکنید و مطمئن شوید که فرسوده نباشند.

ساندبرد (برد صوتی) پیانو هم مهم است. ساندبرد یک بخش چوبی بزرگ و مسطح در پشت سیم ها است. عدم وجود هرگونه ترک بر روی قاب آهنی و ساندبورد چوبی را چک کنید. وجود ترک برروی ساندبرد می تواند تن و پایداری تونینگ پیانوی شما را به طرز چشمگیری تحت تاثیر قرار دهد.

  1. از ضمانت کالا اطمینان حاصل کنید:

همواره سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که پیانوهای آنها گارانتی داشته باشند. چرا که این گزینه بخصوص برای پیانوهای دست دوم اهمیت زیادی دارد چون ضمانت، اطمینان فروشنده از کیفیت محصول را نشان میدهد. بعضی از فروشنده ها سرویس ارسال رایگان و همچنین تخفیف تعمیرات نیز دارند. پس مطمئن شوید که همه چیز را در مورد خریدتان درنظر میگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پیانو آکوستیک دست دوم در حد نو از کجا بخریم؟

پیانو دست دوم از کجا بخریم؟

پاسخ این سوال ساده است! باید از فروشگاهی خرید کنید که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و دارای پیشینه ی عالی در امر خرید و فروش انواع آلات موسیقی.

مشاهده پیانو های آکوستیک کارکرده در حد نو: قیمت پیانو دست دوم

 

راهنمایی و پیشنهاد ویژه ی ما برای خرید:

قصد داریم تا در اینجا فروشگاهی را معرفی کنیم که با دارا بودن بیش از یک دهه فعالیت در امر خرید و فروش پیانو نو و همچنین دست دوم میتواند کمک شایانی به شما بکند.

 فروشگاه آلیک در خیابان جمهوری تهران با بیش از یک دهه فعالیت در امر خرید و فروش پیانو آکوستیک و پیانو دیجیتال آکبند و دست دوم می تواند با توجه به بودجه موردنظرتان؛ به شما برای خرید یک پیانو کارکرده مناسب کمک کند.

امکان خرید قسطی انواع پیانو: خرید پیانو قسطی

از جمله پیانوهای آکوستیک دست دوم در فروشگاه آلیک موزیک میتوان به محصولات زیر برای خرید اشاره نمود:

  • پیانو دست دوم آکوستیک Pearl River 115 M2.
  • پیانو آکوستیک گرند بنتلی 150 مشکی پولیش.
  • پیانو شومان آکوستیک کارکرده Up 121 BR.
  • پیانو وبر دست دوم مدل 114 BK.
  • پیانو بنتلی دست دوم B4 123 MH قهوه ای.
  • پیانو آکوستیک وبر ۱۱۰ مشکی.

پیانو آکوستیک دست دوم در حد نو از کجا بخریم؟

بهتر است بدانید پیانو آکوستیک دست دوم طرفداران زیادی دارد و فروش آن نیز خوب است زیرا که به دلیل بالارفتن قیمت پیانو، علاقه مندان به آن ترجیح می دهند که سازی دست دوم و تمیز خریداری کنند. این نکته ی مهم را از دست ندهید!

محصولات کارکرده دونوع هستند، 1- محصولاتی که دست مشتری بوده و توسط فروشگاهها خریداری و بازسازی شده اند، 2- نوع دوم پیانوهایی که قدیمی هستند و در خود کشور مبدا سازنده بازسازی شده اند و به میرسند که فرق زیادی با پیانوهای نو ندارند. در سیستم بازسازی پیانو، قاب سیستم ساند برد و چوب ها دست نخورده باقی می مانند مگر در صورت مشکل داشتن و فقط چکشها و قسمت های فرسوده تعویض می شوند.

که مدلهای بازسازی شده، به مانند پیانوی نو محسوب می شوند ولی با قیمتی به مراتب پایینتر از پیانوهای نو، و همچنین برای محصولات آکوستیک دست دوم گارانتی 4-7 ساله صادر می شود که در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا قابل پیگیری و تعمیر و تعویض هستند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر