بازدید 6517
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای سعادت آباد

ركوردی جديد در بورس تهران رقم خورد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه یکم اردیبهشت ماه 99)، با افزایش 18971 واحدی معادل 2.75 درصد به رقم 709 هزار و 8 واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با رشد 157 واحدی به رقم 8 هزار و 741 واحد رسید.
کد خبر: ۹۷۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 20 April 2020

ركوردی جديد در بورس تهران رقم خورد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه یکم اردیبهشت ماه 99)، با افزایش 18971 واحدی معادل 2.75 درصد به رقم 709 هزار و 8 واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با رشد 157 واحدی به رقم 8 هزار و 741 واحد رسید.

به گزارش «بورس تابناک»؛ امروز تالار شیشه‌ای سعادت آباد در سومین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی همه شاخص‌های منتخب بود. به گونه ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش 5054 واحدی معادل 2.75 درصد به رقم 188 هزار و 910 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 4156 واحدی معادل 1.75 درصد، عدد 242 هزار و 263 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 2763 واحدی معادل 1.75 درصد به رقم 161 هزار و 82 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 20737 واحد افزایش معادل 2.36 درصد را رقم زد و به سطح 897 هزار و 721 واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 13209 واحد افزایش معادل 2.72 درصد به رقم 499 هزار و 511 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 41130 واحد افزایش معادل 2.79 درصد همراه بود و عدد یک میلیون و 513 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

ركوردی جديد در بورس تهران رقم خورد

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنايع پتروشيمي خليج فارس با 2031 واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مباركه اصفهان با 1573 واحد، نماد فملی متعلق به ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ با 823 واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين با 702 واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌ با 662 واحد و نماد وبملت متعلق به بانك ملت با 657 واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی کالا متعلق به بورس كالاي ايران با 136 واحد، نماد بورس متعلق به بورس اوراق بهادار تهران با 123 واحد، نماد افق متعلق به فروشگاههاي زنجيره اي افق كوروش با 121 واحد و نماد ستران متعلق به سيمان‌ تهران‌ با 64 واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز 7 میلیارد و 381 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و 138 هزار نوبت معامله و به ارزش 7 هزار و 751 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

در معاملات امروز بورس؛ نمادهای شستا متعلق به سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس، رانفور متعلق به خدمات انفورماتیک، اخابر متعلق به مخابرات ایران، تملت متعلق به تامین سرمایه بانک ملت، وامید متعلق به مدیریت سرمایه گذاری امید و شیران متعلق به سرمایه گذاری صنايع‌شيميايي‌ايران، به عنوان نمادهایی با بیشترین تقاضا به ثبت رسیدند.

همچنن نمادهای کفپارس متعلق به فرآورده‌هاي‌ نسوز پارس‌، لپارس متعلق به پارس الکتریک، وليز متعلق به ليزينگ‌ايران‌، ارمغان متعلق به ص سرمايه گذاري ارمغان ايرانيان، كبورس متعلق به كارگزاران بورس اوراق بهادار، غشهد متعلق به شهد ايران‌، نماد چدن متعلق به توليدي چدن سازان و ولصنم متعلق به ليزينگ‌صنعت‌ومعدن‌ به عنوان نمادهایی با بیشترین عرضه به ثبت رسیدند.

بر اساس این گزارش و به نقل از نبض بورس؛ نماد معاملاتی شركت های قند لرستان(قلرست)، صنایع كاشی و سرامیك سینا(كساوه)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای كدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، زغالسنگ نگین طبس(كطبس)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، سرمایه گذاری ساختمان ایران(وساخت)، قند نیشابور(قنیشا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت معدنی و صنعتی گل گهر (كگل1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر قند نیشابور (قنیشا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد.  

نماد معاملاتی شركت قند مرودشت‌ (قمرو1)، فولاد كاوه جنوب كیش (كاوه1) سرمایه‌گذاری‌ سایپا (وساپا1)،سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیكو1)،بانك‌اقتصادنوین‌ (ونوین1)، سرمایه‌گذاری‌غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر1)، بیمه دانا (دانا1)، كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حكشتی1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، حق تقدم سهام شركت بیمه دانا (داناح1) با توجه به وقفه معاملاتی نماد اصلی،با وقفه همراه شد.

نماد معاملاتی شركت های پتروشیمی نوری(نوری)، لیزینگ صنعت و معدن(ولصنم)، تولیدی چدن سازان(چدن)، سرمایه گذاری بهمن(وبهمن)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
بورس ایران را به داره به جک تبدیل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
بورس نماگری از تورم این کشوره. حالا درسته این چند روزه با ورود پول قدرتمند رشدش شدت بیشتری گرفته ولی اگر بلند مدت (چند ساله) نگاه کنی همیشه صعودی بوده چون تورم در این کشور وجود داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
ناشناس ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱

تورم چی!!!

عزیزم از شاخص 90 هزار در فروردین 98، رسیده به 710 هزار تا!!!

یعنی تورم تو یک سال، 800 درصد بوده!!!

تورم امثال تو بدترین حالت به 80 درصد هم نمیرسه

دلار و سکه در مدت 2 سال، 4 برابر شدند، یعنی حدودن سالی 100 درصد رشد داشتند

چه طور ممکنه بورس 800 درصد رشد کنه!

شما علت رشد امروز بورس رو چی می دونی!

علت رشد بورس در هفته گذشته چی بود!

علت رشد بورس در 17 فروردین چی بود!

واقعا جوابی داری!
سرمایه گذاران بورس اماده سکته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
تو همین الان سکته نکنی دلال
استراماچونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دلارو که می خرین تو وایتکس نندازین باعث م شه کسی نگیره . تو ماکروفرم نندازین . سکه های طلاتونم نجوشونین 1 ساعت اب می ره. تو فردوسی این دلالای دلار عموما کرونا دارند چون همش تو خیابونای تهرانند بنده های خدا . بعد گرفتن دلار (حتما دستکش ضخیم بپوشید) حتما تو کیسه مشمباش کنین و ترجیحا چند روزی خارج از خونه نگه دارین تا ویروس کرونا روش کم اثر شه . در کل امیدوارم جان سالم به سر ببرین
استراماچونی
| Australia |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
تو امریکا سکته می کنن که محدودیت دامنه نوسان نداره و قیمت نفت 1 ساعته منفی می شه و تغییر 20 برابری (به درصد می شه 2000درصدی ) می کنه
پیشبینی کارشناسان سفارشی از اینده بازارهادرسال ۹۹:
مسکن : روند قیمت کاهشی خواهدبود شدیدا حباب دارد
ارز : افزایش نخواهدداشت
طلا : افزایش نخواهد داشت
بورس نورچشمی: حداقل ۲ هزار درصد افزایش خواهدداشت وشاخص کل ۲۰۰ میلیون واحد راهم رد خواهدکرد اصلا هم حباب ندارد !!!!
دوشنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۷:۲۶
دلار (اسکناس) ۱۵۸۰۰
دلار (حواله) ۱۶۱۰۰
سکه ۶۳۰۰۰۰۰
دولت داره شرکتهاش را واگذار مي کنه بعد بورس سهمگين پايين خواهد اومد هشدار به کسانيکه سرمايه اندک دارند.
بورس هم هم فرزند ناخلف کرونا است باعث میشه ریزش قیمت مسکن سرعت بگیرد این خط این نشان
شاخص بورس برمیگرده به 150 هزار تا

همه افرادی که تو بورس هستند هم حباب رو بالای 300 هزار تا در نظر می گیرند، ولی زهی خیال باطل

چنان برگرده به 150 هزار تا که عقل از سر همه بپره

طلای 18 عیار چنان بشه 1 میلیون و 500 که نفس همه ببره
به خاطربورس دلرند سود سپرده هاي بانكي مردم را كم ميكنند
بالاخره بعد مدتها مردم دارن متوجه میشن که پولشون را به جای گذاشتن در بانک وارد بازار سرمایه کنن و هم سود بیشتری ببرن هم چرخ صنعت را بچرخونن
تا می توانید سهام بخرید
آیا این رکورد واقعی است؟ مسلما خیر.حتی در 4 سال بازدهی کمتر از 50درصد هم داریم ؟ مثلا ما سهام سایپا را 4 سال قبل در اسفند 94 خریدیم 200 تومن دقیق بگم 197 تومن.بعد از بیش از 4 سال شد 310 تومن و رفته افزایش سرمایه که هنوزم باز نشده. حالا همون اخرین قیمت 310 تومن رو در نظر بگیریم میشه رشد 50% در 4 سال. در صورتیکه همه کالاها و ارز و طلا چند صد یا برخی هزاران درصد طی این 4 سال رشد کردند. اینکه شاخص بورس قابلیت رشد 20.000 واحدی اونم فقط توسط یک شرکت پتروشیمی فارس را داراست دلیل رشد بورس نیست بلکه شاخص با شرکتهای شاخص ساز باد شده است.سایپا دهها بلکه صدها هزار سهامدار دارد برید از سهامداران 1/1/95 به اینطرف بپرسید تا به حرف من برسید.
قیمت نفت اگه بشکه ای ۱ دلاربشه
کرونا اگه نصف جمعیت جهان رونابود کنه
تحریمها اگه تاابدادامه داشته باشه
رکود اقتصادی اگه هر روز بدتر بشه
کسب وکارها اگه هر روز کسادتربشه
بورس کل کائنات اگه سقوط کنن
احتمال رویایی نظامی بین ایران وامریگا اگه هر روزبیشتربشه
قیمت دلار اگه هر روز بیشتر بشه یا نصف بشه
اف ای تی اف اگه تصویب بشه یا نشه
اینستکس فعال بشوه یانشه
بازم همچنان شاهد رکورد زنی روزانه ۱۰-۲۰ هزارواحدی بورس نورچشمی خواهیم بود !!!!
ترکیدن حباب وحشتناک بورس نزدیک است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها