بازدید 6368

جهانبخش: وقتی کی‌روش نیست، هجمه ناجوانمردانه نکنید

کی‌روش ۸ سال برای فوتبال ما زحمت کشید و دیدید وقتی او از فوتبال ما رفت همه چیز به سمت منفی تغییر کرد. حالا هم او مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است
کد خبر: ۹۷۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 24 April 2020

بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس گفت: کی‌روش مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است، چون او نمی‌تواند از خود دفاع کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا جهانبخش در خصوص آخرین شرایط این روزهایش در انگلستان و اینکه پدر و مادرش در کنار وی هستند اظهار داشت: متاسفانه شرایط زندگی برای همه مردم دینا سخت شده و برای من هم در برایتون این شرایط قابل پیش بینی نبود. خوشبختانه ۱۰ روز قبل از به وجود آمدن این شرایط بحرانی خانواده به انگلیس آمدند و حالا در غربت تنها نیستم.

جهانبخش: وقتی کی‌روش نیست، هجمه ناجوانمردانه نکنید

وی در خصوص برنامه تمرینی خود در برایتون گفت: وقتی این ویروس شدت گرفت ما نسبت به تیم‌های دیگر زودتر تمرینات را تعطیل کردیم. برایتون اولین شهری بود که بیماری را نشان داد و شروع این بیماری در این شهر بود. یکی ۲ بازیکن تیم ما علائمی داشتند که همین موضوع باعث شد برنامه تمرینی و تغذیه ما عوض شود.

جهانبخش تاکید کرد: فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تمرینات تیم‌ها تعطیل شود و بازیکنان به قرنطینه بروند. باشگاه وسایلی مثل دوچرخه و مواد غذایی برای ما فرستاد و هفته‌ای ۳ بار با اسکایپ ارتباط برقرار می‌کنیم و مربیان و بچه‌ها با هم به این شکل در ارتباط هستیم. البته امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند باعث شده از نظر بدنی عقب نیفتیم.

هافبک برایتون در خصوص شیوه قراردادش با این باشگاه عنوان کرد: یکسری بازیکنان سال آخر قرارداد خود را طی می‌کنند. دستوری که از فیفا آمده این است که این بازیکنان تا آخر فصل فوتبالی باید در اختیار باشگاه باشند. در ۲-۳ هفته اخیر با بازیکنان و مدیران باشگاه تماس تصویری داشتیم و قرار است تصمیمات مختلف بگیرند. فدراسیون فوتبال انگلیس گفته ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود، اما بعدا اگر شرایط باشگاه‌ها بهتر شد مبالغ را به بازیکنان برگردانند. البته باشگاه ما این موضوع را قبول نکرد، از سوی دیگر ما بازیکنان تصمیم گرفتیم درصدی از قرارداد ماهانه ما را کسر کنند و به کارمندان باشگاه تزریق کنند. کل تیم هم درصدی از قرارداد را برای بیمارستان‌ها و کسانی که مریض هستند در نظر گرفتند.

وی در خصوص اینکه به شرایط خوبی رسیده بود، اما ویروس کرونا بدموقع بازی‌ها را تعطیل کرد عنوان کرد: درست است. بعد از روز‌های سختی که گذراندم شرایط خوبی پیدا کردم و روند رو به رشدم خیلی بهتر شد و قبل از بازی با آرسنال بازی‌ها لغو شد و احتمال داشت در آن بازی فیکس شروع کنم. حالا باید دوباره بازی‌ها دوباره به شرایط عادی برگردد و امیدوارم نظر مربی تیم را جلب کنم.

جهانبخش در خصوص اینکه شرایطی که پیرامون پاداش‌های کی‌روش به وجود آمد یادآور شد: بله در این مدت صحبت‌هایی را شنیدم و حرف‌هایی که در این زمینه انجام شد ناجوانمردانه بود. کی‌روش ۸ سال برای فوتبال ما زحمت کشید و دیدید وقتی او از فوتبال ما رفت همه چیز به سمت منفی تغییر کرد. حالا هم او مدتی است که از ایران رفته و نظر تمام بچه‌های تیم ملی این است که هجمه‌هایی که علیه وی صورت می‌گیرد مغرضانه است، چون او نمی‌تواند از خود دفاع کند. من قبلا در مورد بازیکنان هلند و پاداش‌های آن‌ها در جام‌های جهانی گذشته هم صحبت کردم و گفتم شرایطی که آن‌ها در مورد پاداش داشتند اصلا با ما قابل قیاس نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل