بازدید 9301

باید پروتکل‌های بهداشتی قوی تری در تهران اعمال شود

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: براساس آمار به دست آمده بار ترافیکی در مناطق مرکزی شهر تهران بیش از ۷۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 29 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر گفت: امروز جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد و آخرین اقدامات و همکاری‌های بنیاد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

زالی گفت: خدا رو شکر با همکاری خوب این بنیاد توانستیم اقدامات خوبی را از روز اول در تهران برای مقابله با شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا انجام بدهیم.

وی افزود: مقرر شد این حمایت‌ها و اقدامات بنیاد علی الدوام تا پایان بحران کرونا در استان تهران ادامه پیدا کند و جا دارد که از فتاح و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشیم.

زالی همچنین به دیدار با برخی از اعضای شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: در این روز‌ها حجم استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رشد فزاینده‌ای داشته است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: برای مثال در این روز‌های اخیر حدود ۵۷۰ هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی و به طور مشخص مترو استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: این آمار فزاینده می‌طلبد که با توجه به شرایط خاص پروتکل‌های بهداشتی قوی تری را در سطح شهر تهران برای مقابله با شیوع کرونا اعمال کنیم.

زالی خاطرنشان کرد: براساس آمار ثبت شده از سوی دوربین‌های ترافیکی ۷۵ درصد بار ترافیکی مناطق مرکزی شهر تهران افزایش یافته است.

وی افزود: با همراهی پلیس راهور و همچنین مسوولان شهر تهران باید برای کاستن این بار ترافیکی هم تمام تلاش خود را انجام دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی