بازدید 8877
۷

بخشش اجاره ۴ ماه مدارس غیردولتی

وزیر آموزش و پرورش در پیام توییتری در خصوص ‏وضعیت مدارس، پیش‌دبستانی‌ها و مراکز آموزشی غیردولتی اعلام کرد: معافیت ۴ ماهه از پرداخت اجاره و امهال ۳ ماه حق بیمه کارکنان از مهم ترین تصمیمات در این زمینه است.
کد خبر: ۹۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 23 April 2020

به گزارش  «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی در این پیام تاکید کرده است که امهال سه ماهه اقساط تسهیلات بانکی نیز از دیگر تصمیم های مهم در خصوص این مدارس است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اعطای تسهیلات کم بهره ۱۶۰ میلیون ریالی به ازای هر یک از کارکنان به شرط حفظ اشتغال و تخصیص حداقل ۵۰ درصد آن به دستمزد از دیگر تصمیمات آموزش و پرورش برای مدارس یاد شده است.

شایان ذکر است که از اوایل اسفندماه سال گذشته تاکنون به علت شیوع بیماری کرونا تمام مدارس دولتی و غیر دولتی در سراسر کشور تعطیل شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
مگه این مدارس شهریه های رو برگردوندن که این مزایا شاملشون بشه مدارس غیر انتفاعی با پولی که اول سال یا طی دوره گرفتن گرفتن تمام اجاره و حقوق و ... گرفتن پس چه دلیلی داره تا بهشون کمک بشه
مدارس غیر انتفاعی که هیچ مبلغی از شهریه را به اولیا بر نگرداندند
حق سرویس هم همینطور
ملک اجاره ای بیشتر مدارس غیر دولتی خصوصی است ، حاجی از کیسه خلیفه می بخشد ؟
آیا مدارس غیر دولتی بخشی از شهریه ای که بابت سال تحصلیلی جاری گرفته اند را بازپس میدهند؟ به عبارتی، تعطیلی مدارس آیا باعث کاهش درآمد آنها شده؟
چرا غیرانتفاعی ها پول والدین رو پس نمیدهند؟حداقل به معلم هاشون حقوق بدهند
مگه ملک باباته که تخفیف میدی ، صاحاب ملک باید تخفیف بده . بس کنید این شواف های تبلیغاتی رو .
مدارس غیر انتفاعی که تمام پول شهریه سالیانه را از والدین گرفتن. باید متناسب با دوران کرونا برگردونن به والدین. کسی نظارتی خواهد داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل