بازدید 6928

توزیع ۱۱۵۰ سبد مواد غذایی بین نیازمندان چابهار

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: یکهزار و ۱۵۰ سبدموادغذایی به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان بین نیازمندان محلات جنگلوک، میرآباد، غریب آباد، مرادآباد و قسمتی از کمب چابهار توزیع شد.
کد خبر: ۹۷۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸ 26 April 2020

حسن تاوانه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر کمک های اهدا شده همچنین در شرایط ویروس کرونا ۱۱ هزار و ۵۷۱ عدد ماسک، ۱۰۰جفت دستکش و ۱۵۳ لیتر مواد شوینده نیز توزیع و نسبت به گندزدایی و ضدعفونی منزل یکهزار و ۵۰۰ خانوار از ساکنان محلات مختلف اقدام شده است.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی چهره به چهره ۱۵ هزار نفر از جامعه هدف و ساکنان محلات یادشده از ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت نخبگان بهزیستی جهت اطلاع رسانی برای ماندن درخانه، جمع آوری ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر و تحویل به کمپ های ترک اعتیاد، پرداخت هزینه آن باهمکاری فرمانداری و دادستان از دیگر اقدامات بوده است.

وی گفت: آموزش مربیان و کارشناسان برای اجرای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تب سنجی باهمکاری شبکه بهداشت برای کنترل مسافران، ضدعفونی وگندزدایی خودپردازها و پاتوقها و کمپ های ترک اعتیاد، تشکیل تیم نظارت متشکل از کارشناسان برای رعایت فاصله اجتماعی در اماکن و کمپ های ترک اعتیاد، توزیع ۲۳۰ جفت کفش والبسه به کودکان کار وخیابان برای ماندن درخانه و توزیع ۱۰۰بسته حمایتی موادغذایی بااستفاده از ظرفیت خیرین و سپاه به مناطق آسیب پذیر در قالب طرح کمک مومنانه از دیگر فعالیت ها بوده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار ادامه داد: تولید ماسک با استفاده از ظرفیت جامعه هدف، ضدعفونی وگندزدایی محیط اداره و مهمانسرا و باشگاه مثبت و کمپ های ترک اعتیاد ماده ۱۵ و شلترها و مراکز دولتی و غیردولتی زیرمجموعه درطول مدت ویروس کرونا ۲ بار از اقدامات انجام شده است.

تاوانه ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان توزیع ۲ هزار بسته حمایتی از ظرفیت خیرین و ۵۰۰ بسته کمک سازمان بهزیستی در قالب طرح مومنانه به خانواده های تاچهار نفره ۳۰۰ هزار تومان و بالای چهار نفر ۵۰۰ هزار تومان به مددجویان و معلولان پشت نوبت اختصاص یافته که پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل