بازدید 38746

جشنواره فروش یخچال هیمالیا در فروشگاه اینترنتی بهار

کد خبر: ۹۷۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 28 April 2020

 

در راستای اقدامی مشتری مدارانه؛ فروشگاه اینترنتی بهار، جشنواره بهاره فروش یخچال هیمالیا را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

بهزاد بهارلو مدیر فروشگاه اینترنتی بهار از برگزاری جشنواره بهاره فروش یخچال همیالیا از 9 تا 26 اردیبهشت خبر داد و گفت این جشنواره با هدف کمک به خریداران یخچال هیمالیا و حمایت از کالای ایرانی طراحی شده است.

بهارلو افزود با توجه به شیوع فروش کرونا هموطنان گرامی می‌توانند لوازم خانگی خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه بهار خریداری کنند. در رابطه با ارسال و تحویل محصولات خریداری شده، فروشگاه اینترنتی بهار طبق روال سابق آماده ارسال کالاهای خریداری شده با تمام توان به سراسر کشور است. فروشگاه اینترنتی بهار لوازم خانگی و مخصوصا یخچال فریزر‌های هیمالیا را نسبت به بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری کشور با قیمت بسیار ارزان‌تری به مشتریان ارائه می‌دهد.

هدف از برگزاری جشنواره بهاره فروش یخچال همیالیا در فروشگاه اینترنتی بهار، خرید ارزان‌تر محصولات برند هیمالیا از فروشگاه بهار در منزل و بدون مراجعه به فروشگاه‌های سطح کشور است که محصولات خود را در بستر سنتی ارائه می‌کردند. به عبارت دیگر، از ظرفیت مجموعه فروشگاه‌ مجاز و معتبر اینترنتی بهار استفاده شده است تا برای خرید بهتر هموطنان فرصت مناسبی مهیا شود.

اجرای این طرح کمک می‌کند خریداران با کمترین میزان خطر ویروس کرونا مواجه شوند و احیانا خطر آسیب‌های واردشده به افراد به ‌دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند.  به‌گفته‌ی وی، محصولات خریداری شده در این جشنواره با رعایت کامل نکات بهداشتی و بسته‌بندی و به مشتریان عرضه خواهد

در این طرح، فروشگاه‌ اینترنتی بهار فعالیت می‌کند که نماد اعتماد الکترونیکی دارد. این وب سایت فروشگاهی به آدرس bahar.store  آماده خدمت رسانی است، متقاضیان همچنین می‌توانند با شماره تلفن 02128425251 تماس بگیرند.  مدیریت مجموعه بهار بر عهده بهزاد بهارلو و تیم جوانش است که پیش از این در مجموعه علی دادا عهده دار مسئولیت بوده‌اند.

ماجرای موفقیت‌آمیز برند هیمالیا از دهه 50 شروع شد. در حالی که بازار لوازم خانگی میزبان انبوهی از برندهای ایرانی و خارجی است، سابقه درخشان یخچال هیمالیا اولین مولفه‌ای است که با تکیه بر آن می‌توان با خیال راحت محصولات این برند را به خانه‌های ایرانی پیشکش کرد.

علاوه بر این، شرکت هیمالیا پس از تولید یخچال‌های صنعتی و فریزرهای صندوقی در سال 1360، با تولید یخچال فریزر خانگی در دهه 70 به استقبال منازل ایرانی رفت.

کسب استاندارهای ملی توسط این برند که به لطف تجهیز آزمایشگاه‌های بالا رده برای سنجش سطح کیفی یخچال‌های هیمالیا، توسعه و تجهیز زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت محصولات، به کارگیری و جذب نیروی متخصص ایرانی و تمرکز ویژه روی خدمات پس از فروش میسر شد.

یخچال فریزرهای هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی هستند و برخی مدل‌ها 60 ماه گارانتی دارند. این شرکت حدود 400 نمایندگی فعال در سراسر ایران دارد که باعث می‌شود روند خدمت رسانی و پشتیبانی فروش با سرعت بیشتری به مشتریان و خریداران انجام شود. معمولا زمان نصب و خدمات این شرکت بسیار کوتاه بوده و در تمام ایران خدمت رسانی بدون مشکل انجام می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل