بازدید 4747

کشف ۱۲ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک در اراک

کد خبر: ۹۷۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 05 May 2020

۱۲ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک از یک کارگاه تولیدی و یک واحد فروش تجهیزات پزشکی در اراک کشف شد.

به گزارش ایسنا،‌ بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی درخصوص کشف ۹۹۰۰ عدد ماسک گفت: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با سودجویان و مخلان عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی نامحسوس از فعالیت یک شرکت تولیدی در زمینه تهیه و توزیع ماسک فیلتردار غیر مجاز و بدون مجوز و هیچ گونه نظارت بهداشتی در حومه شهر اراک با خبر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده، این کارگاه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و دعوت از کارشناس صنعت، معدن و تجارت استان مورد بازدید قرار گرفت و تعداد ۹۹۰۰ عدد ماسک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک نفر در این عملیات خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرهنگ "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان نیز با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در برخورد با هر گونه سوء استفاده از شرایط حال جامعه در مواجهه با ویروس کرونا اظهار کرد: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از احتکار مقادیری اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم در یک واحد تجهیزات پزشکی در اراک با خبر شدند.

وی اضافه کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس این واحد صنفی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و سه هزار عدد ماسک، ۲۱۳ ژل بهداشتی و ۴۰ لیتر الکل به ارزش ۴۳۵ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متصدی واحد صنفی مذکور به مرجع قضائی معرفی شده افزود: از آنجا که امنیت و سلامت شهروندان، همواره خط قرمز پلیس است شهروندان می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی غیر مجاز از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان