بازدید 7874

رهایی گروگان ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گروگان ۲۰ ساله کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۷۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 16 April 2020

 

به گزارش تابناک، سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت: ساعت ۱۶ عصر بیست و ششم فروردین ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در میدان "سعدی" شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی حاضر در محل حادثه مشخص شد، ۴ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سر و صورتی پوشیده و مسلح به اسلحه کلاش با شلیک چند تیر هوایی و با تهدید، جوانی ۲۰ ساله را که در میدان سعدی در تردد بوده، سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله عملیات پلیس برای آزاد سازی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان با هماهنگی قضائی و با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از محلات زاهدان شناسایی و او را در یک عملیات منسجم آزاد کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به اینکه آدم ربایان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته از فرد ربوده شده مشخص شد علت و انگیزه این آدم ربایی انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی بوده است تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار