بازدید 5378

واکنش شجاع به شایعه درخواست ۱۰میلیاردی ازپرسپولیس

کد خبر: ۹۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 20 April 2020

مدافع پرسپولیس در خصوص شایعات مختلف حول جدایی‌اش از این تیم و همچنین پیشنهاد خارجی‌اش توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، طی روز‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده همکاری شجاع خلیل زاده با پرسپولیس شکل گرفته و از درخواست مالی بالای او و همچنین پیشنهاد خارجی‌اش که این موضوع را قوت خواهد بخشید، صحبت زیادی مطرح شده است. با این حال شجاع خلیل زاده که این روز‌ها به واسطه تعطیلی لیگ فرصت حضور در شیراز را به دست آورده، در گفتگو با رادیو تهران به این موضوعات پاسخ داده است.

فقط بازیکن خارجی پول خوب می‌گیرد
مدافع میانی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و همچنین دریافتی‌ها اینطور واکنش نشان داد: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه‌ها به قراردادی که می‌بندند تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت کنند. به جز دو سه باشگاه، دیگر تیم‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند. در ایران پول نمی‌دهند و بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند، اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می‌گیرد.

سه فصل قهرمانی داریم، اما پول نمی‌دهند
شجاع خلیل زاده با اشاره به مطالباتش از این باشگاه مدعی شد که باشگاه علیرغم موفقیت‌های چند فصل اخیر نتوانسته از حیث درآمد و پرداخت مطالبات موفق عمل کند: ۴۰ درصد پول گرفته‌ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و می‌روند، به خاطر مشکلات مالی است.

بازیکنان خارجی به خاطر زد و بند به ایران می‌آیند!
وی با اشاره به اینکه تنها بازیکنان خارجی با اهرم فیفا و شکایت قادر به دریافت مطالبات کامل خود هستند، به مساله عجیبی هم اشاره کرد: بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی‌آیند، چون در کشور‌های عربی پول خوبی می‌گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد. باید سازمان‌های بازرسی به این مسئله ورود کنند. استقلال و پرسپولیس نباید مشکلات این چنینی داشته باشند.

درخواست ۱۰ میلیاردی از پرسپولیس نداشته‌ام
شجاع خلیل زاده در پاسخ به شایعاتی درباره درخواست عجیبش از این باشگاه برای تمدید قرارداد نیز گفت: نگفته‌ام ۱۰ میلیارد به من پول بدهید. قرارداد من زیر ۲ میلیارد است، ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی‌خواهم. من هم زندگی دارم و شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. هواداران می‌گویند بمان. با این وضعیت نمی‌شود ماند. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. تمام بازیکنان پرسپولیس، چون قهرمان می‌شوند، بهترین پیشنهادات را دارند. هنوز با رسول پناه صحبت نکرده‌ایم. به خاطر مشکلات مالی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. امیدوارم در دو هفته آینده مشکلات حل شود. من را تا زمانی که بخواهند، می‌مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می‌شود برود. بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی‌تواند بماند. با من تسویه حساب کنند، می‌مانم.

آرات دنبال فیلم و عکس نباشد

موضوع پایانی صحبت‌های مدافع پرسپولیس درباره حواشی شکل گرفته چند ساعت اخیر حول ماجرای آرات حسینی و علی کریمی بود. خلیل زاده که امروز نیز با انتشار عکسی از علی کریمی به این موضوع واکنش نشان داده، در اینباره اینطور توضیح داد: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر شود. امیدوارم پدرش این حرف‌ها را بشنود و وارد این بازی‌ها نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها