بازدید 6497

آتش سوزی جان ۳۸ نفر را در کره جنوبی گرفت

تلویزیون کره جنوبی گزارش کرد بر اثر آتش سوزی در یک بنای در حال ساخت در نزدیکی سئول پایتخت این کشور، دستکم ۳۸ نفر جانشان را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸ 30 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از تلویزیون کره جنوبی، این حادثه که در نزدیکی منطقه اینچوئن روی داده است یکی از بزرگترین آتش سوزی‌های یک سال گذشته این کشور محسوب می‌شود.

"مون جائه این" رییس جمهوری کره جنوبی به دنبال وقوع این حادثه، با ارسال پیامی خواستار بسیج نیرو‌ها برای کمک رسانی به کسانی شده است که احتمالا در زیر آوار این بنا گرفتار شده اند.

گزارش‌ها حاکی است احتمال می‌رود به دلیل ریزش آوار و وسیع بودن دامنه آتش سوزی، شمار کشته‌های این حادثه که در نزدیکی سئول پایتخت کره جنوبی رخ داده است افزایش یابد.

محل آتش سوزی یک کارگاه بزرگ در حال ساخت است که کارگران زیادی در آن مشغول کار بوده اند به همین دلیل بیم آن می‌رود که تلفات بیشتری برجای گذاشته باشد.

صد‌ها مامور آتش نشانی توانستند بعد از چند ساعت کار، دقایقی پیش آتش را اطفا کنند از میان کشته‌ها ۲۷ کارگر در بیمارستان و ۱۱ نفر دیگر در محل حادثه جان باخته اند.

نزدیک به ۳۰ نفر از کارگران هم از این حادثه جان سالم به در برده اند، اما از سرنوشت دستکم ۴ نفر دیگر اطلاعی در دست نیست و امدادرسانان همچنان در جستجوی آنان هستند.

اییچوئن یک بار دیگر در سال ۲۰۰۸ میلادی شاهد یک حریق بزرگ در یک کارگاه ساخت یخچال فریزر بود که بر اثر آن ۴۰ نفر کشته شدند.

آتش سوزی سال ۲۰۱۸ در شهر میریانگ در جنوب کره جنوبی که در یک بیمارستان رخ داد هم جان ۴۶ نفر را گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار