بازدید 10932

انتخابات دور دوم مجلس کی برگزار می‌شود؟

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود و ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 07 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور در حاشیه دومین همایش استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با محوریت جهش تولید و راهکار‌های تحقق آن ارائه و تصمیم بر آن شد تا این راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها به دولت ارسال شود.

وی با بیان اینکه در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود افزود: ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد و نحوه تعامل با مجلس بــر اساس اصل تفکیک قوا و تعامل سازنده است.

معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: ما برای ارزیابی آخرین وضعیت کشور و تصمیم گیری مسائل مهم، دو جلسه را به صورت کمیسیونی با استانداران برگزار کردیم؛ در هر کمیسیون تعدادی از استانداران حضور داشتند و مهم‌ترین مباحث مورد بحث قرار گرفت.

وی بیان کرد: در کمیسیون امنیتی، موضوعات مربوط به ناامنی‌ها و پیش بینی‌ها مطرح و تصمیمات جدید برای مقابله با ناامنی‌های احتمالی اتخاذ شد؛ در کمیسیون اجتماعی هم مباحث مهم با محوریت کرونا ویروس و تاثیرات آن مطرح شد.

عرف با اشاره به آثار اقتصادی کرونا بر جامعه، اظهار کرد: دولت تا به امروز تصمیمات مهمی را برای مشکلات اقتصادی مطرح کرده و به سرعت هم اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: بورس یک فرصت برای استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت آن‌ها در اقتصاد ملی است؛ البته اقتصاد موضوع وزارت کشور نیست و فقط به عنوان هماهنگی ورود پیدا می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان