بازدید 10197

زالی: بازگشایی پارک‌ها پیام نادرستی به مردم مخابره کرد

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با بیان اینکه بازگشایی پارک‌ها یک پیام نادرست به مردم مخابره کرد، گفت: گزارشات میدانی حاکی از آن است که اکثر بوستان‌ها مملو از جمعیت بودند؛ حتی در شرایط عادی، در پارک‌ها امکان رعایت مسائل بهداشتی کمتر از منزل است
کد خبر: ۹۷۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 24 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ دکتر علیرضا زالی در گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه بازگشایی پارک‌ها یک پیام نادرست به مردم مخابره کرد، اظهار کرد: در نتیجه این بازگشایی، این تصور به وجود آمد که شرایط کنترل اپیدمی در تهران فرق کرده است.

وی افزود: متأسفانه شاهد حضور پرشمار و کثیر افراد در مجموعه پارک‌ها و بوستان‌ها هستیم و گزارشات میدانی ما حاکی از این است که اکثر بوستان‌ها مملو از جمعیت بودند.

زالی تصریح کرد: حتی در شرایط عادی، در پارک‌ها امکان رعایت مسائل بهداشتی نسبت به منازل کمتر است و اکنون با توجه به مشکلاتی که ما در مجموعه پارک‌ها و بوستان‌ها داریم به خصوص مشکل سرویس‌های بهداشتی مشترک، کمبود آب و سایر مسائل، امکان اینکه بتوانیم شرایط مطلوب‌تر بهداشتی داشته باشیم کم است و این مسئله شانس بروز بیماری را بیشتر می‌کند.

زالی اضافه کرد: متأسفانه شاهد این بودیم که افراد، علاوه بر حضور در پارک ها، در این مکان‌ها مشغول صرف غذا نیز بودند که این مسئله، بسیار نگران کننده است و می‌تواند در شرایط فعلی که کمافی السابق نگران بروز و برگشت‌های با فراز و نشیب این بیماری در تهران هستیم و هنوز هم به نقطه کاملاً مطلوبی در رابطه با این بیماری نائل نشده ایم، بار‌های جدیدی را برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما به وجود بیاورد.

فرمانده عملیات ستاد مدیریت کرونا در تهران اعلام کرد: امروز حدود ۲۷۴ مورد جدید بستری در مجموع مراکز درمانی سطح شهر تهران داشتیم و حدود ۶۸ نفر هم در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: مجموع کسانی که از بیمارستان‌های تهران در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند ۳۴۲ نفر است؛ افرادی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند به خصوص بیمارانی که کمتر از دو هفته در بیمارستان حضور داشته اند، می‌توانند به عنوان حاملین فعال ویروس کرونا باشند و باید مراقب باشند که بیماری را به خانواده‌های خود منتقل نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
خوب باز نمیکردین...چرا هر روز هر کی یه چیزی میگه
اقاى دكتر! چرا اجازه مى دهيد افراد غير مسئول در تصميمات ستاد كرونا دخالت كنند.
چرا هیچکس به هشدارهای ایشون که فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران هستند توجهی نمیکنه؟! اگه قرار نیست به هشدارهای بجای آقای زالی توجهی بشه بهتره که ایشون هر چه زودتر استعفا بدن
سردرگم و به هم ریخته ! شاید هم تعمدا دو رویکرد را اختیار کرده اند تا هر کدام به هدف نشست بتوانند نتایج را مصادره به مطلوب کنند.
فقط با اجبار می شود جلوی آن را گرفت نه خواهش !
پیام دولت مردان جهت بازگشایی پارک‌ها یک پیام نادرست به مردم مخابره کرد
چرا در هر کاری عدم تصمیم گیری صحیح مشاهده می شود .

دلیل بازگشایی پارکها وبوستانها را اگر روندی سیاسی نیست به مردم توضیح دهید .
برخلاف جهانپور، زالي فقط تخصصي حرف مي زنه و علاقه اي به شومن بازي نداره.
خوب وقتی مدیریت دست شماست کی دستور داد پارک ها باز بشوند.
شما هم برای خودتان دکان باز کردید . مترو جفت هم مردم ایستادند تو نگران پارک هستی . روحیه مردم کسل شده .
خدا وکیلی کدام کارتان کارشناسی بود این دومی باشد
مرگ بسیار نزدیک است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار