بازدید 29584

بعد از ۳۶ روز، آمار ابتلای جدید در ایران سه رقمی شد/ ۱۲۷۶ مبتلای دیگر بهبود یافتند و ترخیص شدند / آخرین آمار مسمومیت، آسیب و مرگ با مصرف الکل‌های تقلبی در کشور؛ بالغ بر ۵ هزار مسموم و ۷۰۰ جان باخته

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۹۹۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما برخی هنوز بستری هستند و حال عمومی ۳۰۱۱ تن از ایشان «نامساعد» گزارش شده است.
کد خبر: ۹۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 27 April 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ۹۱ هزار و ۴۷۲ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌های انجام شده، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۹۹۱ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. این نخستین بار بعد از ۳۶ روز است که آمار مبتلایان جدید در کشورمان سه رقمی می‌شود.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۸۰۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۷۰۹۳۳ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۰۱۱ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور در ادامه گفت: تا کنون ۴۳۲ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان به انجام رسیده است.

بر اساس آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۷.۶ درصد است که فاصله‌ای محسوس با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۹ درصد دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۲.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

آخرین آمار مسمومیت و مرگ با مصرف الکل تقلبی در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان در ادامه نشست امروز خود، آمار‌های تجمیعی مسمومیت‌ها و مرگ و میر ناشی از مصرف الکل‌های تقلبی در کشور تا به امروز را این گونه اعلام کرد: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند که ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که سوای این افراد، مصرف الکل‌های تقلبی جان عده دیگری را هم در این بازه در کشورمان گرفته است. این را می‌شود از توضیحات جهانپور دریافت که تاکید کرد آمار جان باختگان مصرف الکل‌های تقلبی در سازمان پزشکی قانونی کشورمان بالغ بر ۷۰۰ تن است. آماری که نشان می‌دهد برخی از افراد مسموم شده بی آنکه به مراکز درمانی منتقل شوند، جان باخته اند و آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص کرده که علت فوتشان مصرف الکل تقلبی بوده است.

جهانپور در ادامه افزود: در حاضر حاضر ۲۲۹ نفر از این مسمومیت در بخش‌های عادی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند و ۳ هزار و ۴۵۱ نفر ترخیص شده‌اند. این در حالی است که مصرف الکل‌های تقلبی منجر به کم بینایی و نابینایی ۹۵ تن شده و ۴۰۵ نفر از مسموم شدگان به دلیل آسیب‌های وارده به کلیه هایشان، نیازمند دیالیز هستند.

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵
همانطور که ۷۵ روز قبل کامنت گذاشتم و پیش بینی کردم که تا نیمه اردیبهشت بساط کرونا از کشورمان جمع خواهد شد و طی این مدت کارهایی که باید انجام می شد را به مسوولان و دست اندرکاران کشوری گوشزد کردم به یاری خدا و تلاش کادر درمانی کشورمان چنین شد و بعد از این لزومی نمی بینم در باره کرونا مطلبی بنویسم مگر در موارد خاص از نظر من کرونا در ایران برای همیشه به تاریخ پیوست و خسارات مالی و جانی بیماری در کشور ما نسبت به کشورهای آلمان ، روم ، بریتانی ، اندلس ، آمریکا و حتی ترکیه عثمانی و ژاپن و کره قابل اغماض بود
پاسخ ها
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نوهم خود بزرگ بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نه زینال! جمع ما خوشحال ها رو ترک نکن :(
زینال جنگلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اول اینکه پیشبینی شما اشتباه هست آمار سه رقمی آمار کمی نیست که فکر میکنی اواسط اردیبهشت از بین بره حداقل تا یک و نیم یا دو ماه دیگر درگیر کرونا هستیم بعد از اون فروکش میکنه و از سال بعد از اول آبان بباز برمیگرده و میشه مثل انفولانزای فصلی و باید تا اون موقع واکسنش بیاد وگرنه باز هم شاهد پاندمی خواهیم بود
ناشناس
| Italy |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
در هپروت سیر میکنی . همیشه و در همه حال . . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تو تاریخ سیر میکنی، خیلی باحالی
فکر کنم اینجور که وزارت بهداشت امار میده در اخر اردیبهشت با سیلی از زنده شدن مرده ها که کورنا گرفته بودند روبرو خواهیم شد و پیشنهاد میشه مرده ها را دفن نکنید که وقتی امار تا چند روز اینده به صفر رسید ، امار زنده شدن مرده ها را اعلام کنند و اینهایی که دفن نشدند در اولویت هستند!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت میشه این نتیجه رو گرفت که قرنطینه کردن تعطیلی کشور هیچ فایده نداشته الان که مردم به کارشون میرسن و از خونه میرن بیرون شمار مبتلایان و کشته شدگان داره روز به روز کمتر میشه
حالا این آمار چه قدر درسته خدا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
بهتر از از قرنطینه کردن رعایت بهداشت و فاصله گذاریست. با توجه به اینکه این مفاهیم برای مردم جا افتاده نبود شاید اتفاق بدی نبوده که یک قرنطینه محدود اعمال شد و حالا همه میدونن که چکار باید بکنند. در ضمن گرمای هوا باعث افزایش سطح ایمنی بدن مردم و آسیب پذیری ویروس شده.
پس نگید که قرنطینه کاملا بیخود بوده و حالا که بیماری کاهش پیدا کرده به خاطر برداشتن قرنطینه ست
عاشق آمارتونم... شما مرزای علم آمار و جابه جا کردید...
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
شما هم مرزهای چرت حرف زدن و توهین به مسوولان را در دنیا جابجا کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
آقا عبدالله جان شما هم مرزهای حماقت رو کیلومتر ها جابجا کردی
هر روز عوارض جدیدی از ویروس کرونا به جهان اعلام میشود و خطر ویروس همچنان در حال افزایش است و همچنان هیچ برنامه ای برای کنترل کسترش ویروس وجود ندارد
نرخ بهبود 92.4
fبا سلام و احترام
یک سوال داشتم
با توجه به شرایط اقتصادی بی کاری و جدایی های حانوادگی به خاطر بیکاری و همچنین مسائل دینی آیا باتوجه به جنس وکالای مشابه ای که بهتر از آن هم در کشورمان تولید می شود می خواستم بدانم نمی شود فطع رابطه اقتصادی با کشور چین انجام بشه با توجه به بی دین بودن و کمونیست بودن آنها و غذای حرام خوردن آنها که باعث مشکلات کنونی شده الان وقتش نیست از مراجع اعظام بخواهیم تا کالا و جنس چینی راحرام اعلام کنند تا هم با کشور بی دین رابطه اقتصادی نداشته باشیم هم باعث بی کار شدن جوانان و خانواده های خود نشویم مگر معامله کردن با کافران از منظر اسلام حرام نیست؟
ممنون میشم پیگیری کنید
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
مرغ پخته هم به این نظرت قاه قاه می خنده
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
اینه را ک۶ گفتی برای کافران داخل است ولی کافر خارجی که مفید است را رو چشم باید نگه داشت!!!!
علی
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
آقا یا خانم
corona

لطفأ به ارباب جونتون ( دول غرب و غاصبان اراضی اشغالی) بگید که کور خوندن. دیدن که تحریمهاشون نتیجه‌ دلخواهشون رو نمیده اومدن دست به دامن شماآلبانی تبار ها شدن فقط و فقط چون میتونید خوب فارسی بنویسید ‌باعث تشویش اذهان عمومی بشید که هم ارتزاقی کرده باشید و از نظر ارباباتون شاید از این راه هم یک فشار دیگه به مردم وارد بشه و به نتیجه دلخواهشون نزدیک بشن. مردم مواسشون جمع و دوست و دشمن رو خوب میشناسن. اینا همش آب. ر هاون کوبیدند
رمز عملیات جدید روانی شبکه های آمریکایی و انگلیسی و عربستانی و آلبانی و پادوهای آنها در مورد آمار کرونایی:
پایین آمدن آمار کرونایی دروغه به خاطر راهپیمایی روز قدس!!
نمی دونم کدوم برای اینا ترسناک تره؟ راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار مردم از ظلم اربابان آنها؟ یا بر باد رفتن آرزوی آنها برای فوت ایرانیان بیشتر و حمله به ساختارهای مختلف نظام؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
رمزی که حضرتعالی قادر به کشف اون باشی که دیگه رمز نیست دیوار نگاره بوده که شما دیدی
بس کنید خواهشا یه کم طاقت شنیدن حرف حق داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
احسنت دمت گرم
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
محمد جان مردم از ترس هم که شده در روز قدس کمتر شرکت خواهند کرد،خیالت تخت باشد.
خوب نگران بودم روز قدس چکار کنیم اینگار خداروشکر مشکل داره حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
حالا نیست شما خیلی مشارکت هم میکردی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
ولی با برگزاری راهپیمایی روز قدس نگرانی شما به جنون تبدیل می شه
یعنی شما این آمار را صحیح می دانید که با افتخار می گویید سه رقمی شد؟!!!
شما میتوانید تعداد مبتلایان را صفر اعلام کنید با بیمارستانهای مملو از بیمار کرونایی چه میخواهید بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
درمان
حتی بهبود یافتگان بیماری کرنا در برابر ویروس مصونیت ندارند بسیاری از ابعاد بیماری زایی این ویروس ناشناخته و درحال بررسی است
باشه شما راست می گویید و امار درسته مثل امار نرخ تورم نرخ بیکاری نرخ رشد اقتصادی این امار کرونا هم درسته
این میره بالا اون یکی میاد پایین و برعکس
ما ایرانیا کلا ذاتی فراموش کاریم
وگرنه ما تو کشوری زندگی میکنیم که نیم ساعت باران اومد ده ها ماشین سوار هم شدن و چندین نفر مردن
رعایت کنید و به امارای تخیلی اهمیت ندید
از امروز میرم ماشین بازی
با گرمی هوا در روز آمار مبتلایان کم شده ولی بخاطر سردی هوا در شب تعداد جانباختگان زیاد شده.
هههه یک روز مبتلا کم میکنن کشته زیاد خوبه برای شب احیا صفرش کنید مگه میشه شب یلدا تعطیل بشه کشته ها دیرور60 بود شد نود بعد ابتلا کم میشه معجزه خاموش به شما میگن 140 تا یکروزه کم شدن چقدر شما خوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تو اول فرق شبهای قدر با شب یلدا رو یاد بگیر بعد نظر بده!؟
حرفای وزارت بهداشت و آمارش برخلاف ادعاهای پزشکای بیمارستان هاست
به همه ی دنیا دروغ بگید به مردم خودتون نمی تونید بگید
باز شدن بازار فقط و فقط به خاطر ورشکستگی ها و عدم توان دولت تو کمک به اقشار ضعیفه
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عزیزم بر عکس گفتی به مردم خودتان می توانید دروغ بگوٸید ولی به دنیا نمی توانید دروغ بگوٸید چون این ا مار را یکی هم نمی بیند در خارج ایران قبول داشته باشد البته اکثرند در ایران هم قبول ندارند چون در واقع خودشان هم قبول ندارند هر کسی از مسٸولین یک چیزی می گوید
انسان حیرت میکنه با این آمار چطور اعتبارشان را به بازی میگیرند
به سلامتی !
مسولان وزارت بهداشت و جناب روحانی تحویل بگیرند
که آمار قربانیان کرونا دیروز نسبت به دو روز پیش اش دوباره به سمت صعود ۳۰ درصدی حرکت کرده است
قطعا ، اگر کار جدی نکنند
تا دو هفته دیگر تعداد قربانیان ۳ رقمی یا بیشتر خواهد شد
با سلام
کره جنوبی در یک روز 450 هزار آزمایش ایران از 30 بهمن تا به امروز نزدیک 70 روز 432 هزار ازمایش مقایسه جالب بین دو کشور و تعداد مبتلایان و سایر بحثها .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
مفهوم 450 هزار رو می دونی ؟ یکبار دیگه خبر رو دوباره بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
چرا دروغ میگی. کل تست های کره جنوبی تا به امروز 601 هزار بوده. دوستان میتونن به سایت بین المللی مراجعه و امار تست رو مشاهده کنن
عجب ملت رو چی فرض می کنید؟؟؟؟
اون شمبه که قرار بود وضع بهتر بشه نیومد هنوز؟ از شمبه؟
امار کرونا را ول کن بچسب به آمار مرگ بر اثر الکل، آنهم در جامعه اسلامی!
الكل پا به پاي كرونا پيش ميرود مرگ الكرونايي
آمار خوز ستان هم سه رقمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
بخاطرکولرهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
یکی از عوامل گسترش ویروس محیط بسته است
سه جمعه دیگر فرصت دارید
ها کیانوش تو میتونی
سعی خودتو بکن
صهیونیستا منتظرن
باید مشت محکمی تو دهنشون بزنیم
با توجه به امار های مقایسه ای کرونا عملکرد کادر سلامت کشورمان چشمگیر و قابل تقدیر است.درود بر این افتخار افرینان کشورمان.
بعضیا هرچقدر میخوان میتونن افتخار کنن به این امارا و به ما بگن آلبانی!
ولی امار وزارت بهداشت عملا ممکن نیست
روسیه با چندین میلیون تست و قوی ترین کنترل ها از روز اول الان رسما اوضاع از کنترلش خارج شده و روزانه تا 8 هزار مبتلای جدید هم داشته
المان هم همینطور
امیدوارم مثه نگفتنشون به خاطر انتخابات و 22 بهمن قصد روز قدس نباشه ....
شما اگه راستگو بودید امار استانی رو اعلام میکردید
خیلی خوب فرض کنیم این ادعاهای کاهش میتلا و مرگ و میر درست باشد حالا انتظار داریم مسئؤلان کشور یک هفته با مترو و در میان مردم رفت و آمد کنند امنیت هم داریم !!!!! مردم هم که همه خواهان شما هستند پس جای ترس و نگرانی هم نیست که در بین مردم حضور داشته باشند!!!!
انشاءالله تا روز قدس به صفر می رسه.
آمار تلفات از ۷۱ یکهو شد ۹۶ نفر بعد تازه میگویید مبتلایان سه رقمی شدند؟!!! ؟
مردم را چی فرض میکنید ؟ مگر میشه بدون هیچ نظارتی بر پروتکلها مردم دارند تو‌خیابون و مترو تو‌ هم میلولن بعد آمار داره میاد پایین ؟ شما گفتین ما هم باور کردیم!
دلیلی که ما آمارمون اومد پایین بخاطر مستعان بود
خارجی ها از این نعمت محروم بودند بنابراین نتوانستند بیماری رو کنترل کنند!
کرونا رو ول کنید الکل و بچسبید. وقتش نرسیده مشروب آزاد شه ؟ فک میکنید اونایی که مشروب خوردن از ترس کرونا خوردن ؟ این همه کشته بس نیست ؟ بیاید شرکتی تولید کنید حداقل کسی نمیمیره.
⛔ *رژه کرونا در استان خوزستان/آیا خوزستان نیاز به قرنطینه ندارد؟!*⛔

♨ *شناسایی ۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان*♨

تابناک عزیز، من یک پزشک و در کادر درمان هستم. لطفا به نظرات مردم توجه کن ، چون با اینکه رسانه نیستند ، خیلی به حقیقت نزدیکترند،
شما این آمار را با چه شهامتی منتشر میکنی؟
البته همگی واقفیم که اینجا همه چیز دستوری است، چه قیمت دلار و تورم ، و چه آمار کرونا.
در شرایطی که اکثر استان ها جهش در تعداد مبتلایان رو در چند روز گذشته اعلام کردن ولی خوشبختانه امار کشوری کاهش داشته .احتمالا این امار مربوط به یه ایران دیگس که مسئولان وزارت بهداشت اونجا زندگی میکنن
سلام،
تابناک اعداد آمار تصویری اول خبر مربوط به روز گذشته است و با اعداد آمار متن خبر امروز هماهنگ نیست. لطفاً اصلاح بفرمایید.
این قدر مرگ و میر عادی شده که اصلا به کارگیری این واژه یک چیز عادی شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل