بازدید 36276
۷
بازتاب

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها+عکس

نکته جالب در مورد این زن موفق ۴۷ ساله، شوهر ایرانی اوست. مهرداد قدوسی در سال ۲۰۱۱ با استاولی ازدواج کرد و حالا در کنار او، کسب و کارشان را با شیوخ عرب گسترش داده اند
کد خبر: ۹۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 16 April 2020

در سال‌های اخیر، شیوخ کشور‌های عربی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان از خود نشان داده اند. نمونه بارز آن، خرید باشگاه منچسترسیتی توسط شیخ منصور آل نهیان است.

به گزارش تابناک ورزشی، به تازگی اخباری هم مبنی بر خرید باشگاه نیوکاسل توسط محمد بن سلمان به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند به گوش می‌خورد اما افرادی هستند که در پشت پرده، این معاملات مهم را هدایت می‌کنند و به قول معروف جوش می دهند.

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها+عکس

به نوشته دیلی میل؛ آماندا استاولی، مدل سابق و تاجر فعلی انگلیسی به واسطه شغل خود، روابط گسترده‌ای با شیوخ عرب خاورمیانه و افراد سلطنتی بریتانیا دارد. او بر اساس همین روابط ، شرایط را برای حضور اعراب در باشگاه‌های انگلیسی فراهم می‌کند. استاولی فقط در سال ۲۰۰۸ از به سرانجام رساندن معامله خرید باشگاه منچسترسیتی توسط شیخ منصور آل نهیان، ۱۰ میلیون پوند دریافت کرد.

او طی سالیان اخیر، مشاور اصلی اعراب برای سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان بوده است. اکنون گفته می‌شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند قرار دارد. رابط اصلی ولیعهد عربستان با آن‌هایی که در انگلستان حضور دارند، آماندا استاولی است.

شرکت‌های کسب و کار استاولی در دوبی، دوحه، ریاض و لندن، اعتبار و روابط گسترده‌ای برای او به همراه داشته است. او رابطه بسیار خوبی با شیوخ عرب از یک سو و شاهزاده اندرو از سوی دیگر دارد. به واسطه همین روابط، استاولی پای اعراب را برای سرمایه گذاری در انگلستان و -نه فقط برای فوتبال- باز می‌کند. نکته جالب در مورد این زن موفق ۴۷ ساله، شوهر ایرانی اوست. مهرداد قدوسی در سال ۲۰۱۱ با استاولی ازدواج کرد و حالا در کنار او، کسب و کارشان را گسترش داده اند. گفتنی است دو سال پیش اخباری مبنی بر پیشنهاد ۱.۵ میلیارد پوندی آماندا استاولی برای خرید باشگاه لیورپول مطرح شد که این موضوع به سرانجام نرسید.

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها+عکس

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها+عکس

همسر انگلیسی یک ایرانی؛ دلال فوتبالی عرب‌ها+عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دختر انگلیسی مخ عربها را می زنه، و مهرداد ایرانی، مخ دختره! خخ
مهرداد قدوسی کیه حالا ؟
حتما مماغشم تو ایران عمل کرده!!!
اگه بتونه مشتری برای باشگاه های ایرانی پیدا کنه کارش درسته!
انها ظاهر نفت می خرند کلا غربیها ولی به شکل دیگری این پولها ارا ازعربها وحتی ایران وکشورهای نفتی می گیرند به همین خاطر به این خرید باشگاه تمام هزینه ورزش انگلیس و حتی اسپانیا را عربها می دهند امارات و فطز به همین خاطر است که پول نفت پول خودشون می دانند ونرامپ میگه وصدها بار گفته که اوباما به اندازه یک هواپیما پر از پول برای باج به ایران داده در حالی که این پولها فروش نفت ایران بوده که نزد امریکا بلوکه شده بود
خوب ممکنه یکی دیگه بعداً شوهرش بشه .ایرانی مسلمان زنش دلالی در این حد نمیکنه
احتمالاً آماندا از روی سیاست و دلایل با هوش زیادش با یه ایرانی ازدواج کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر