بازدید 11366
۴

الگوی مراجعه مبتلایان به کرونا به بیمارستان‌ها تغییر‌کرده

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: الگوی مراجعه افراد مبتلا به کرونا به مراکز درمانی تغییر کرده و بیماران با حال وخیم به بیمارستان‌ها درمانی مراجعه می‌کنند؛ این موضوع علاوه بر فشار مضاعف بر دوش کادر درمان، مدت درمان مبتلایان را نیز افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۹۷۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ 22 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر «علیرضا زالی» با اشاره به افزایش مدت اقامت بیماران بستری کرونا، اظهار کرد: این مهم نشان دهنده تغییر الگوی متفاوت بیماری کووید-۱۹ است.

زالی با بیان اینکه امروز ۳۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های عادی و ۸۸ مورد جدید در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند، خاطرنشان کرد: در بخش مراجعان کلی به بخش‌های بهداشتی و درمانی، ۶ درصد رشد عمومی و در بیمارانی که در بخش‌های ویژه و عادی بستری شدند نیز به ترتیب یک و ۶ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از ترخیص ۵۲۱ بیمار بهبود یافته از کرونا در بیمارستان‌های تهران خبر داد و افزود: مدت اقامت بیماران افزایش یافته که نشان دهنده الگوی متفاوت بستری بیماران است.

زالی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و تغییر الگوی رفتاری زندگی، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان چهره زندگی مردم در کلانشهر‌ها متفاوت خواهد شد و مردم غالباً زندگی شبانه را تجربه می‌کنند.

وی توضیح داد: ماه مبارک رمضان و فاصله بین افطار تا سحر، فرصت مناسبی برای تغییر روند تردد‌ها است به شکلی که پیشنهاد می‌کنیم برخی مشاعل تولیدی، توزیعی و صنعتی که با مراجعان در ارتباط نیستند، در ساعات اولیه صبح از منزل خارج نشوند. این اقدام در کاهش میزان ترددها، بار ترافیک و حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

زالی، دورکاری، استفاده از خدمات دولت الکترونیک و پتانسیل فضای مجازی را بهترین راهبرد برای کاهش تردد‌ها و حضور فیزیکی مردم و کارکنان دولت برای ریشه‌کنی کرونا دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شاید بعضی مشاغل بتوانند از افطار تا سحر کار کنند. حدود 8 ساعت . مثل کارگاه های تولیدی که مراجعه کنند ندارند.
آمو یک میلیون چیه ک دیگه میخاید از یارانه کم کنید لااقل دو تومن سه تومن میدادید ک ی کاری بشه باهاش انجام بدی؟ یک میلیون ک دیگه ای دوره پول ی چیپس و پفکه
مگه خودتون نمیگید فقط حال بدها رو پذیرش میکنیم ؟ مگه نمیگید برید خونه حالتون بدشد بیاین ؟ الگو خودش تغییر کرده؟
برای اینکه خودتان پیشنهاد کردید که اگر اگر احساس بیماری می کنید در خانه بمانید و فقط در صورت تنگی نفس و یا تب بالا مراجعه کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار