بازدید 17497
بسته اخبار حوادث چهارم اردیبهشت ماه ۹۹؛

پایان کابوس زنان تنها در نازی‌آباد

آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف ۲ میلیارد اقلام بهداشتی احتکار شده در پایتخت/ مرگ تلخ پسر‌۱۰ساله در کانکس موقت زلزله‌زدگان!/ ماجرای آدم ربایی زورگیران ۴۵ هزار دلاری!/ پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران/ بازداشت ۲ زورگیر در مرکز پایتخت/ اخاذی برای پخش نکردن عکس‌های شخصی/ پایان کابوس زنان تنها در نازی‌آباد
کد خبر: ۹۷۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 23 April 2020
تابناک اجتماعیبه گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.
 
 
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»
 
شمار مبتلایان به ۸۷ هزار و ۲۶ تن افزایش یافت. بیشتر بخوانید

کشف ۲ میلیارد اقلام بهداشتی احتکار شده در پایتخت
 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف انواع اقلام بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد. بیشتر بخوانید

مرگ تلخ پسر‌۱۰ساله در کانکس موقت زلزله‌زدگان!
 
یک پسر ۱۰ساله ساکن در کانکس‌های اسکان موقت این شهرستان براثر برق گرفتگی جان باخت. بیشتر بخوانید

ماجرای آدم ربایی زورگیران ۴۵ هزار دلاری!
 
اعضای یک باند مخوف زورگیری در چنگ عدالت گرفتار شدند. بیشتر بخوانید

پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران
 
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران خبر داد. بیشتر بخوانید

بازداشت ۲ زورگیر در مرکز پایتخت
 
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ زورگیر حرفه‌ای با ۴۰ فقره سرقت خبر داد. بیشتر بخوانید

اخاذی برای پخش نکردن عکس‌های شخصی
 
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با جلب اعتماد دختران جوان از آنان اخاذی می‌کرد. بیشتر بخوانید

پایان کابوس زنان تنها در نازی‌آباد
 
دو زورگیر حرفه‌ای که تاکنون از دست‌کم ۴۰ زن تنها در خیابان‌های تهران زورگیری کرده بودند، دستگیر شدند. بیشتر بخوانید
 
 
توصیه‌های پلیسی:
 
 ماه مبارک رمضان

سرهنگ محمدرضا آمویی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از عموم شهروندان انتظار می‌رود برای تحکیم پیوند‌های ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند. لازم است افرادی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و همچنین استعمال دخانیات در ملأ عام مانند پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

وی افزود: آن دسته از رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها و غذا‌های آماده که برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز فعالیت دوباره پیدا کرده اند لازم است پس از اذان مغرب فعالیت خود را از سر گیرند. رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی نیز لازم است با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروی خود، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل آن و همچنین ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها و اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود که البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی، به نحوی که تظاهر به روزه خواری در ملأ عام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت. متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه راه آهن و بیمارستان‌ها نیز می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پس از اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیربط، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی استخر‌ها و سینما‌ها نیز گفت: فعالیت آن‌ها در ماه مبارک رمضان منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست و دستورالعمل‌های لازم در خصوص چگونگی نحوه فعالیت آن‌ها اعلام خواهد شد.

سرهنگ آمویی در خصوص رستوران‌های بین راهی نیز گفت: این دسته از واحد‌های صنفی با معرفی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی جهت رفاه حال مسافرین با رعایت پوشش مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای آنان مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: برای دادن مجوز فعالیت به اصناف در طول روز طی ماه مبارک رمضان، سهمیه بندی خاصی وجود دارد که این کار با همکاری اتحادیه اصناف و تائید اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس صورت می‌گیرد.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را زیر پا گذاشته و به تذکرات ارائه شده بی توجهی کنند برخورد قانونی کرده و آن‌ها را تحویل دستگاه قضائی می‌دهد.
 
 
اخبار حوادث را در تابناک اجتماعی بخوانید
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار