بازدید 18830
۸
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ سیگنال سقوط قیمت نفت به بازار سکه تهران/ آیا قیمت سکه حباب دارد؟

بازار طلا و سکه سومین روز فعالیت رسمی خود را پشت سر می‌گذارد. بازاری که پیش از این حدود سی روز در تعطیلی به دلیل مقابله با شیوع کرونا به سر می‌برد. حالا با رشد نسبی تقاضا و حباب قیمت مواجه شده است. روندی که علاوه بر تقاضا، تحت تاثیر رشد نرخ ارز و اونس جهانی طلا قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 22 April 2020
قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ چگونه سیگنال سقوط قیمت نفت به بازار سکه تهران رسید؟ آیا قیمت سکه حباب دارد؟
قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ سیگنال سقوط قیمت نفت به بازار سکه تهران/ آیا قیمت سکه حباب دارد؟بازار طلا و سکه سومین روز فعالیت رسمی خود را پشت سر می‌گذارد. بازاری که پیش از این حدود سی روز در تعطیلی به دلیل مقابله با شیوع کرونا به سر می‌برد. حالا با رشد نسبی تقاضا و حباب قیمت مواجه شده است. روندی که علاوه بر تقاضا، تحت تاثیر رشد نرخ ارز و اونس جهانی طلا قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز بازار طلا و سکه تهران، شاهد نوسان رو به افزایش قیمت‌ها بودیم. هرچند هنوز فعالیت بازار به پایان رسیده است، اما روند معاملات نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به روز قبل، با افزایش بسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی از آخرین وضعیت بازار امروز گفت.  

کشتی آرای در ابتدا با تاکید بر رشد نرخ جهانی اونس طلا در پی سقوط قیمت‌ها در بازار نفت، اظهار داشت: امروز هر اونس طلا با رشد نسبی ۲۰ دلاری به ۱۷۰۴ دلار رسید. این افزایش قیمت در کنار رشد بهای ارز به ویژه دلار در بازار تهران (به رقم ۱۶۲۷۰ تومان)، باعث شد تا شاهد رشد قیمت طلا و سکه در بازار باشیم. در این میان، نسبت به روز‌های قبل، با تقویت تقاضا در بازار برای خرید سکه نیز مواجه بودیم.
 
بیشتر بخوانید:
 
قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ سیگنال سقوط قیمت نفت به بازار سکه تهران/ آیا قیمت سکه حباب دارد؟

محمد کشتی آرای در ادامه افزود: حال بر اساس جدیدترین قیمت‌ها از بازار، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش قیمت به رقم ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. هر ربع سکه بهار آزادی به رقم یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر، ۹۸۰ هزار تومان قیمت کذاری شد.  کشتی آرای در ادامه افزود: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی در خصوص  حباب سکه در بازار نیز اظهار داشت: در شرایط کنونی، حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۲۸۰ هزار تومان برآورد می‌شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
قیمت سکه 75000000 ریال !!!
قیمت نفت اگه بشکه ای ۱ دلاربشه
کرونا اگه نصف جمعیت جهان رونابود کنه
تحریمها اگه تاابدادامه داشته باشه
رکود اقتصادی اگه هر روز بدتر بشه
کسب وکارها اگه هر روز کسادتربشه
احتمال رویایی نظامی بین ایران وامریگا اگه هر روزبیشتربشه
بازم همچنان شاهد رکورد زنی روزانه ۱۰-۲۰ هزارواحدی بورس نورچشمی خواهیم بود !!!!
قیمت اخروقت امروز دلار و سکه
دلار ۱۶۴۰۰
سکه ۶۵۵۰۰۰۰
چرادرمورد حباب عظیم بورس نورچشمی که عنقریب باصدای مهیب منفجرخواهدشد چیزی نمیگید؟
این یعنی پول ایران داره تبدیل به کاغذ عادی میشه!
سکه حباب نداره، بورس هستش که 400 درصد حباب داره و به زودی می ترکه و دلار رو 50 هزار تومن می کنه
سکه نباید بیشتر از 3میلیون باشد ودلار هم باید 7هزار تومان شود .....بقیه حبابی است که انشاالله بترکد ....
نه ، اصلا قیمت طلا و سکه ،و ارزهای خارجی حبابی ندارند ، این پول ملی ایران است که بی ارزش شده ؟،،،حبابش کجا بوده ؟،،سال ۵۷ ، سکه ۳۴۰ تومان ،و طلا گرمی ۴۲ تومان بود ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر