بازدید 4871

ساخت ۲ گرمخانه فرامنطقه ای تا پایان سال

کد خبر: ۹۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 08 May 2020

سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساخت ۲ گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، مالک حسینی با اعلام خبر افتتاح ۲ گرمخانه فرامنطقه‌ای در پایتخت تا پایان سال گفت: شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه شهر تهران، ایجاد ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای را در ۵ پهنه پایتخت تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران این ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای می‌بایست در پنج پهنه شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز ایجاد شود، افزود: ساخت گرمخانه‌های بزرگ مقیاس که بتواند رویکرد فرامنطقه‌ای داشته باشد نیازمند شرایط خاصی است؛ چراکه می‌بایست زمینی به وسعت ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ متر مربع داشته باشیم و کارشناسان نیز پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و... آنرا انجام دهند و بعد از آن می‌توانیم نسبت به ساخت گرمخانه‌ای با ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر ظرفیت اقدام کنیم.

حسینی با بیان اینکه این ۲ گرمخانه هم برای مردان و هم زنان خواهد بود، ادامه داد: با مناطق ۴ و ۱۶ تقریبا برای ایجاد گرمخانه فرامنطقه‌ای به توافق اولیه رسیده‌ایم و تلاش می‌شود تا پایان سال، این ۲ گرمخانه ساخته شود و بعد از آن در سال‌های بعد برنامه سوم، نسبت به ساخت سه گرمخانه دیگر که مخصوص مردان است، اقدام خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل