بازدید 7685

برتری انتخاباتی بایدن در برابر ترامپ به ۶ درصد رسید

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در روند انتخابات ریاست جمهوری از برتری ۶ امتیازی در مقابل «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان برخوردار است.
کد خبر: ۹۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 28 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دوشنبه تارنمای هیل، ۴۴ درصد کسانی که در نظرسنجی سراسری و مشترک یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک آمریکا شرکت داشتند، اعلام کردند که از نامزدی بایدن در انتخابات نوامبر حمایت می‌کنند و ۳۸ درصد نیز گفتند که از ترامپ حمایت می‌کنند.

آخرین نظرسنجی یو اس ای تودی و سافولک که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی انجام شد، نشان می‌داد که ترامپ با برتری ۳ امتیازی در مقابل بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری پیشتاز است.

آن هنگام، هنوز مدعیان زیادی در حزب دموکرات بودند که تلاش می‌کردند تا نامزد نهایی حزب در انتخابات نوامبر باشند و ترامپ نیز به اتهام سوء استفاده از قدرت و کارشکنی در اجرای عدالت با استیضاح مواجه بود.

بنا بر نتایج آن نظرسنجی سراسری، اکثریت رای‌دهندگان آمریکایی، بایدن و ترامپ را رهبرانی قوی نمی‌دانستند. ۴۵ درصد پاسخ‌دهندگان معتقد بودند که ترامپ یک «رهبر قوی» است اما ۵۲ درصد رای‌دهندگان، وی را اینگونه توصیف نمی‌کردند.

همچنین ۴۳ درصد رای‌دهندگان آن نظرسنجی، بایدن را یک رهبر قوی احتمالی تلقی می‌کردند؛ در حالی که ۴۷ درصد دیگر، چنین تصوری درباره او نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار