بازدید 18897

بازداشت ۱۰ عزادار در مجلس ترحیم

فرماندار بندرماهشهر گفت: ۱۰ نفر از بانیان برگزاری یک مجلس ترحیم در ماهشهر به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای داده شده در خصوص برگزار نکردن مراسم عزاداری در زمان کرونا بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۷۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 16 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر گفت: مجلس فاتحه‌ خوانی در ماهشهر برگزار شد و برخی افراد اقدام به تیراندازی در این مجلس کردند که دادستان شخصا وارد عمل شد و با دستور وی نیروی انتظامی ۱۰ نفر از عاملان را دستگیر و بازداشت کرد.

او افزود:خانواده فرد متوفی متعهد شده بودند مراسم فاتحه‌خوانی را به صورت گسترده برگزار نکنند اما به مصوبات ستاد کرونا توجه نکردند به همین دلیل پدر و ۲ نفر از برادران متوفی که از بانیان برگزاری مراسم در این شرایط بودند دستگیر شدند.

بیرانوند گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های عزا که موجب تجمع مردم می‌شوند و همچنین مجالسی که در آن اقدام به تیراندازی می‌شود برخورد خواهد شد.

دادستان ماهشهر نیز از شناسایی تعدادی دیگر از عوامل تیراندازی در این مراسم فاتحه‌خوانی خبر داد و گفت:این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.

مهدی محمدی افزود:با توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان در خصوص شیوع سریع ویروس کرونا در مجالس و مراسم‌ها به لحاظ عدم رعایت فاصله اجتماعی، وفق قانون با بانیان هرگونه مراسمی که موجب تجمع مردم شود به علت تهدید علیه بهداشت عمومی به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
واقعا چه بلایی سرمون اومده؟! طرف عزاداره میان دستگیرش می کنند! به چه جرمی؟ برگزاری مراسم فاتحه برای عزیز از دست رفته اش !
چرا برگذار كنندگان جشن هاي مذهبي بازداشت نمي شوند و شما هم نمي گيد كار بدي كردند؟؟؟؟؟
پس بایدبااون کسانی که درتشییع جنازه سردارسپاه هم شرکت داشتند،برخوردمیشد.چرانشده؟؟؟
سلام چرا تشیع کنندگان سردار سپاه در کرج را کسی دستگیر نکرد؟؟؟؟
من پیکرمو میخوام بدم به دانشگاه علوم پزشکی، باید این رسمهای این چنینی برداشته بشه، هزینه های بی مورد فقط برای بازماندگان مایه زحمت و عذابه.
الان یعنی اینها را دستگیر کردین دیگه خطر کرونا ازشون رفع شده !!!
تو زندان که بدتره...
شاید این افراد هم مانند آن سردار سپاهی که حدود یک ماه پیش تشییع شد به صورت خودجوش به مراسم آمده اند .پس مانند آنها نباید دستگیر می شدند
عجب بد بختی شده آدم دیگه برای مرده اش هم نمی تواند مجلس ختم بگیرد
روزگار غریبی است جز آنانکه به معرفت رسیده و تجربیاتی کسب کرده اند کی چنین اوضاعی را پیش بینی میکرد آیا مزوران و چپاولگران درس خواهند گرفت ...؟
زندانیها را از طرفی کم میکنند دوباره اضافه میکنند اینم مثل مراسم تشیع سردار خودجوش حسابش کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار