بازدید 52267

مهران مدیری از تلویزیونی که فروخته و رقص نور خریده، دقیقه‌ای ۲۰ میلیون می‌گیرد؟!

برخی اظهارات مدیری را به حساب «شکم‌سیری» گذاشته‌اند و تصورشان این است که مدیری در چند سال اخیر با این برنامه آنچنان درآمدی داشته که انگیزه‌های مالی‌اش برای تداوم این وضعیت کمرنگ شده و به همین دلیل بدون نگرانی از حذف این معدن طلا، نظراتش را صریح‌تر بیان می‌کند و چه بسا در صورت حذف در این شرایط، بتواند محبوبیت خود نزد برخی که به واسطه ادبیات و رفتارش در تلویزیون از شمار طرفدارانش خارج شده‌اند، بازیابد!
کد خبر: ۹۷۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 20 April 2020

مهران مدیری از تلویزیونی که فروخته و رقص نور خریده، دقیقه‌ای 20 میلیون می‌گیرد؟!اعتراض مهران مدیری به پخش مکرر برنامه‌هایش از شبکه‌های مختلف و طرح این موضوع که تلویزیونش را فروخته و رقص نور خریده، در حالی که ارقام نجومی درباره برآورد برنامه‌ دورهمی با اجرای مدیری مطرح است، این پرسش را پیش آورده که چهره‌ای چون مدیری چگونه با چنین تناقضی کنار آمده و با بستری که به ادعای خودش اینقدر بی‌ارزش و بی‌اعتبار است که تماشایش نمی‌کند، همکاری می‌کند؟!

به گزارش «تابناک»؛ «یک حلالیت باید از همه هموطنانم بطلبم که هرچی کانال تلویزیونی عوض می‌کنید، داره من را نشون میده. یکی از شبکه‌ها زیرنویس رفت ادامه مدیری بعد از اذان مغرب! باور کنید حال خود من از این قضیه از همه بدتره. کم کم یک جوری شده که پدر خانواده به بچه‌اش میگه اون مدیری را روشن کن ببینم چی داره! باور کنید تقصیر من نیست. من خودم خیلی وقته تلویزیونم را دادم رقص نور گرفتم! بارها از مسئولین تلویزیون خواهش کردم اینقدر سریال‌های من را پخش نکنید. نامه نوشتم، خواهش کردم، حضوری گفتم، با فریاد گفتم، هیچ‌کس گوش نمیده! از این طریق می‌گویم شاید مؤثر باشد؛ کافیه! مردم دارد حالشون از من بهم می‌خورد، خودم هم همینطور...»

این اظهارات تازه مهران مدیری در برنامه دورهمی است؛ برنامه‌ای ضبطی که سانسور نشد و اعتراضات مهران مدیری از شبکه نسیم در اعتراض به بازپخش مکرر تولیداتش، پخش شد. برخی شاید به مهران مدیری بابت این اعتراض حق بدهند اما واقعیت آن است که به لحاظ حقوقی و حرفه‌ای، وقتی برنامه‌سازی اثری را برای شبکه‌های می‌سازد و کلیه حقوق مالکیتش را واگذار کرد، حتی حق ندارد درباره بازپخش اثرش اعتراضی داشته باشد و در سطح بین الملل نیز شاهد واکنش مشابهی از سوی سازندگان تاک‌شوها یا سریال‌های معروف که بارها بازپخش می‌شوند، نظیر عوامل سریال فرندز نیستیم.

مهران مدیری از تلویزیونی که فروخته و رقص نور خریده، دقیقه‌ای 20 میلیون می‌گیرد؟!

این اظهارات مدیری در حالی مطرح شده که جواد فرحانی، یکی از برنامه سازان تلویزیون اخیراً در گفت و گویی ادعا کرده بود: «...مهران مدیری برنامه‌ای مثل «دورهمی» یا یک برنامه ترکیبی می‌سازد که دقیقه‌ای ۳۰-۲۰ میلیون تومان برآورد آن است و من همان را با دقیقه‌ای ۴۰۰ هزار تومان باید تولید کنم. تفاوت‌ها خیلی زیاد است و این به مدیریت برمی‌گردد. مدیریت‌هایی که در سازمان اتفاق می‌افتد، واقعاً به مقوله برنامه‌سازی و تولید، اشراف کافی ندارند»؛ ادعایی که با گذشت زمان قابل توجهی هنوز از سوی متولیان سازمان صداوسیما رد نشده و البته بعید نیست پس از این گزارش از اساس رد شود!

در این شرایط، موجی از نقد‌ها علیه مهران مدیری منتشر شده که پرسش عمده‌شان این است چگونه مهران مدیری از تلویزیونی که فروخته و رقص نور خریده، دقیقه‌ای ۲۰ میلیون تومان برای برنامه سازی می‌گیرد و چگونه مدیری با این تناقض کنار آمده است؟! برخی نیز اظهارات مدیری را به حساب «شکم‌سیری» گذاشته‌اند و تصورشان این است که مدیری در چند سال اخیر با این برنامه آنچنان درآمدی داشته که انگیزه‌های مالی‌اش برای تداوم این وضعیت کمرنگ شده و به همین دلیل بدون نگرانی از حذف این معدن طلا، نظراتش را صریح‌تر بیان می‌کند و چه بسا در صورت حذف در این شرایط، بتواند محبوبیت خود نزد برخی که به واسطه ادبیات و رفتارش در تلویزیون از شمار طرفدارانش خارج شده‌اند، بازیابد!

سوای اینکه انگیزه واقعی مدیری از این اظهارات چه بوده و این وضعیت که از سوی بسیاری از همکاران گذشته و حال تلویزیون رخ داده، این واقعیت را متذکر می‌شود که سیاست گذاری در تلویزیون حتی در این حد نتوانسته صاحب توفیق باشد که مهم‌ترین منتفعین از این بستر نیز خود را وفادار به آن بدانند و از آن دفاع کنند؛ وضعیتی که فقط در ایران شاهد هستیم و در کشوری چون آمریکا، اگر یک مجری از شبکه دست راستی فاکس به یک شبکه نزدیک به دموکرات‌ها، چون سی ان ان یا‌ای بی سی نیز مهاجرت می‌کند، حاضر به زدن شبکه‌ای که سابقاً در آن فعالیت می‌کرده نیست! این‌ها جزو بدیهی‌ترین اصول حرفه‌ای است که در رسانه رسمی ایران رعایت نمی‌شود و محصولش چنین جنجال‌هایی است که خشم گروه‌هایی را در پی داشته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۵
امان از لابیگری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
خودستایی آدم رو احمق جلوه می ده و هنرمند رو نااگاه تر. خود شیفتگی که جای خود داره.
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
سلام
متاسفانه ما پول مملکت رو میلیاردی میدیم به بازیگرها ، بازیکن های فو تبال . ارایشگرها

بعد همین بازیگرها میان به درامد چند تا پزشک گیر میدن و کلی برنامه توهین امیز میسازن و میلیاردی پول میگیرن که پول پزشکها رو مورد هجمه قرار بدن
واقعا خنده داره


خوب حالا هم همین بازیکنها و بازیگرها برن جلوی کرونا بایستن و داروش رو پیدا کنن و مریض هاشو مداوا کنن

متاسفانه اگر کسی واقعا برای مردم خدمت کنه همه مملکت توبیخش میکنن که چرا بخاطر خدمت واقعی پول میگیری ولی اگر کسی شش ماه بزنه زیر توپ و لودگی دربیاره میگن خوب زرنگه و حقشه

امان از جهل
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دردم اینه که اینا اسمشون شده هنرمند.... واژه .هنر حرمت داره
یکی از بی هنرترین آدم هایی که هنر ایران به خودش دیده و یکی از زرنگترین آدم ها. هر چه تلاش کردم در مدیری چیز خوبی ببینم حسنی که نشان بدهد ذره ای هنر دارد ندیدم. بازیگر که نیست فقط ادا در میآورد نویسنده نیست کارهایش را پیمان قاسم خانی مینوشت کارگردان نیست هیچ فیلم به درد بخوری نساخته. یک نیمچه مجری که به زور صدا و سیما بر مردم شریف و بی زبان ایران تحمیل شد. الان هم اینطور که من شنیدم حدو.د 50 میلیارد تومان ثروت دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
آقای مدیری یکی از باسوادترین شخصیت های تلوزیونی می باشد که از 25 سال پیش تا الان مردم با برنامه هایش شاد شده اند
خود این مطلب دقیقه ای 20 میلیون هم معلوم نیست درست هست یا نه
من کاری به مدیری ندارم اما این جواد فرحانی اصلا کی هست چه برنامه ای برای مردم ساخته آیا اسپانسرهای خصوصی از برنامه ایشون حمایت می کنن؟
اینکه نشد هر کسی به هر دلیلی یه حرفی بندازه وسط و خودش غیب بشه
چه کسی از مدیری خوشش بیاد و چه نیاد مردم به این شخص اعتبار دادن اتفاقا برای همین هست که برنامه های گذشته اش رو هم پخش می کنن چون هنوز هم میشه دید و خندید
حسادت بد چیزی هست شما هم تلاش کن به جایی برسی و برای برنامه ات مخاطب و بالطبع اسپانسر جذب بکنی نه اینکه دیگران رو تخریب بکنی
تابان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
یک چیز رو از قلم انداختی. حس شدیدا خفن خوانندگی مدیری. بنده خدا اونقدر باور کرده که خواننده طراز اولی هست که وقتی مهمانهای برنامه اش هندونه زیر بغلش میدن که شما استادی که مدیری با حالتی مثل اساتید بزرگ خوانندگی قیافه شکسته نفسی میگیره. جالبتر هم کسانی بودند که به کنسرتش رفته بودن و با ترانه های مزخرف و سخیف مدیری حالی به حالی میشدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
ساده ای ، پنجاه میلیار پول توجیبی بچه هاشم نیس
چه قشنگم ادا در میاره تلویزیونم را فروختم !!!!!، واقعا اون نیاز به فروش تلویزیون داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
گرتو بهتر میزنی بستان بزن و. یا لااقل یک مجری یا هنرمند عالی مردم پسند مثال بزن که دورهمی رو بتونه بهتر از مدیری اداره کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
خیلی از منتقدان و کسانی که ادای منتقدان را درمیاورند خودشان حتی قادر به گرفتن یک عکس ساده هم نیستند ، هر اثری را به باد انتقاد و تمسخر میگیرند .در این شرایط فرهنگی و فشار به سازندگان ، داشتن یک اثر هنری ولو کوچک و کم هم ارزش زیادی دارد . بعضی ها با ایراد گذاشتن روی این کارها و ادای روشنفکر در آوردن عقده های درونیشان را سرکوب میکنند .
حقيقتا يكي از لوده ترين مجريان و برنامه سازان تلويزيون است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
از همین کامنتت معلومه که شخصیت خودت در چه حد هست
این افراد ضمن حفظ منفعت از این معادن می خواهند همیشه خودشان را معترض نشان دهند که به عدهای دیگه که مد نظرشون هست بگن که واقعا با اونا هم هستن و اینجا مجبورن پول درارن.ندیدی تو جشنواره فجر هم تو شب عینک دودی زده بود و تو برنامه نوروزیش خودش و تمام مهمانانش واسه به اصطلاح خودش خوشتیپی سیاه پوشیده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
همه جای دنیا اینطور هست که افراد جویای نام وبه اصطلاح بی هنران با تخریب هنرمندان و معروف ها سعی در کسب مقام و موقعیت دارند . همیشه با جنجال آفرینی سعی در مطرح بودن دارند .
کجای دنیا برای حل مشکلات براش جوک و خنده درست میکنند . یادم هست در پادگان تهران در سال ۶۴ سرباز بودم که صبح جمعه ها برنامه ای بود بنام صبح جمعه بارادیو . که در انزمان هم ابنقدر مشکلات زیاد بود که رادیو براش برنامه طنز اجرا میکرد . از صف مرغ گرفته تا جنگ و بیکاری ....تا گیر دادن به لهجه های استانی و محلی ....بنابراین چهل سال هست مشکلات با جوک سازی و طنز سازی حل نمیشه . به جای ان حقوق شهروندی را اجرا کنید نیازی به مهران‌مدیری نیست نیازی به رامبد جوان نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دادا کامنت ندی نمیگن بی زبونی
مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
عزیزم به این کارها میگویند سوپاپ اطمینان
مافیای مهران مدیری-- رامبد جوان -- احسان علیخانی-- رشیدپور و بده بستونهای اونها با مدیران سازمان صدا و سیما دقیقا مثل فدراسیون فوتبال وتاج -- ساکت است
البتهاینها هرچه میگیرند پورسانت بقیه را هم باید بدهند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
من کاری با دیگران ندارم ومهران حق واردیتش رو میگیره
خودتان می گویید هزینه تولید. آیا اگر به مردم بگویند یک سریال را مهران مدیری ساخته و یکی زا آقای فرحانی که اسمش را هم تا حالا نشنیده بودم. کدام را تماشا می کنند؟ مدیری سالها زحمت کشیده تا به اینجا رسیده و اگر ظنزش سانسور نمی شد مردم حتی جلوی تلویزیون پلک هم نمی زدند. طوری می گویید چند میلیون تومان که انگار همه اش به جیب مدیری می رود. تفاوت یک رستوران بالای شهر با یک گاری فلافلی باعث تفاوت در قیمت آنهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
تازه اون فلافلی خطر کرونا هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
دقیقا ولی از اونجایی که همه چیزمون برعکسه، قیمت فلافلمون هم از رستوران بالاشهر گرونتره.
اينكه يك برنامه پر بيننده تكرار شود در همه جا مرسوم هست و به لطف ماهواره همه مستحضرند. احتمالا از حق پخش مجدد كه پرداخت نميشه گله مند هستند
بابا جمع کنید این بساط تلویزیون انحصاری و نون دونی رو که با بودجه مردم میسازنو به ریش مردم میخندن
حساس نشو تابناك! حالا يه چيزى گفته. جنبه شوخى داشته باشيد.
به قول اون محقق اسپانیایی با این درآمدهایی که سلبریتی ها دارند مردم باید داروی کورونا را هم از همینها جستجو کنند نه از دانشمندان که درآمد قطره ای دارند. خوب که نگاه کنی دقیقه ای ۲۰ میلیون از جیب ملت براشون خرج میشه. تقصیر مردمه که بدنبال این ها راه میفتن. حرف مفت و جوک گفتن واقعا ارزش تریلیاردی داره؟
ای مردم اینها بازیگر هستند شغلشون بازیگریه مثل اکثر خبرنگارها هیچ چیز!!! واقعی ای ندارند
این را هم فراموش نکنید که تلویزیون از قبل و وسط و بعد برنامه های مدیری میلیاردها تومن آگهی بازرگانی به جیب زده!!!
مدیری چند سال پیش سریال در حاشیه را ساخت. در ان سریال یک پرستار مرد را خواب الود، پخمه ، بی عرضه و تنبل و یک پرستار زن را پر حرف و بی خیال نشان داد که به جای توجه به بیماران قلاب بافی میکرد ، اهمیت طنز را میدانم ولی چرا در بین این همه افراد و گروه های مختلف جامعه از دیوار پرستارها بالا رفت ؟
یک عده ای پول پارومیکنن تواین مملکت ما هم دلمون به مدرک فوق لیسانس وحقوق ۷ میلیون تومانی بعداز ۲۹ سال کار خوشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
حقوق هفت میلیونی میگیری اینقدر مینالی، 4 برابر ما حقوقته ما چی بگیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
بازم خوش به حالت من با فوق لیسانس و ۳۱ سال سابقه ۵ ملیون میگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دوستان توجه داشته باشید درامد زیر ۸ میلیون درتهران زیرخط فقر محسوب میشه
ايران بهشت فرصت طلبان
این مهران مدیری خودفروخته لمپن که دیگه برای اون عده ای که کمی سواددارن..دستش روشده..عامل تبلیغاتی وانحراف افکارعمومی شده.
حداقل ساعتی مردم را از این فضا دور می کند بعضی که پول می گیرند و خون به دل مردم می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
احسنت.
اگر همه نقدهاش به ساير اركان هم بشه شايد گفته شما درست باشه
به نظرم اانتقادمدیری به اینه که چرا صدا و سیما همه برنامه هاش تکراری شده. این انتقاد هم بد نیست و بجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
بله . اصلا اصل مطلب گفته شده توسط مدیری همین بود و بدفهمی نویسنده مقاله و سوءتعبیرش باعث این سوء تفاهم شد . واقعا حرف مدیری درست است. یک مدت هم با سریال مختار اینکار را میکردند. بالاخره باید کسی این تذکر را میداد
از این قماش آدما خوشم نمیاد کسانی که دخل شون به ریاله و خرج شون به دلار. اگه یه کشور عادی بودیم اصلا ایرادی نداشت ... فک نکنم یکبار جرات کنه به چهره دستفروش توی پیاده رو نگاه کنه.
یه بسیجی "قدیمی"، بسیجی رزمنده سر کوچه مون کارگر شیشه بریه هر وقت می خوام حالم بهتر شه می رم پیشش. خیلی کم حرفه از جنگ چیزی نمیگه تنها فهمیدم خیبر اسیر شده دلش آینه است آینه شکسته؛ شکسته ولی هنوز می درخشه. یک ثانیه سکوت این رو با میلیون ها سال وراجی اون ... عوض نمی کنم: گمان می کند میهن پرستی را با متر دور شکم اندازه می گیرند.
کلا کوبیدن تلویزیون توسط هنرمندان تلویزیونی یک جور کلاس شده.
یعنی ما با کلاسیم و تلویزیون نگاه نمی کنیم.
ان شالله از شمبه به ایشان تذکر داده می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
شمبه؟ منظورت شنبه هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
درستش شنمبه است
تاریخ مصرف این آدم دیگه تموم شده...چیز بیشتری نداره ..سازمان هم متاسفانه دیگه چیز بهتر از مدیری نداره که رو کنه...کلا فاجعه اس
سر و صداش برای گرفتن برنامه جدید جهت پر کردن جیبشه
کشور اسلامی
راست ميگه بنده خدا! خودش از خودش حالش بهم مى خوره انقدر كه تو سيما مى بينتش.
وسط این همه مشکل، اظهار نظر شخصی یه کارگردان دیگه نیاز به همچین نقدی نداره. آزادی بیان رو فراموش نکنین.
به نظرم هر چی ادم درست حسابی که توانایی اجرای یک برنامه خوب را دارند از تلویزیون حذف و اخزاج کنید و اصلا هم نگران نباشید چرا که فردوسی پور با اون همه بیننده اخراج شد و اب از اب تکان نخورد . مدیری ، جوان ، حتی گوینده های اخبار و ...................
مهران مدیری میخاد خودشو بازنشست کنه این یک طرف قضیه است ولی طرف دیگش تلویزیون به شدت جناحی و منتخب 5 درصد مردم است که با پول های هنگفت روی اعصاب مردم می رود و در صورتی که می توانست مایه نشاط اجتماعی و اموزش اجتماعی در وسیع ترین مقیاس ممکن شود . به همین خاط مدیری قیدشو زده و شروع به انتقادات صریح می کنه از اون طرف رامبد جوان و خندوانش که خیلی به ظاهر سینه چاک وطن بود میره و کانادا بچشو به دنیا میاره. اینا نشون میده اینقدر وضع سیمای میلی خرابه که حتی گنده هاشون هم ازون متنفرند چه برسه مردم عادی
رسانه غیرشفاف و رانتی و فامیلی و .... آخرش میشه همین
چه جنجالی؟؟؟ دوست داشتین رقم دریافتی مهران مدیری را بگین که گفتین!!! طرف حرفش را مثل همیشه و با لحن طنز زده که تلویزیونش را فروخته... خوب این مدل حرف زدن غلو آمیزه مدیره که همه ما می‌شناسیم. انگار کسی بره به خاطر رفتارهای خشن از لورل و هاردی شکایت کنه!!! این سبک اونهاست. بنظرم مثل حرفه ای ها تیتر بزنید و مثل حرفه ای ها نقد کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
احسنت!
عوامل سریال فرندز؟
در حال خواندن مطلب شما بودم که به این سطر رسیدم ،
احتمالا با موضوع کپی رایت و هزینه های سنگین آن آشنا نیستید ،
محض اطلاع باید بگویم کمپانی سازنده فرندز ، هنوز بعد از 16 سال بیست میلیون دلار به بازیگران اصلی این سریال پرداخت می کند ،
نتفلیکس برای پخش سالانه این سریال قرارداد صد میلیون دلاری دارد ،
نوش جانت مدیری . از صدا و سیما هر چی زورت میرسه بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
والا این پولها رو به مدیری ندن میدنش به رامبدجوان .هرجور حساب کنی برسه به مدیری بهتره
حرف درستی زده. با پخش صد باره بعضی برنامه ها و سریال ها آدم واقعا دیگه حالت بدی بهش دست میده×
وقتی با اون ژست متکبرانه با عینک دودی پشت تریبون، انهدام کردن هواپیما رو سقوط نامید تمام چهره دورو و ذات مزدورانه خودش رو روشن کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
فقط مديرى گفت سقوط كرده ؟؟؟؟؟
به این جناب فرحانی بگویید هر زمان برنامه های شما هم به اندازه دورهمی مخاطب داشت انوقت گلایه کن!!!
صدا و سیما خوان پر نعمتی است که هر کس بتواند پای آن بنمشیند آنقدر می خورد که سرانجام رودل کند، افسوس که صاحبان اصلی آن، یعنی عامه ایرانیان، از این تشکیلات نصیبی ندارند مگر یک مشت فیلم های آب دوغ خیاری پر از اشک و آه، که درباره زندگی مرفهان دردمند است، و چندتایی فیلم فرنگی سراپا سانسور شده، و لوده بازی های هندی ها و چشم بادمی ها. سازمانی که هدف اصلی آن گریاندن مردم و یا القائات مرامی است، سرانجامی بهتر از این نخواهد داشت، ولی بدتر چرا! صبر کنید و ببینید!!!!
از حسادت اینم به سرنوشت فردوسی پور دچار کنید
متاسفانه دست تلویزیون هیچ وقت نمک نداشته، خیلی ها از همین تلویزیون به همه چی رسیدند و بعد هم جفتک انداختن و گفتن پیف پیف اسمشم نیارید
وقتی ادم های بی لیاقت فقط به خاطر بعضی مسایل بالا میایند همین می شود زحمت و فکرش مال دیگران است اینا فقط خوشه چین هستن
هنر واقعی را هزار بار ببینید خسته نمیشود. طنز فاخر طنز خوب که هیچ وقت از یادها نمیرود دایی جان ناپلئون است. البته نظرات متفاوت است ولی برای مقایسه میتوان این به اصطلاح هنرمند چیزی که خاکش از آن بی بهره است را با هنرمند بزرگ و تکرار نشدنی پرویز فنی زاده مقایسه کرد. طنز را در فنی زاده جستجو کنید.
اعتراض مدیری به تواتر بازپخش ها را به معنی زدن صدا و سیما دانسته اید. در صورتی که یک نصیحت خیرخواهانه است. البته صدا و سیما (همانگونه که نوشته اید) بلحاظ حقوقی می تواند از حقش برای هر چند بار بازپخش استفاده کند اما بلحاظ حرفه ای و استانداردهای فضای رسانه ای، کارش صحیح نیست و نمی توان به مدیری به دلیل یک انتقاد طنازانه تا این حد حمله کرد. در مورد دستمزد هم که البته شایعات فراوان است اما باید پذیرفت تفاوت قیمت برنامه سازان بستگی به هزینه تمام شدۀ هر برنامه و تعداد بینندگان آن برنامه ها و قیمت آگهی بازرگانی قبل، بعد و میان آن برنامه و آیتم های متعدد دیگری دارد که باید تمام ابعاد قضیه را برای قضاوت در این خصوص در نظر گرفت.
قطعا آقای مدیری هم انسان هست و یه جایی باید به فکر درآمدش باشه مثل همه ما
ولی وقتی به گذشته نگاه می کنم اگر برنامه های طنز ایشون رو حذف بکنم چیزی از شادی و خنده یادم نمیاد
یه سریالی درست کرده بود به نام شب های برره میگفتن خواسته جامعه ایران دوره رضا شاه رو نقد کنه از روی لباسا یا اون پلیسی که نقش آجان رو بازی میکنه و قلدره و ظاهرا رضا شاه است مردم هم همه در اوج حماقت حتی حرف زدن بلد نیستن اگه اونا اینقدر پخمه بودن پس چطور سنگ بنای دانشگاه تهران رو گذاشتن
چند کانال تلوزیونی ترکمنستان ویا ازبکستان هست که برنامه پخش میکنند تمام اجرا کنندها وتماشا گران لباس سنتی ترکمنستان را مپوشن وبرای تبلیقات صنایع فرشان تمام درودیوار را پر ازفرش های رنگاورنگ ترکمنی کردن گوینده ها همه لباس مرتب با کلاه ترکمنی ظاهر میشوند آقامدیری یک زیپوش مشگی با یک پیراهن که سرتاسر دکمه هاش باز وروی شلواش افتاده جلوی دور بین قرار میگیرد وقتی مردم بهش اعتراض میکنند وسط تابستان با کابشن به صحنه میآید آیا این رفتار دهن کجی بمردم نیست در زمان گذشته کسی که مجری یا مهمان وتماشاگربودن باید مرتب ویقه بسته وکروات زده بودن حالا میکن کروات غربیه مرتب بودن که غربی نیست نوه من مثل مهران مدیری پیراهن بلند بازیرپوش ودکمه نبسته بیرون میره میگم بابا این چه وضع لباس پوشیدنه میگه بابا بزرگ این مده ا
مدیری هم مثل افراد زبل طنز هایش یکی از زبل ترین زبلان عالم است خان خانان زبل زبلان انکه دقیقه ای 20 میلیون می گیرد و می خند و بشکن می زند و با باذیگارد می رود و تلویزیون اش را می فروشد و دستی می چرخاند و نگاهی می کند و یک آن رقص نوری می خرد می رقصد و می رقصد و می گوید ای جان .........
اخوی شما اصل مطلب را نگرفتی
اعتراضشون درست بوده
کار صدا وسیما شده پخش تکراری سریالهای سالهای قبل وبس
اعتراضش درست بوده
ضمنا خود من دروهمی را هم تماشا نمی کنم
از نظر بنده تماشای تلویزیون ایران حرام است حرام
منکه خسته نمیشم از دیدن سریالهای طنز آقای مدیری. عالین
این گزارش هیچ ربطی به حرفهای مهران مدیری نداشت . فکر کنم فقط دنبال بهانه بودید که این گزارش را بنویسید . وگرنه حرف مدیری اصلا" بحث اینها نبود یک صحبت منطقی بود که آقا به جای اینکه همش سریالهای قدیمی من را نمایش بدهید یک مقدار هزینه کنید و سریالها و برنامه های جدید بسازید.همین
به طور کاملا اتفاقی شب انتخابات ریاست جمهوری نود و شش آقای نماینده مشهد مهمان برنامه رامبد بود و ایشان با طرح یک مسابقه به حضار برنده در استودیو بلیط کنسرت در مشهد هدیه می داد .
پانوشت: شایعه شده بود که فلان کاندیدا با برگزاری کنسرت در مشهد مخالف است.
مشکل سیاستهای کلی و جفت وبست شدید کارهای فرهنگیه که اینجور آدمها این وضعیت براشون بهشته که با چرت و پرت کفتن میلیاردها به جیب میزنند
کاش سیمای میلی خصوصی بود وبرنامه هاش برای بیننده پولی بود هرکی دوست داشت پول میداد ونگاه ضیا ومدیری و یه عده واقعا هرچی بگم غیرقابل انتشارضمنا ماهواره هم ندارم
كساني كه ساعت خوش رو يادشونه ميدونن آقاي مديري چه تحولي در برنامه هاي تلويزيون بعد از انقلاب ايجاد كرد.
مدیری تو یکی از برنامه هاش گفت ،هیچ وقت خواب راحت نداره، همش نگران جنگه ، به صراحت گفت حالش بده ، و افسردگی رو کاملا می توان در شخص مدیری دید ،بر خلاف طنز پردازی ،انسان تلخیه ،واقعا خسته شده ، صدا و سیما ولش نمیکنه ، میخواد بره ،رامبدم میخواست بره واقعا ،ولی چون درآمد دارن برای سیمای میلی با غل و زنجیر نگه داشتن اونا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
از طرف ما که آزادن هر جا خواستن برن، همچین که دیگه برنگردن
مدیری جان چه خبر از پاریس؟
هر وقت به آقای مدیری فکر میکنم ناخودآگاه به این فکر میکنم که شخصیت مرد هزار چهره شخصیت واقعیش شاید باشه
به طور واضح مهران مدیری به موضوعی خوبی اشاره کرده است تکرار برنامه گذشته باعث از دسترس رفتن مخاطبان از صدا و سیما شده و افرادی چون مهران مدیری و عادل فردوسی اگر چه دستمزد بالایی برای تهیه برنامه خود داشتند ولی تواستند مخاطب خوبی جذب کنند و حتی این رقایت باعث شد کشورهای بیگانه ساعت های برنامه خود را در پخش یرنامه دورهمی یا نود تغییر بدهند . الارغم تذکر های افراد متخصص در رسانه در خصوص عدم جذابیت و تنوع برنامه ها برای نسل جوان، رویکرد صدا و سیما عوض نشده بلکه گاهی صدا جناحی میشود تا صدا ملی ..
تا وقتی هنرمندان و فوتبالیست ها توی این مملکت بت هستند اوضاع همینه.
کاش کمی هم به دانشمندانمان توجه میکردیم.
باید باور کنیم که مشکلات بدست
اونوقت کشورمان و خودمان وضع بهتری داشتیم.
سلام
یعنی الان بنظرت هنر کردی تو این وضع مملکت این چرندیات نوشتی
پول مجری و ساخت برنامه هایی مثل دورهمی معمولا توسط اسپانسر پرداخت میشه و ربطی به بودجه صدا و سیما نداره. حالا اینکه چرا اسپانسر مدیری رو به فرحانی ترجیح میده، دلیل اصلیش اینه که با جذب مخاطب بیشتر و برنامه بازرگانی و تبلیغاتی بیشتر،میخواد درآمد بیشتری داشته باشه که البته طبیعی هم هست. مدیری این خواسته رو برآورده می‌کنه ولی فرحانی نمیتونه.
آقای مدیری خیلی وقته دچار بیماری سرماخوردگی شدند.الاهی خوب شی
سلام
تلویزیون بایستی هنگام پخش هر برنامه هزینه اون برنامه و درآمد مجری و تهیه کننده از بیت المال رو به طور مکرر زیرنویس کنه تا جایگاه واقعی این حضرات به اصطلاح سلبریتی پیش مردم مشخص یشه اونوقت بایستی دید که مردم بازم اینقدر شیفته این حضرات خواهند بود؟
یکی از بی هنرترین آدم هایی که هنر ایران به خودش دیده و یکی از زرنگترین آدم ها. هر چه تلاش کردم در مدیری چیز خوبی ببینم حسنی که نشان بدهد ذره ای هنر دارد ندیدم. بازیگر که نیست فقط ادا در میآورد نویسنده نیست کارهایش را پیمان قاسم خانی مینوشت کارگردان نیست هیچ فیلم به درد بخوری نساخته. یک نیمچه مجری که به زور صدا و سیما بر مردم شریف و بی زبان ایران تحمیل شد. الان هم اینطور که من شنیدم حدو.د 50 میلیارد تومان ثروت دارد.درسته شاید هم بیشتر داشته باشه
هر چیزی که برای مسئولان نفعی داشته باشه و یا حداقل ضرری نداشته باشه، رشد خواهد کرد و به آن پروبال می‌دهند و مسئولان از هیچ هزینه‌ای برای آن دریغ نخواهند کرد. مثل مسخره‌بازی و لودگی که امروز نماد و سمبل آن مهران مدیری است.
این آدم اون قدر زرنگ هست که بتونه در هر شرایطی اوضاع رو به نفع خودش تغییر بده. امروز در صداوسیما از بیت‌المال می‌خورد و چند وقت دیگه که تاریخ مصرفش تموم شد، یک ژست طلبکاری و روشنفکری می‌گیرد و با پول‌هایش به فرانسه و پاریس فرار می‌کند و مدعی می‌شود داشتم انتقادی را مطرح می‌کردم و حرف‌های دل مردم را می‌زدم اما نگذاشتند و من را سانسور کردند!
کارهای طنز مهران مدیری به ویژه ساعت خوش ،جنگ 77،پاورچین وهمین دورهمی ازشادترین برنامه های تلویزیونی بودن وما از کودکی تا به حالا لحظات خوشی رو با کارهای ایشان داشتیم .
تابناک متاسفانه علیرغم اینکه تاکید کردید نظرات حاوی توهین و افترا رو منتشر نمیکنید اما متاسفانه به این وعده وفادار نبودین و خیلی از کامنتها حاوی توهینه..!!!!!!!!! من سالهاست مخاطب سایت شما هستم و خبرها رو از سایت شما دنبال میکردم ولی از امروز دیگه به هیچ عنوان سراغ تابناک نخواهم اومد.
جای عادل فردوسی پور واقعا خالیه
پول بیت المال در اختیار ایشون هست برای اینکه بعضی ها رو بیاره معروفشون کنه. رانت بگیره و خودش را مطرح کنه
خیلی جالبه!!!!
واقعا مهرا ن مدیری آدم با شخصیتی هست
اقای مدیری:
برادر عزیز نه تنها برنامه ات مفت هم ارزش ندارد از اینها بگذریم چرا تابناک داره حرفهای تو را پخش میکنه !
یه فراخوان بدن ببینید چدر جذابیت در مملکت ما هست و وجود دارد که شما در مقابل آنها صفر هم نیستید 1!!!!!
حقيقتا برنامه دوره همي الفاظ خود تحقيري والبته تائيد اين مهم به شكم سيري مديري بايد حذف شود
رضا رشیدپور هم اینجوریه
چرا دنیا اینجوریه

من معلول هستم، چندین ساله حسرت به دلم مونده که بتونم پروتز (پای مصنوعی) جدید بگیرم تا بتونم کمی راه برم
پا این پروتز قدیمی و خراب دیسک کمر و آرتروز گرفتم. پول ندارم
و این مجری ها و بازیگرها و بعضی از مسئولین در پول و ثروت شنا میکنن

از خودم باید شاکی باشم؟ از خدا؟ از حکومت؟ از مردم؟!
واقعن نمیدونم....
هر چه بگیره حقشه
بیست میلیون که هیچ بیست میلیارد هم بگیره حقشه، اون بخوره بهتر از مفت خورها و جیری بگیرهای این نظامه
توی یکی از برنامه های دورهمی همسایه ی قدیمی و بچه محل آقای مدیری یک دفعه و اتفاقی و بدون هماهنگی ظاهر میشه و روی سن قرار می گیره و خاطره تعریف میکنه ؟ این یعنی سوژه ای ناب برای برنامه ماه عسل و عصر جدید . آدم مو به تنش سیخ میشه ! این همه پول و ریخت و پاش در دست مافیاهای اقتصادی و رانت خواران و آقا زاده ها و حقوق بگیران نجومی ( مدیران و سلبریتی ها) و وای بر کسانی که می بینند در این کشور با عده ی زیادی از مردم با درآمد حداقل و یارانه و دستمزد کارگری و کوله بری می کنند و یا در روستا ها سفره هاشان خالی است .
پرداخت دستمزدهای نجومی و نامتعارف به مجریان و ساخت برنامه های بی محتوای تلویزیونی و بازیکنان و تیم ها و مافیای فوتبال از کیسه بیت المال در حالی است که سفره های مردم فقیر و محروم محدود تر شده است و از پرداخت مالیات به اصطلاح سلبریتی ها هم خبری نیست .
پول معافیت های مالیاتی سر از اسپانسر فعالیت هنری درمیاره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل