بازدید 11706

هشدار پلیس در مورد وام یک میلیون تومانی دولت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نسبت به سوءاستفاده‌های احتمالی افرادسودجو از وام یک میلیون تومانی دولت به خانواده‌ها هشدار داد و نکاتی را در این خصوص مطرح کرد.
کد خبر: ۹۷۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 15 April 2020

 

به گزارش تابناک، سردارکیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ثبت نام وام قرض الحسنه دولت که بناست به زودی به حساب سرپرست خانوارهای یارانه‌ای واریز شود گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که سودجویان و کلاهبرداران برای رسیدن به نیت‌های بزهکارانه خود دست به اقدامات نوین و جدیدی می زنند و مردم باید با هوشیاری دقیق‌تری اقدامات اینترنتی را انجام دهند تا در دام این سودجویان گرفتار نشوند.

وی افزود: حتی برخی از افراد ممکن است خارج از فضای مجازی و به شکل تلفنی یا حضوری نیز دست به اقدامات مجرمانه بزنند. در همین راستا لازم است شهروندان هوشیاری خود را حفظ کنند.

ظهیری با بیان اینکه اقدامات مربوط به فضای مجازی ازسوی پلیس فتا انجام شده وهشدارهای مربوط به آن نیز ارائه شده است، اظهارکرد: از شهروندان می‌خواهم که تنها به روش اعلام شده از سوی دولت اقدام کنند. براین اساس اگر در جایی با تبلیغاتی نظیر افزایش وام یا ثبت نام وام مواجه شدند لازم است از مراجعه به آن خودداری کنند.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از این وام نیازی به مراجعه به عابربانک، شعب بانکی یا واریز وجه به حساب خاصی وجود ندارد، لذا اگر شهروندان با چنین مواردی روبه رو شدند ضمن بی اعتنایی به آن موضوع را به پلیس گزارش دهند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سالمندان بیشتر مورد توجه افراد سودجو قرار دارند، اظهارکرد: لازم است جوانان در هر خانواده اقدامات مربوط به ثبت نام و درخواست پیامکی دریافت وام حمایتی دولت را انجام دهند تا این عزیزان مجبور نباشند برای این امور به افراد غریبه مراجعه کنند. همچنین بهتر است توصیه‌های ایمنی را به دیگر افراد نیز اعلام کنند تا آنها نیز آگاه باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان