بازدید 7983
۱

استخدام محکومان جرایم غیرعمد در یک کارخانه

با انعقاد تفاهم نامه ای با ندامتگاه درگز، قرار شده است محکومان جرایم غیرعمد ابتدا به عنوان کارآموز و سپس در قالب نیروی کار نخستین کارخانه تولید و فرآوری گیاهان دارویی درگز استخدام شوند.
کد خبر: ۹۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 07 May 2020

 

به گزارش تابناک، کیوان خالویی مدیر عامل کارخانه تولید و فرآوری گیاهان دارویی درگز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ابتدای امر تصمیم ما برآن بود که به دلیل تحریم‌های موجود این کارخانه در خارج از ایران ایجاد شود و از کشور مواد اولیه به کارخانه ارسال شود در عین حال شرکا بیشتر بر احداث کارخانه در داخل کشور اصرار داشتند و بنا شد استان مناسب این سرمایه گذاری را پیدا کنیم.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته در سراسر کشور، خراسان رضوی از آن جهت که بیشترین میزان تولیدات گیاهان دارویی در سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده بود بهترین گزینه و از میان شهرستان‌های استان، درگز به دلیل داشتن منابع آبی مناسب، اقلیم مناسب به عنوان بهترین مکان برای تولید و فرآوری گیاهان دارویی انتخاب شد . ساخت و بهره برداری از این کارخانه در تیر ماه امسال به پایان می‌رسد.

مدیر کارخانه تولید و فرآوری گیاهان دارویی ادامه داد: هدف ما از کشت و فرآوری گیاهان دارویی، صادرات آن به کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، روسیه، آلمان و سایر کشور‌های اروپایی است.

خالویی بیان کرد: طرح‌های آزمایشی کشت گیاهان دارویی در درگز موفق بوده است و میزان برداشت محصولات نسبت به سایر مناطق استان نیز بیشتر و همچنین گیاهان تولید شده در شهرستان از لحاظ اسانس دارای کیفیت بهتری است.

او تصریح کرد: تا کنون ۴۰ نفر به صورت ثابت در مجموعه ما استخدام شده اند و پیش بینی می‌شود از اوایل تابستان و آغاز کار بیش از دو هزار روز نفر جذب شوند. در راستای جذب نیرو با ندامتگاه درگز توافقنامه‌ای تنظیم شده که از پتانسیل و توانمندی افرادی که سهوا و بصورت غیرعمد مرتکب خطا شده و دارای سوء سابقه هستند بعنوان قشر آسیب دیده جامعه استفاده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الحمدلله
کار خوبی به نظر میرسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار