بازدید 23882
آخرین تصمیمات اصولگرایان برای مجلس یازدهم

کار شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب پایان یافت / ۵۹ نماینده منتخب اصولگرایان تصمیمات اولیه را می‌گیرند / نام فراکسیون اصولگرایان در مجلس یازدهم مشخص شد؛ «انقلاب اسلامی»

تصمیم گیری در خصوص چگونگی انتخاب رئیس، اعضای هیات رئیسه، ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم آن هم در حالی که تعداد زیادی از چهره‌های اصولگرای حاضر در این مجلس خود را کاندیدا مطرح کرده اند و قصد دارند برای ریاست پارلمان در معرض رأی بهارستان نشینان قرار بگیرند، مهم‌ترین کارویژه‌های این فراکسیون خواهد بود...
کد خبر: ۹۷۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 08 May 2020

کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پایان یافت/ 59 نماینده منتخب اصولگرایان تصمیمات اولیه را برای مجلس می‌گیرند/ نام فراکسیون اصولگرایان در مجلس یازدهم مشخص شد؛ «انقلاب اسلامی»

پس از جلسه‌ای که در روز‌های پایانی هفته گذشته در خصوص چگونگی پیشبرد اهداف اصولگرایان در مجلس یازدهم بین ۹ نفر از چهره‌های این جریان برگزار و با هماهنگی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و به دلیل محدودیت‌های وضع شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر گشت منتخبان چهره‌های اصولگرای راه یافته به مجلس به عنوان هسته اولیه فراکسیون اکثریت کار خود را آغاز کنند، این جلسه با حضور چهره‌های منتخب برگزار شد.

به گزارش «تابناک»؛ به دنبال تصمیم گیری استانی نمایندگان منتخب مورد حمایت شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی و معرفی نمایندگان هر استان به اضافه ۷ نفر از منتخبان تهران در مجلس یازدهم، روز گذشته هسته اولیه فراکسیون اکثریت مجلس پیش رو با حضور ۵۹ نفر از نمایندگانی که جهت حضور در جلسه از سوی سایر منتخبین مأموریت یافته بودند، نشستی تشکیل شد تا نسبت به تصمیم گیری‌های ابتدایی برای چگونگی پیشبرد اهداف اصولگرایان در مجلس اقدامات لازم صورت بگیرد.

بنا بر اخبار رسیده، ۵۹ نماینده منتخب نیرو‌های راه یافته از سوی شورای ائتلاف به مجلس یازدهم با تعیین هیأت رئیسه سِنی، مباحث مرتبط با فراکسیون اکثریت مجلس را مطرح کرده اند و پس از تبادل نظر مقرر شده است که سه کارگروه محتوایی نسبت به تمشیت امور مقدماتی مربوط به این فراکسیون اقدام کنند و همچنین با رأی‌گیری کتبی منتخبان حاضر در جلسه، اعضای کارگروه اجرایی انتخاب شدند و بر همین اساس مراحل تشکیل فراکسیون اکثریت دنبال خواهد شد.

در نشست منتخبان نمایندگان اصولگرای راه یافته به مجلس «غلامعلی حداد عادل» رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این ساز و کار انتخاباتی، پایان کار شورای ائتلاف در خصوص انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد و تداوم فعالیت‌های این جریان سیاسی را در ادامه کار بر عهده نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم گذاشت.

منتخبان مردم در مجلس یازدهم هم ضمن قدردانی از شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، بر عهد خویش برای پایبندی و رهگیری آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خدمت به ملت رشید ایران پافشاری کردند؛ بنابراین، شورای موقت مرکزی فراکسیون اصولگرایان راه یافته به مجلس یازدهم تحت عنوان فراکسیون «انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد.

شورای موقت مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اینک که مردم قهرمان در اقدامی آگاهانه مقدمه حضور نیرو‌های انقلابی را در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان کشور با فراهم کردن فرصت خدمتگزاری در مجلس یازدهم رقم زدند، ضرورت وحدت و همدلی حداکثری اقتضا می‌کند که زمینه‌های حداکثری تعامل نمایندگان منتخب مردم فراهم آید.

تصمیم گیری در خصوص چگونگی انتخاب رئیس، اعضای هیات رئیسه، ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم آن هم در حالی که تعداد زیادی از چهره‌های اصولگرای حاضر در این مجلس خود را کاندیدا مطرح کرده اند و قصد دارند برای ریاست پارلمان در معرض رأی بهارستان نشینان قرار بگیرند، مهم‌ترین کارویژه‌های این فراکسیون خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
چه شود!
خوب که چی ؟؟ اهمیتی داره ؟
گرفتاریم آقا گرفتار
58 نفر؟؟؟؟ یعنی بقیه 4 سال در هنگام قانون گزاری و رای گیری تو مجلس چشمشون به دست همین 58 نفره و عملا هیچکاره ن. اینم از شاخص های انقلابی های جدید مجلسه؟؟ همین الان رای شون رو فروختن نذاشتن افتتاح بشه. اسم فراکسیون رو هم 58 نفر برا 270 نفر انتخاب کردن. ازین مجلس آبی گرم نمیشه
انقدر درگیر معیشت و مسایل جانبیش شدیم که اصلا نمی دونیم این آقایون نمایند چی کار دارن می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مشغول جیب پر کردن هستند!
ناشناس
| France |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
فکر نمی کنم مشغول جیب \ر کردن باشن می گن که داریم خدمت می کنیم
از مردم سخن گفتن با علم به اقلیت بودن بررویی است!
وقتي در راس امنور نيستند چه فرقي دارند اصولگرا ويا اصلاح طلب
اصولگرا باشی یا اصلاح طلب ،دیندار واقعی اکنون در ایران ، نایاب شده است و اکثرا بجای خدا پرستی ، پول پرست شده اند ؟ با حذف چهار صفر از پول ملی باز هم قیمت دلار بیش از دو برابر سال اول انقلاب است ؟‌ علت بی ارزشی پول ملی تنها بدلیل چپاول ثروت کشور ،و خارج کردن آن از کشور میباشد ؟ مجلس ،و دولت ، وقتیکه پول ملی پشتوانه ای ندارد ،چه کاری میتوانند بکنند ؟ ،،
آفتابه لگن هفت دست....!!!!
الهي شكر كه مشكل مملت حل شد ديگه
برندگان مسابقه های یکنفره
حالا این کار دارای منفعت ملی است یا منفعت گروهی خاص از نمایندگانه؟!
حالا این کار دارای منفعت ملی است یا منفعت گروهی خاص از نمایندگانه؟!
نمایندگا ن چی کاره هستند؟ از اول شورای نگهبان آنها را انتخاب کرده وبعد هم هیچ قانونی هم بدون رضایت شورای نگهبان تصویب نمیشود نمایندگان هم قدرت وثروتی که برای خود و اطرافیان خود بدست میاورند بعضیها یکم ادا در میاورند که مثلا دلسوز مردمیم بقیه همان ادا را هم در نمیاورند همینطوری مثل گذشته چهارسال تمام میشود
اقایان حتما در نظر بگیرند که نماینده چند در صد از مردم هستند....البته انشالله که با تصمیمات خوب ومنطقی در جهت رفع مشکلات فراوان کشور بتوانند کسری ارا خود را در افکار عمومی بدست اورند
الان این مجلس دقیقا چیکاره است ؟؟؟
مثل قبلی ها هیچکاره باشه چی !!!!؟؟؟
اصولگرایان با نفت بشکه ای ۱۶۰ دلار هم نمی توانند مملکت را اداره کنند
این عکس بواسیر رو میشه از تبلغاتت حذف کنی؟
قبل از شروع مجلس با هم هماهنگ شوید و وقت مردم را در مجلس برای این کار هدر ندهید، با تشکر
الحمدالله منتخبین با آرا بالائی وارد مجلس شدند !!! در انتخاباتی پرشور و دشمن شکن و حماسه آفرین !!!
نه خدمت بلکه قدرت نمایی
چیزی که از قبل مشخص هست فایده اش چیست ؟
در مجلس يكدست اصولگرا چه فرقى هست بين قاليباف ، آقاتهرانى و يا ميرسليم اين ديگه نياز به جلسه و سخنرانى حدادعادل ندارد .
شما از الان به فكر انتصاب يك رئيس جمهور كاملاً اصولگرا باشيد تا سران سه قوه مملكت را به ساحل نجات برسانند !!!؟؟؟
مبارکه مشکل کشور حل شد دست شما هم درد نکنه عجب خبری را کار کردی
ببینیم این بار انقلاب اسلامی در مورد زندگی مردم چه خواهد کرد؟؟

اب و برق مجانی نمی خواهیم فقط یه ذره آرامش و ارزانی و زندگی
روز بروز گراني وناامني وبيكاري هزار گونه فساد در جامعه وتمام ارگانها ي دولتي وغير دولتي انگارمسولين را مردم براي نابودي ايران وايراني انتخاب كردن انقدر انحراف اخلاقي كه مردم از انتخاب خود پشيمان شدند ديگر به مجلس جديد كه انتخاب مردم هم نيست أميدي نيست
یعنی شما نمیدونی نماینده ها تو انتخاب رییس مجلس هیچکاره اند ......ما میگیم نمیدونیم شما هم بگین نمیدونین
ما تشنگان قدرتیم نه خدمت .
یا توهم زدید یا چنان پرده‌ای جلوی چشمانتان کشیده‌اید که واقعیت‌های را نمی‌بینید ! همه میدانند که با چه تعداد رای و با چه شرایطی این مجلس تشکیل شده . پس بنشینید روی صندلی‌های مجلس و با اعصاب مردم بازی نکنید. با این بیانیه هاتون:
اینک که مردم قهرمان در اقدامی آگاهانه مقدمه حضور نیرو‌های انقلابی را در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان کشور با فراهم کردن فرصت خدمتگزاری در مجلس یازدهم رقم زدند، ضرورت وحدت و همدلی حداکثری اقتضا می‌کند که زمینه‌های حداکثری تعامل نمایندگان منتخب مردم فراهم آید
با این حرفها نمی توانید به مجلس یازدهم مشروعیت ببخشید
در انتخابات فرمایشی دوم اسفند، اکثر کاندیداهای اصلاح طلب بطور ناجوانمردانه توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و لذا مردم این انتصابات را تحریم کردند
اخر این مجلس دیدنی ایست!!!!!
اینا که هنوز نفهمیده اند که انقلاب تمام شده چطور می خواهند قانون گذاری کنند؟یکی به اینا بفهمونه الان دوره پسا انقلاب هم گذشته چه برسد به دوره انقلاب.
شورای موقت مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اینک که شورای نگهبان قهرمان در اقدامی آگاهانه مقدمه حضور نیرو‌های انقلابی را در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان کشور با فراهم کردن فرصت خدمتگزاری در مجلس یازدهم رقم زد، ضرورت وحدت و همدلی حداکثری اقتضا می‌کند که زمینه‌های حداکثری تعامل نمایندگان منتخب شورای نگهبان فراهم آید.
اینک که مردم قهرمان در اقدامی آگاهانه مقدمه حضور نیرو‌های انقلابی را در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان کشور با فراهم کردن فرصت خدمتگزاری در مجلس یازدهم رقم زدند خواهند دید که برای رسیدن به قدرت دنیوی چگونه همدیگر را خواهند درید و لت و پار خواهند کرد . زیرا اصولگراین برای رسیدن به خواسته های دنیوی خود از هیچ چیزی فرو گذاری نخواهند کرد . جوجه را بعد از 4 ماه خواهیم شمرد . به پاییز نخواهد رسید . چون قبلا امتحانشان را پس داده اند .
با این حال که اصلاح طلب ها هم که طرفدارش بودیم گند زدند .اما باز با رای بالای مردم بودند .حالا این آقایان با کدام رای مردم نماینده هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
اینا اصلا رای گیری را قبول ندارن
بعد از چهل و یک سال انقلابی کجا بود
افتابه لگن هفت دست
شام و ناهار هیچی
نام انقلاب اسلامی مقدس است
یکسان سازی ثروت و سرمایه
امکان تجارت و کار برای همه بصورت یکسان
حفاظت از بیت المال
رفاه برای همه
حمایت از سرمایه گذاری برای همه
ضبط اموال مستکبران‌ و رانت خواران به نفع انقلاب

کسانیکه از نام انقلاب استفاده می کنند. ایا می دانند با چه نامی دارند کار می کنند. اشتباه کنند. نام انقلاب را لکه دار کرده اند.

ایا می دانند ........
اگر نمی دانند و یا شک دارند لطف با خون شهدای انقلاب بازی نکنند و این نام را به رایگان استفاده نکنند.
به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و خواری لبیرال های وطن فروش مجلس انقلابی با همدلی تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مردم بکار خواهند گرفت و انشاء الله زمینه تشکیل یک دولت انقلابی نیز فراهم خواهد شد .انشاءالله
دولت پیر دگر باره جوان خواهد شد. چشم مردم زحقایق ...........
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل