بازدید 7070

هشدار آژانس‌های امنیتی درباره حملات سایبری

آژانس‌های امنیت سایبری انگلیس و آمریکا اعلام کرده‌اند، عاملان مخرب از بحران کرونا ویروس برای رسیدن به دستاوردهای تجاری و مالی بهره‌برداری می کنند.
کد خبر: ۹۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 06 May 2020

به گزارش «تابناک»، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز امنیت سایبری ملی انگلیس و آژانس زیرساخت و امنیت سایبری آمریکا درباره کمپین‌های هک علیه سازمان ها و نهادهای ملی و بین المللی که مشغول رسیدگی به مساله کروناویروس هستند، هشدار دادند.

این آژانس‌ها در بیانیه‌ای افزوده‌اند، بحران ناشی از این ویروس از سوی گروه‌های تهدیدآمیز دائماً به طور پیشرفته مورد بهره‌برداری و سوءاستفاده قرار می‌گیرد و این بخشی از عملیات سایبری موجود با هدف جمع‌آوری اطلاعات درباره کرونا از جمله اطلاعات سیاست‌گذاری های درمانی ملی و بین‌المللی یا حتی داده های حساس مرتبط با تحقیقات ویروس است.

در این بیانیه ذکر نشده که کدام کشورها یا سازمان‌ها پشت این حملات هستند اما این مساله گفته شده که داده‌های به سرقت رفته برای منافع کشوری و تجاری و با هدف ارتقای اقدامات تحقیقات داخلی درباره این ویروس بوده است.

این بیانیه در پی به‌روزرسانی هشدار مشترک دو آژانس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس درباره عاملان مخربی منتشر شد که از این بحران با هدف منافع شخصی و تجاری استفاده می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل