بازدید 8321
۳

افزایش ۹۳ درصدی ورود مسافران به گیلان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از اول تا هفتم اردیبهشت ماه ورودی خودروها به استان نسبت به هفته قبل بیش از ۹۳ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۷۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 28 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از ایلنا  ، سبحان اله علیپور سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی این مدت ۲۴۱ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودرو وارد استان و۲۲۳ هزار و ۵۸۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده اند که آمار ورودی به استان افزایش ۹۳ درصدی و خودروهای خروجی هم ۵۵ درصد نسبت به هفته گذشته رشد دارد.

وی افزود: بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۹۸ هزار و ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر- چابکسر با تعداد ۷۰ هزار و ۳۱۱ وسیله نقلیه است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین بیشترین میزان خودروهای خروجی را از طریق محور آزادراه رشت - قزوین به تعداد ۸۶ هزار و ۷۲۴ وسیله نقلیه عنوان کرد، و گفت: بیشترین آمار خودروهای ورودی به استان در فاصله زمانی اول تا هفتم اردیبهشت ماه؛ مربوط به روز چهارشنبه سوم اردیبهشت با تعداد ۳۸ هزار و ۸۱۸ وسیله نقلیه و بیشترین خروجی هم مربوط به روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه به ۴۳ هزار و ۹۰۸ دستگاه خودرو بوده است.

علیپور افزود : بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته؛ محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با متوسط تردد ساعتی یک هزار و ۲۰۹ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۸ کیلومتر در ساعت و پس از آن محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با متوسط تردد ساعتی (یک هزار و ۱۹۸ وسیله نقلیه) و با سرعت متوسط ۷۱ کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بوده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ولی مشکل مساجد هستند1!!!! مسافرت که عیبی ندارد!
میگم تابی جون حیف نیست آدم به این ملت دل بسوزونه؟؟؟
اینها که دیکه مسافر نیستند کدوم مسافرت دیگه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان