بازدید 9428

پایان ۵ روز آدم‌ربایی با تلاش پلیس شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان، از پایان پنج روز آدم‌ربایی با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 28 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن زنی ۳۳ ساله و انتقال وی به شاهرود، موضوع را به‌طور ویژه مورد پیگیری‌های پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها و مراحل بعدی تحقیقات مشخص شد، زنی ۳۳ ساله در پنجم اردیبهشت‌ماه امسال از سمنان ربوده شده است و پس از انتقال به دامغان، هم‌اکنون ردپایی از وی در یکی از شهرک‌های شاهرود به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم‌ربا خبر داد و گفت: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، طی یک عملیات ضربتی و منسجم، گروگان‌گیر دستگیر و گروگان آزاد شد.

حسنی با بیان این‌که آثار ضرب و جرح در بدن گروگان قابل مشاهده بود، ادامه داد: برابر اظهارات متهم در بازجویی‌ها، گروگان همسر موقت سابق وی بوده که به دلیل مشکلات و اختلافات مالی مرتکب این جرم شده است.

وی تصریح کرد: یک نفر دیگر هم که گروگان‌گیر را همراهی می‌کرد، نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودروی متهم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه برخورد پلیس با این‌گونه جرائم بسیار قاطع و بدون هیچ‌گونه اغماضی است، خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر