بازدید 18807
اختصاصی «تابناک»

فراکسیون «انقلاب اسلامی» ششم خرداد با حضور ۲۲۰ عضو تشکیل جلسه می‌دهد / دستور کار؛ انتخاب کاندیدا‌های ریاست و عضویت در هیات رئیسه مجلس / هفتاد اصولگرا، متقاضی عضویت در هیات رئیسه مجلس یازدهم

شنیده شده که ششم خرداد ماه سال جاری و قبل از تشکیل مجلس یازدهم فراکسیون «انقلاب اسلامی» با حضور همه اعضای خود و دعوت از ۲۲۰ نماینده‌ای که پیش بینی می‌شود در این فراکسیون عضویت داشته باشند، جلسه‌ای را برگزار و در این جلسه برای تمامی کرسی‌های هیات رئیسه مجلس یازدهم تصمیم گیری خواهند کرد...
کد خبر: ۹۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 09 May 2020
فراکسیون «انقلاب اسلامی» ششم خرداد با حضور ۲۲۰ عضو تشکیل جلسه می‌دهد / دستور کار؛ انتخاب کاندیدا‌های ریاست و عضویت در هیات رئیسه مجلس / هفتاد اصولگرا، متقاضی عضویت در هیات رئیسه مجلس یازدهم

اصولگرایان که اکنون نام فراکسیون خود را در مجلس یازدهم «انقلاب اسلامی» نهاده اند و فعالیت‌های خود را در قالب سه کارگروه محتوایی به منظور تمشیت امور مقدماتی مربوط به این فراکسیون آغاز کرده اند، بنا دارند، اختلاف نظر‌ها را در بین طیف‌های مختلف حاضر در این فراکسیون به حداقل ممکن برسانند و با یک وحدت تام وارد مجلس یازدهم شده و کار خود را برای تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد آغاز کنند.

به گزارش «تابناک»؛ در جلسه اخیری که اصولگرایان داشته اند، بررسی طیف‌های مختلف اصولگرای حاضر در دایره نیرو‌های جبهه انقلاب نشان می‌دهد، آن‌ها حداکثر می‌توانند یک اکثریت ۲۲۰ نفره را در فراکسیون «انقلاب اسلامی» مجلس یازدهم شاهد باشند. این منوط به همراهی همه نیرو‌های طیف‌های مختلف اصولگرایی راه یافته به مجلس یازدهم است و باید دید که این همراهی تام حاصل خواهد شد یا خیر؟

منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم در جلسه اخیر و ۵۹ نفره خود با رأی‌گیری کتبی منتخبان حاضر در جلسه، اعضای کارگروه اجرایی را برای پیشبرد امور مقدماتی انتخاب کردند تا مراحل اولیه تشکیل فراکسیون اکثریت دنبال شود. همچنین قرار است کاندیدا‌های تصدی دوازده کرسی هیات رئیسه مجلس یازدهم در فراکسیون اعلام آمادگی کنند و بنا به شاخص‌های تعریف شده، یا یک تصمیم فراکسیونی، کاندیدا‌های مورد نظر انتخاب شوند.

در نشست منتخبان نمایندگان اصولگرای راه یافته به مجلس «غلامعلی حداد عادل» رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این ساز و کار انتخاباتی، پایان کار شورای ائتلاف در خصوص انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد و تداوم فعالیت‌های این جریان سیاسی را در ادامه کار بر عهده نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم گذاشت.

منتخبان مردم در مجلس یازدهم هم ضمن قدردانی از شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، بر عهد خویش برای پایبندی و رهگیری آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خدمت به ملت رشید ایران پافشاری کردند تا اقدامات این طیف در مجلس یازدهم منطبق بر این منویات و تنها با هدف خدمت به مردم ایران بنا نهاده و پیش برده شود.

شورای موقت مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی بر ضرورت وحدت و همدلی حداکثری و تعامل نمایندگان منتخب تاکید کرده اند؛ بنابراین قرار بر این شده که چهره‌های متقاضی ریاست، نایب رئیسی و ۹ کرسی دیگر هیات رئیسه مجلس در فراکسیون برای تصدی این مسئولیت‌ها اعلام آمادگی کنند و پس از آنکه بررسی‌های لازم مبتنی بر شاخص‌هایی که داشتن سوابق نمایندگی، داشتن سابقه اجرایی و مواردی از این دست در آن آمده است، کاندیدا‌های نهایی به منظور جلوگیری از ثبت نام‌های انبوه جهت تصدی این کرسی ها، انتخاب شوند.

بر اساس شنیده‌های «تابناک»، اکنون حدود ۷۰ تن از منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم برای تصدی ۱۲ کرسی هیات رئیسه پارلمان مطرح هستند و یا اعلام آمادگی کرده اند که از این روی، فراکسیون «انقلاب اسلامی» کار سختی برای کاهش تعداد کاندیدا‌ها و انتخاب گزینه‌های نهایی برای رقابت در صحن علنی به منظور تصدی کرسی‌های هیت رئیسه خواهد داشت.

البته از قرار معلوم بخشی از نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم از جمله برخی اعضای جبهه پایداری بر این عقیده اند که منتخبان مجلس یازدهم که پیشتر در مجالس هشتم، نهم و دهم سابقه عضویت در هیات رئیسه داشته اند، نباید کاندیدای عضویت در هیات رئیسه مجلس پیش روی باشند؛ چراکه یکی از شعار‌های نیرو‌های انقلابی راه یافته به مجلس یازدهم، انتقاد از اقدامات و عملکرد مجالس پیشین از جمله مجلس دهم است؛ لذا این افراد هم در عملکرد این مجالس و به خصوص هیات رئیسه سهیم و شریک بوده اند و لذا نباید کاندیدای عضویت در هیات رئیسه مجلس یازدهم که می‌خواهد قوی و کارآمد باشد، باشند.

به هر حال اینکه اصولگرایان مجلس یازدهم در فراکسیون «انقلاب اسلامی» کار سختی برای ایجاد وحدت بین نیرو‌های متقاضی عضویت در هیات رئیسه دارند، مسلم است؛ و این موضوعات را شورای مرکزی موقت باید تا ششم خرداد ماه که قرار است اولین جلسه فراکسیون با حضور تمامی اعضای آن برگزار بشوند، به نقطه و نتیجه مشخصی برسانند.

شنیده شده که ششم خرداد ماه سال جاری و قبل از تشکیل مجلس یازدهم فراکسیون «انقلاب اسلامی» با حضور همه اعضای خود و دعوت از ۲۲۰ نماینده‌ای که پیش بینی می‌شود در این فراکسیون عضویت داشته باشند، جلسه‌ای را برگزار و در این جلسه برای تمامی کرسی‌های هیات رئیسه مجلس یازدهم تصمیم گیری خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴۵
میگن شهرداری تهران فقط به یک بانک بیست هزار میلیارد تومن بدهی داره از رییس مجلس اینده تقاصا دارم اولین تحقیق و تفحصش در این مورد باشه محض خنده البته
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
چقدر تشنه خدمت دارند که فقط هفتاد نفرشون میخوان توی هیئت رییسه باشن
نوید
| Turkey |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
چه زیبا کلا دیگه در اسامی احزاب نمایندگان مردم اثر از ایران مردم شهرها و...نیست فراکسیون انقلاب اسلامی پس مردم کجان!!!
عملکرد دولت روحانی موجب شد اکثر اینان رأی بیاورند.
اگر عملکرد دولت کمی بهتر بود شاید افراد بیشتری در انتخابات شرکت می کردند.
شاید بسیاری از اینان حد اقل در مرحله اول رأی نمی آوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
این آقایان رای اکثریت مردم را ندارند. با عملکرد خوب و یا بد روحانی هم نتجه چندان فرقی نمیتونست داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
ربطی به دولت روحانی ندارد
و باید به شورای نگهبان، خسته نباشید دلاوران و نام آوران گفت !!!؟؟؟
بسلامتی ومبارکی و میمنت
سکه شد ۶۹۰۰۰۰۰ تومان !!!!!
دلار ۱۶۴۰۰
علی برکت الله !
متوجه نمیشم. یعنی نظر اون پنجاه و خورده ای نفر اصلا مهم نیست؟
تقسیم کنید مناصب باداورده را ای شیفتگان خدمت
اینمجلس فاجعه کشور را رقم خواهد زد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
فاجعه را تکمیل خواهد کرد
کشور غرق تو تورم و بیکاری و گرانی و مشکلات اقتصادی هست اقایان درگیر دعواهای جناحی.......... چه فرقی میکنه تقی معمولی بیاد یا هرکس دیگه ای ؟ فساد اداری و رانت کشور رو نابود کرده تو دنیا بی اعتبارترین گذرنامه رو داریم پولمون هم داره میرسه به پول زیمبابوه و ونزوئلا ........ ادم خندش میگیره هر روز برای نماینده های مجلس برای دوران بعد از اتمام کارشون تو مجلس انواع فراسیون ها و چارت های بی معنی تراشیده میشه تا اینها بیکار تو خونه نمونن اعصابشون خورد بشه . اولین ترکش ها بی تفاوتی مردم تو انتخابات رو هم تو انتخابات مجلس دیدین که حسابی افت داشته مشارکت عمومی مردم. ازین بدترش برای ریاست جمهوری در انتظارتونه . وای بر شما
هاه مجلس هیچکاره حتی یه FATF رو هم نتونست تصویب کنه حیف اون یه باری که رفتم رای دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
تو رفتی رای دادی اونا خودشون رو بستن
جــــــــــــــــونم احمـــــــــــــــدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
جونم منفی هارو فعلا داشته باش
بسلامتی ومبارکی ومیمنت
سکه شد ۷ میلیون تومان !!!!!
ارزش ریال روزبه روز که نه ساعت به ساعت داره کمتروکمترمیشه
علی برکت الله !
این مجلس فرمایشی اصلاً ارزش ندارد که آدم در موردش فکر کند! حالا شما آمده‌اید با آب‌وتاب خبر اختصاصی در موردش زده‌اید! نصف خبرهای سایت در مورد مجلس فرمایشی و نمایشی است. آیا موضوع مهمتری برای خبررسانی وجود ندارد؟
به به همه شیفته خدمت به ملت ولی در جایگاه هیئت رئیسه.سالی که نکوست از بهارش پیداست
بسلامتی ومبارکی ومیمنت
سکه شد ۷ میلیون تومان !!!!!
ارزش ریال روزبه روز که نه ساعت به ساعت داره کمتروکمترمیشه
علی برکت الله !
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
چرا بورس را نمیگی شاخص تورم در کشور رشد بورس است
امیدواریم قالیباف یه بار برای همیشه قوانین که دست تولید کنند را گذاشته داخل پوست گردون را تغییر دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
باش تا صبح دولتت بدمد .مردحساب کسی که خودش جز ۴ درصدی هاست انتظار داری درد دل ۹۶ درصدی رو بفهمه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
شاید بتونه با شرکت خصوصی اش که با شرودر و ... ساخته نفت و گاز را بفروشد و کمی ارز وارد کشور کند!
خیلی پدیده جالب و خنده داری است !!!؟؟؟
که یک عده که ۹۰ درصد از یک جناح و طرز فکر خاص هستند
با شرکت حداقل ترین تعداد مردم در انتخاباتی !؟ خاص!؟
به مجلس رفته اند
و از ابتدا برای نشستن بر صندلی ریاست ، رقابت مثال زدنی با خودشان دارند !!؟؟
واقعا ، اینها حتی وقتی در بین خودشان هم نمی توانند وحدت و نظم و فرمانبری و انصاف و عدالت را رعایت کنند
چطور میتوانستند ، با جناح رقیب شان کار کنند ؟
اینها حتی با همدیگر هم نمی توانند کار کنند !؟
کاش همه نهادهای انتخابی کلا جمع بشه
۲ خرداد مناسب تر بود!!!
دارم فکر میکنم به فرهنگی بیچاره ای که امسال بازنشسته میشود
بلافاصله یک میلیون از حقوقش کم میشود
پاداش پایان خدمتش هم حتی یک پراید نمیشود
پارسال میتوانست دو پراید با این پول بخرد
روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد روحانی ایرانی رو بدبخت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
...همه از دم عربزده ویکی هستن
ناشناس
| Italy |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
روحانی و بقیه شرکا
فردا همه بی عرضگیشان میندازند گردن روحانی که اون باعث این شد این باعث آن شد
تابناک خجالت بکش
مردم غرق در مشکلاتی هستند که همین به اصطلاح اصولگرایان ایجاد کردند
آنوقت تو هر روز با آب و تاب خبر ای قماش را درج میکنی
از خیل عظیم فقرا شرم کنید
تشنگان قدرت چه بلایی سر این ملت و کشور در بیاورند که انسرش ناپیدا است.
رفتیم برای صلح امام حسن
نرمش قهرمانانه 2
خبرهای تکمیلی به زودی اعلام میشود
مراقب باشند حاج باقر درمجلس بانک درست نکند. وقفوهم انه مسئولون.
والله شدید العقاب وغفوررحیم.
حاج باقر مدیر میدانی است ودرمجلس که کارگروهی ولابی نیازدارد خراب خواهد شد.
رییس جمهورآینده
حاج باقر ان شاءالله
مجلس هیچ کاره است
30درصد نمایندگان مچلس تشنه خدمت در ریاست و هیات رئیسه مجلس هستند. اگر این حس خدمت را به کل مردم کشور تعمیم بدهیم میشه نتیجه گرفت که از 80 میلیون نفر کشور تقریبا 26 میلیون نفر تشنه خدمت در مسئولیت های ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و نمایندگی خبرگان هستند.
سئوال اینجاست که دلیل اینهمه تشنگی به خدمت در چیست؟ به نظر میرسد اگر قانونی تصویب شود که در آن منتخبین فقط از حقوق قبل از نمایندگی برخوردار شده و اجازه هیات رئیسه شدن در هیچ یک از شرکت های دولتی و خصوصی به آنها داده نشود آیا دوباره همین تعداد تشنه خدمت خواهیم داشت؟
کاش خود منتخبین مجلس نیز در پاسخگویی به این سئوال مشارکت کنند.
البته از قرار معلوم بخشی از نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم از جمله برخی اعضای جبهه پایداری بر این عقیده اند که منتخبان مجلس یازدهم که پیشتر در مجالس هشتم، نهم و دهم سابقه عضویت در هیات رئیسه داشته اند، نباید کاندیدای عضویت در هیات رئیسه مجلس پیش روی باشند؛ چراکه یکی از شعار‌های نیرو‌های انقلابی راه یافته به مجلس یازدهم، انتقاد از اقدامات و عملکرد مجالس پیشین از جمله مجلس دهم است؛ لذا این افراد هم در عملکرد این مجالس و به خصوص هیات رئیسه سهیم و شریک بوده اند و لذا نباید کاندیدای عضویت در هیات رئیسه مجلس یازدهم که می‌خواهد قوی و کارآمد باشد، باشند. ایهااصولگرایان فی المجلس‌:حداقل بذارین یکی دوتا باسابقه که آیین نامه داخلی مجلس و روال قانون گذاری رو میدونن تو هیأت رئیسه باشن اگه نه هر روزه مایه ی خنده ی نمایندگان ادوار گذشته و مضحکه ی خاص و عام میشین
شوی جالب و دیدنی هست شورای نگهبان تعدادی را معرفی می‌کند بعد خودی های همیشه در صحنه رای می دهند بعد تعدادی از اینها به مجلس می روند جالب تر این هست که حدود ۴۰ حوزه انتخابی در کشور یک نفر کاندید بوده چون تمام رقبا را پاکسازی کردند اینها هم که آمدند مجلس همه بله قربان گو هستند
مجلس انتخاب اقلیت مردم
ما که در انتخابات شرکت نکردیم و تا اونجا که میدونم ،اطرافیان هم شرکت نکردند.آخرین انتخاباتی که گول خوردیم و شرکت کردیم سال 96 بود ،هرگز در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.
مجلس انتخابی شورای نگهبان
بروبمیرتابناک
به توهم ميشه گفت خبرگذاری
کامنتها رایاسانسورمیکنی یاانتشارنمیدی
شماها که انقدرترسوهستید
چراسایت راتعطيل نمی کنید
بریدپفک بفروشید
شمابایدصدای مردم باشیدنه برعلیه مردم
تابناک بدبخت . داری از غصه میمیری و روزی نیست که یک انگولک به موضوع مجلس یازدهم نکنی از شدن حسادت و از شدن ضد انقلابی بودن. فقط برای خودت نوشتم که بفهمی مردم میفهمند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل