بازدید 27559
رئیس‌جمهور در جلسه دولت

باید با بیکاری و بیماری مقابله کنیم/ درمان اتباع خارجی مبتلا به کرونا رایگان است/ گزارش ارزی دیوان محاسبات ۱۰۰ درصد غلط است/ در تامین برنج و شکر خودکفا شدیم/ جزئیات اختصاص پنج بسته حمایتی دولت به مردم

حجت‌الاسلام «حسن روحانی» گفت: امروز مهم‌ترین مساله و دغدغه مردم ما سلامت و معیشت است، ما باید کاری کنیم که همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه کنیم و اگر بتوانیم این دیدگاه جامع را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنیم، ان‌شاءالله قدم به قدم می‌توانیم شرایط کشور را به سمتی هدایت کنیم که برای مردم ما مطلوب باشد...
کد خبر: ۹۷۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 15 April 2020

باید همزمان با بیکاری و بیماری مقابله کنیم/ درمان اتباع خارجی مبتلا به کرونا رایگان است/ سال خوبی پیش‌رو داریم

رییس جمهور مهمترین دغدغه مردم را سلامت و معیشت عنوان کرد و گفت: همزمان با بیماری و بیکاری باید مبارزه کنیم و با همکاری و همراهی همه به نقطه مطلوب در عبور از بیماری کرونا برسیم.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام‌ «حسن روحانی» روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت:‌ امروز مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم ما سلامت و معیشت است، ما باید کاری کنیم که همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه کنیم و اگر بتوانیم این دیدگاه جامع را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنیم، ان‌شاءالله قدم به قدم می توانیم شرایط کشور را به سمتی هدایت کنیم که برای مردم ما مطلوب باشد.

اولین‌ بار است یک ویروس جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

وی افزود: ویروس کرونا یک معضل برای همه کشورهای جهان است و تقریبا همه دنیا از جمله سیاست، اقتصاد، هم سبک زندگی مردم در جهان، تجارت و معاملات همه چیز تحت تاثیر شرایط جدید قرار گرفته و برای اولین بار است که یک بیماری نامش به یک معیار تاریخی برای محاسبات تبدیل شده است.

رییس جمهوری با اشاره به این که امروز دوران کرونا و پساکرونا داریم، گفت: امروز مهم است که در دوران کرونا چگونه با این بیماری مقابله کنیم و بعد از پایان دوران چگونه مسائل اقتصاد را سامان دهیم.

دولت، همه قوا و ارکان کشور در مبارزه با کرونا باید کنار هم باشند

روحانی اضافه کرد: برای موفقیت در این امر، دولت، همه قوا و ارکان کشور باید در کنار یکدیگر باشند. یک وظایف برعهده دولت، یک وظایفی بر عهده بخش‌های دیگر حاکمیتی و بخش‌های مهمی هم بر عهده مردم است. دولت وظیفه دارد برای شناسایی افراد مبتلا اقدام و آنها را از جامعه جدا کند. آنها را به بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها هدایت کند تا آنها درمان شوند و بیماری آنها به بخش‌های دیگر جامعه سرایت ندهد. وظیفه دوم دولت، مراقبت و نگهداری از کسانی است که نیازمند تخت بیمارستانی و بخش مراقبت های ویژه هستند.

کادر درمانی ما سرافراز است

وی با بیان اینکه هم در مورد شناسایی مبتلایان و هم در مورد مراقبت و پرستاری از بیماران، وزارت بهداشت و درمان تلاش بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: کادر پزشکی ما در این مقطع تاریخی از پایان بهمن تا به امروز بخشی سرافزار در برابر مردم است. ما در تاریخ بسیار سرافرازیم که از روز اول تا به امروز در هیچ استان و شهرستانی، بیماری نبوده که به بیمارستان مراجعه کند و درب بیمارستان به روی او باز نباشد یا تخت بیمارستانی نیاز داشته باشد اما تخت نداشته باشیم یا تخت برای بخش مراقبت‌های ویژه نیاز داشته باشد و ظرفیت خالی نداشته باشد.

روحانی با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و همه بخش درمانی مجاهدت و فداکاری فوق‌العاده شبانه‌روز برعهده داشتند و ساعتی نبوده که از فعالیت دست بکشند، خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر بوده که بیماری به بیمارستان مراجعه کرده، تحت خالی هم بوده اما پرستار و پزشک به اندازه کافی نبوده است. بر اساس آمارها در کشورهایی تخت وجود داشته، اما تخت آی‌سی‌یو وجود نداشته است.

هیچ‌کس را پیدا نمی‌کنید که به ‌دلیل فقر مالی در بیمارستان پذیرش نشده باشد

وی ادامه داد: ما حتی یک نمونه در این سه ماه سراغ نداریم که کسی به بیمارستان مراجعه کند و او را برگردانده یا تخت نیاز داشته باشد یا به خاطر فقر مالی بستری نشود.

رییس جمهوری با اشاره به به تامین و پرداخت بیمه قشرهای کم درآمد کشور، اظهار داشت: دولت حتی اعلام کرده است که خدمات درمانی اتباع خارجی که قانونی در کشور ما زندگی می کنند، رایگان انجام شود.

دولت تمامی نیازها برای درمان کرونا را تامین کرد

روحانی تهیه و تامین لوازم مورد نیاز مردم و تجهیزات بیمارستانی کشور را وظیفه سوم دولت عنوان کرد و گفت: دولت وسایل بهداشت عمومی مردم و یا تجهیز پزشکان و پرستان مانند کیت آزمایش کرونا و یا ونتیلاتور و یا تخت‌های سی تی اسکن، دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی و لباس‌های مورد نیاز کادر درمانی و همچنین مواردی که مورد نیاز مردم بود تامین شد.

وی یادآورشد: برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور یک تلاش همه جانبه آغاز شد در کارگاه‌های در بخش های دولتی و خصوصی ما و نیروهای مسلح و وزارت صمت. همه به میدان آمدند تا این وسایل تهیه شود و امروز در ماسک‌های ویژه N۹۵مورد نیاز پرستاران و لباس ویژه و گان و دارو هیچ نیازمندی در بیمارستان‌ها وجود دارد و روزانه تامین می شود.

رییس جمهوری افزود: بیشتر موارد بهداشتی مورد نیاز هم در اختیار مردم است، در مواد ضدعفونی مشکلی وجود ندارد البته در برخی موارد مانند ماسک شاید به اندازه کافی موجود نباشد که در این خصوص در هفته‌های آینده با افزایش تولید این مشکل حل خواهد شد.

مقایسه تامین اقلام بهداشتی و کالایی در ایران با کشورهای پیشرفته

روحانی در بخش دیگری از سخنانش شرایط کشور را در تامین اقلام بهداشتی را قابل مقایسه با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه دانست که به علت انجام یک کار بزرگ در کشور است.

وی تامین نیازمندی های عمومی وظیفه چهارم دولت عنوان کرد و گفت: مواد غذایی مورد نیاز مردم در طول این مدت تامین شده است و زمانی نبوده که مردم به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و با قفسه خالی مواجه شوند و بیان شود که بروید و دو روز دیگر مراجعه کنید در صورتی که بسیاری از کشورها با آن دست به گریبان بودند.

یک جهادعمومی در تامین نیازمندی‌های مردم شکل گرفت

رییس جمهوری با تشکر از بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی و گمرک گفت: در دوران کرونا حمل و نقل و تردد در کشور کاهش و گاهی متوقف شده است، اما در زمینه کالا و بار از اسفند ۹۸ تا هم اکنون تردد کامیون‌های ما بیش از سال‌های گذشته است که نشان می‌دهد هر چه مورد نیاز بوده تامین شده و همه تلاش کردند به صحنه آمدند و یک جهاد عمومی را شاهد بودیم تا مردم در تامین نیازمندی‌های روزمره خود با مشکل مواجه نشوند.

روحانی با بیان اینکه در سال ۹۹ شرایط بخش کشاورزی از سال‌های قبل بهتر است، گفت: در زمینه تولیدات زراعی پیش بینی‌ها این است که این سال ۳.۵ تا ۴ درصد افزایش تولید داشته باشیم در زمینه گندم پیش‌بینی شده است ۱۴ میلیون تن گندم تولید شود که هر چه مورد نیاز مصرفی کشور در بخش‌های مختلف است، تامین می‌شود.

در تامین برنج و شکر کشور خودکفا شدیم

رییس جمهوری با اشاره به آمار و ارقام وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش بینی می‌شود در سال ۹۹ محصول برنج ۲.۶ میلیون تن است که نیازمندی‌های کشور را تامین می‌کند و تولید شکر ۱.۷ میلیون تن خواهد بود که نیاز کشور را تامین می‌کند؛ علاوه بر این شرایط ما در بخش آبزیان بهتر خواهد شد که رشد محصولات و تولید را نشان می‌دهد.

وی گفت: طرح های ۴۶ هزار هکتار اراضی در سیستان و بلوجستان که مورد نظر دولت بود تقریبا فعال شده است و ۲۹۵ هزار هکتار خوزستان و ایلام نیز آماده و فعال شده است.

روحانی یادآور شد: با توجه به اقدامات مختلف در بخش کشاورزی و هم اقدامات زیربنایی مانند آماده‌سازی زمین تامین آب و سدها و کانال کشی و زهکشی و همه به دلیل بارش رحمت الهی است که امسال کمی کمتر از سال گذشته تداوم داشته، امیدواریم محصول بیشتر و بهتری داشته باشیم و سال بسیار خوبی را پیش روی داریم.

طرح‌های بزرگ آب و خاک پاییز امسال افتتاح می‌شود

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ تالاب آب‌گیری شده و دریاچه ارومیه که یکی از مسائل مهم دولت است به شرایط ۱۰ سال قبل برگشته است؛ طرح‌های بزرگی در زمینه آب و خاک داریم که در تابستان و پاییز افتتاح می‌شود.

روحانی گفت: امیدواریم کل طرح گرمسیری که سال‌هاست از زمان دولت های قبل روی آن کار شده و این دولت نیز در این زمینه قدم‌های بزرگی برداشته است، نهایی خواهد شد.

رییس جمهوری در ادامه با بیان این که شرایط امسال ما شرایط خوبی است، گفت: دشمنان ما تبلیغ نکنند که سال گذشته وضع دولت خیلی بد بود و امسال خیلی بدتر است. سال گذشته وضع رشد اقتصادی بدون نفت سال گذشته هم مثبت بود یعنی سال ۹۸ علیرغم همه فشارها مثبت بوده است، امسال همه پیش‌بینی‌ها به ما می گوید مثبت است.
وی افزود: بانک مرکزی رشد اقتصادی و کاهش تورم را در سال ۹۹ پیش بینی کرده است و امسال شرایط تورم را از دوسال گذشته بهتر پیش‌بینی می‌کند و این گونه نیست که رسانه های خارجی تبلیغ می کنند که مردم گرفتارند و امسال مشکلات فراوانی خواهد بود.

شرایطی که رسانه‌های خارجی ترسیم می‌کنند کاملا دروغ است

روحانی با تاکید بر این که امسال سال خوبی خواهد بود، یادآور شد: مشکلات تحریم و کرونا را داریم اینها سر جای خود است ولی آن شرایط سیاهی که رسانه‌های خارجی ترسیم می کنند و دل مردم را خالی کنند کاملا دروغ و بی‌اساس است. همه با پشتیبانی یکدیگر و در کنار هم بودند و تلاش کردند و حضور مردم در صحنه، فداکاری بخش کشاورزی، صنعت، خدمات شرایطی خواهیم داشت که آنچنانی که دشمنان ترسیم می‌کنند نخواهد بود و شرایط علیرغم همه مشکلات شرایط برای مردم نسبتا قابل قبول و مطلوب خواهد بود.

رییس جمهوری گفت: این هم قدم چهارمی که دولت برای تامین مایحتاج مردم برداشته است. البته به فکر کل سال هم هستیم و از چهارمیلیون تن کالایی که در گمرکات از کالاهای اساسی داشتیم، یک میلیون تن ترخیص شده است و بانک مرکزی توانسته ارزهای لازم را تامین کند. بانک مرکزی در فروردین با همه مشکلات یک میلیارد دلار برای کالاهای اساسی مورد نیاز پرداخت کرده است.

وی افزود: وظیفه پنجمی که دولت در این مقطع بر عهده دارد، کمک به آسیب‌دیدگانی است که از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند که این کار، کار ساده ای نیست. در تمام دنیا هم یکی از مشکلات مساله بیکاری و کسب و کارهایی است که نمی‌توانند فعال باشند. پروازها خوابیده است، گردشگری متوقف است و خیلی از بخش‌های اقتصادی هم تحت تاثیر قرار گرفته اند. رییس جمهوری یادآورشد: حتی قیمت نفت هم دیدیم که چگونه تحت تاثیر قرار گرفت. علیرغم این که تولید نفت کاهش هم پیدا کرد باز هم می‌بینیم به آن سمت مطلوب حرکت نکرده است. این سال سالی است که همه بخش‌های اقتصاد و اجتماع تحت تاثیر این بیماری است که باید در برابر آن برنامه ریزی کنیم.

مردم مطمئن باشند نیازهای اساسی تامین خواهد شد

روحانی با تاکید بر این که طبق برنامه‌ای که پیش بینی کردیم مردم می‌توانند مطمئن باشند، نیازهای اساسی آنها مرتفع خواهد شد، گفت: نسبت به آسیب دیدگان در کسب و کار در این مدت ما دو تصمیم گرفتیم؛ یکی تامین نیازهای بخش درمان و بهداشت. در صندوق بیکاری این نیازمندی ها را تامین کنیم که برای این کار حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفتیم که به تدریج پرداخت می‌کنیم.

رییس جمهور افزود: برای تسهیلات مردم ۷۵ هزار میلیارد تومان مدنظر قرار دادیم. ۲۵ هزار میلیارد تومان با بهره صفر بانک مرکزی در اختیار بانک‌ها گذاشته است. ۵۰هزار میلیارد تومان بانک‌ها در اختیار گذاشتند. این ۷۵ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد در اختیار کسب و کارهایی قرار می‌گیرد که دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: از این ۷۵ هزار میلیارد تومان، ۵۲ هزارمیلیارد تومان مربوط به کسب و کارها می‌شود که قدم به قدم‌ پرداخت تسهیلات اجرایی می شود. بانکها تسهیلات را در اختیار آن ده رسته‌ای که در آسیب قرار گرفتند و مشخص شده است و وزارتخانه‌های مشخص مثل گردشگری، صنعت و کار که در این زمینه کار می کنند، بنگاه‌ها مشخص می‌شود و مقدار پولی که در این تسهیلات باید در اختیار آنها قرار بگیرد، معلوم می شود و با برنامه ریزی که شده است از اواخر اردیبهشت می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

روحانی با بیان این که ۲۳ هزارمیلیاردتومان برای تمام یارانه‌بگیران اختصاص داده شده است، گفت: برای این ۲۳ میلیون خانواری که هستند برای هر خانواده یک میلیون تومان در نظر گرفتیم و مابه التفاوتی که برای پرداخت آن مدنظر بود تا بعنوان قرض الحسنه باشد دولت به عهده گرفت البته از لحاظ مقرراتی در کمیته اقتصادی تصویب کردیم اما باید در ستاد کرونا به تصویب برسانیم و در جلسه یکشنبه هفته آینده کرونا این مواردی که باید مصوب شود، مطرح و تصویب می شود.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که این مبلغ قبل از ماه رمضان در اختیار مردم قرار بگیرد.

روحانی با بیان اینکه برای سه میلیون نفر که خیلی نیازمند هستند، از قبل برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: فکر می‌کردیم در چهار نوبت یعنی در اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد بسته معیشتی به آنها بدهیم. دیروز تصمیم گرفتیم یک بسته هم برای ماه رمضان به آنها بدهیم که مجموع آن پنج بسته می‌شود. برای چهار میلیون هم بسته کمک یک تا دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نهادهای دیگری هم هستند که براساس بودجه‌های دولتی یا منابع در اختیارشان می‌خواهند کمک کنند. از معاون اول خواستم جلسه‌ای در این رابطه برگزار کنند تا کمک‌ها هماهنگ شود تا این طور نباشد که یک فردی که نیازمند استحقاق است از دو جا کمک بگیرد اما یک نفر دیگر از هیچ جا کمکی دریافت نکند.

رییس‌جمهور با اشاره به عرضه سهام شستا در بورس تصریح کرد: ما امروز بزرگترین عرضه سهام اولیه را در بورس داریم. این نشان از حرکتی است که در دولت دوازدهم به مردم قول داده بودیم. روز اولی که می‌خواستم درباره وزرا با رهبری مشاوره کنم، آن روز آقا در مشهد بودند و من هم به مشهد رفتم. در واقع، دولت دوازدهم در کنار حرم امام رضا (ع) مشخص شدند.

روحانی ادامه داد: مواردی بود که ایشان تایید کردند یا نکاتی مدنظر داشتند. یکی از مسائل این بود که تصدی‌گری دولت کاهش یابد و مسائلی که دولت می‌تواند متصدی‌اش نباشد، انجام شده و اموال به مردم عرضه شود.

وی با بیان اینکه همانجا آقا فرمودند من به نیروهای مسلح نیز همین دستور را می‌دهم، خاطرنشان کرد: در موارد و جلسات بعد هم همین مساله را تاکید کردند. در مورد شستا و تامین اجتماعی که یک نفر نامه نوشته بود که شستا مربوط به دولت نیست، ایشان گفتند شستا مربوط به دولت است، سهام آن در اختیار مردم قرار بگیرد و تامین اجتماعی هم دست از تصدی‌گری بردارد. البته اشکال ندارد سهام داشته باشد.

شرکت‌های شستا با هم عرضه می‌شوند

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه در تاریخ بورس شاید برای اولین بار است که چنین عرضه بزرگی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: کل شرکت‌های شستا که حدود ۱۸۰ بنگاه و شرکت بزرگ است، همه باهم عرضه می‌شوند که مدل جدیدی است که امروز شروع می‌شود یعنی این هلدینگ بزرگ یکجا عرضه می‌شود. من به وزیر کار، رییس تامین اجتماعی و هیات مدیره این شرکت تبریک می‌گویم چراکه شستا پشت شیشه آمده است.

روحانی افزود: امروز شستا که در مورد آن این همه حرف بود، شفاف شده است. من وقتی بودجه ۹۸ را به مجلس عرضه کردم، گفتم که در سال ۹۸ عرضه بزرگی در بورس خواهیم داشت و من هر ماه این مسئله را پیگیری می‌کردم. امروز این هلدینگ بزرگ شفاف شده و به مردم بورس عرضه شده است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۰ درصد این شرکت بزرگ عرصه می‌شود و دو میلیون نفری که در بورس هستند می‌توانند از این سهام بهره ببرند، عنوان کرد: دیروز دیدم افراد معاند می‌نویسند اقتصاد ایران خیلی خراب است ولی وضعیت بورس ایران فوق‌العاده است یعنی مجبور به اعتراف این مسئله شدند. کار بزرگی توسط وزارت اقتصاد و شرکت بورس انجام شده است.

رئیس‌جمهور عرضه سهام در بورس را برای مبارزه با فساد دانست و یادآور شد: جای اصلی فسادستیزی اینجاست که به شفافیت و رقابتی بودن کمک می‌کند. من از مابقی اعضای دولت می‌خواهم این مدل را تبعیت کنند و کل سهام یکجا عرضه شود. اصل عرضه بسیار مهم است و من به تامین اجتماعی و وزارت کار تبریک می‌گویم. کار عظیمی انجام شده و این موفقیت بزرگی برای ماست.

در موضوع نظارت نصفه و نیمه عمل نکنیم

روحانی در ادامه به موضوع نظارت اشاره کرد و گفت: نظارت کار بسیار خوبی است و در قانون اساسی هم پیش‌بینی شده است. حتما دستگاه‌های نظارتی باید کار خودشان را انجام دهند. وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و هر دستگاه دیگری باید براساس قانون وظایف خود را انجام دهند. اما بحث نظارت بر همه دستگاه‌هایی است که از بودجه استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو موضوع بودجه و سازمان اداری و استخدامی در اختیار رییس‌جمهور است و مربوط به همه دستگاه‌ها است، گفت: دیوان محاسبات برای نظارت و محاسبه اینکه پول‌ها چطور خرج شده، باید موضوع را توسط هر کسی که از بودجه دولت استفاده می‌کند اعم از همه دستگاه‌ها، قوا و نهادهای انقلابی و فرهنگی و... نظارت انجام دهد.

به گفته رئیس شورای عالی امنیت ملی، نظارت بر بودجه باید نظارت عام باشد و نه آنکه فقط بر یک دستگاه‌ نظارت شود. اینجا خودی و غیرخودی نداریم. اینجا همه خودی هستند.

روحانی اضافه کرد: نکته دیگر این است که حرف تا از دهان بیرون نیاید، می‌توان آن را تعدیل کرد؛ اما وقتی از زبان خارج شد، هر کسی از ضد انقلاب و... درباره آن حرف می‌زند. وقتی یک دستگاه نظارتی گزارشی تهیه می‌کند، می‌تواند با مسئولان دولتی رایزنی و مشورت کند. مگر دستگاه‌های دولتی با آنها قهرند. من خودمان آن گزارش را به شما دادیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: دیروز رئیس بانک مرکزی به درستی پاسخ داد و من هم وقتی گزارش را دیدم و عیب و ایراد دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت از نظارت استقبال می‌کند، اظهار داشت: نظارت باید باشد و براساس قانون اساسی است. من مسئول اجرای قانون اساسی هستیم اما می‌گویم نصف و نیمه عمل نکنیم. یک سفره همه چیزش با هم است. نظارت باید عام باشد. هر کس از بودجه استفاده می‌کند، باید مورد نظارت باشد و دیوان محاسبات بر آنها هم نظارت کند. من از مسئولان می‌خواهم، بیان‌ آنها به گونه‌ای نباشد که موجب شبهه از سوی مردم باشد.

رییس‌جمهور افزود: من بخش ارز را که شنیدم، ۱۰۰ درصد غلط بود و بر اساس بی‌اطلاعی محض از مقررات و قوانین کشور بود. این بسیار بد است که یک مقام حرفی را بزند اما با قوانین کشور منطبق نباشد. خواهش می‌کنم همه عزیزان پاسخ لازم را بدهند. این پاسخ به خاطر دفاع از دولت نباشد بلکه به خاطر دفاع از حقیقت است تا همه دستگاه‌ها مراقبت کرده و بدانند بدون توجه به مقررات نمی‌توان مساله‌ای را بیان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱۸
سال خوب مخصوصا برای کارگران !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
کرونا همچنان میتازد وقربانی میگیرد
بورس هم پابه پای کرونا همچنان میتازد و اماده قربانی گرفتن است ( سکته های بعد از تخلیه حباب چندصدهزارواحدی) !!!
reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
نکته خیلی جالبی توی مصاحبه دیشب شبکه با همتی رییس بانک مرکزی که گفتند دلار سال گذشته 11000 تومان بود و بدلیل افزایش قیمت بنزین افزایش قیمت پیدا کرد به کانال 15000 تومان ، عجیبه پس اینهمه ستاد تشکیل دادند و دستور ممنوعیت افزایش قیمت کالاها رو دادند و رییس جمهور و رییس قوه قضاییه دستور برخورد با کسانی که کالاهایشان را گران کنند صادر کردند فقط برای تبلیغ و گمراه کردن مردم بوده است در صورتیکه عامل تمام این گرانیها خود بانک مرکزی و دولت بوده است .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
جواب ۱۳۲۰:سال ۹۷ در بحران ارزی یادتان باشد اقای راغفر گفت هدف دولت دلار ۴۰ تومانی است و بعد از این صحبتش که باعث شد دولت بازارها را وحشتناک دستوری کند و به جایش بورس را ۴۰۰ درصد روش گذاشتند و بورس ۵ برابر شد!!!!
دلار ۴۰ تومان نشد اما بورس ۴۰۰ درصد روش رفت و ارزش ان ۵ برابر گردیدو سهام شستا اماده عرضه ۵ برابر ارزش واقعی و همان شد که راغفر گفت منتهی در بورس و سهام
اعمال کردند خیلی شیک و مجلسی.هیچ سازمانی با بادکنک بورس برخورد نمی کند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
جناب روحانی سالها است
که این باید ها تکرار شده اند
و همچنان معضلات و مشکلات ریشه ای کم که نشده
بیشتر هم شده است
اره سال خیلی خیلی خوبی در پیش داریم اقای رئیس جمهور
پاسخ ها
ایرانی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
آره مخصوصا واسه کارگرا و کارمندا و دستفروش ها و... ضمنا آقای روحانی داره دقیقا میشه شبیه محمود! ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
آره دادش تازه داررررررررررره میشه مثل محمود 5 میلیارد دلاره و حیف ومیل کرده تازه داره میشه مثل محمود نه دادش محمود به گرد پای این نمیرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بازنشستگان تامین اجتماعی از همه فلکزده تر و مظلوم تر و فقیر تر هستند
در حالیکه یکی از بزرگترین صندوق های ثروتمند مالی کشور را داشتند
و هر دولتی آمد، دستش را در آن کرد و برداشت
و با با نصب مدیرعامل هایی کاملا بی ربط \
ثروت آنها را به فنا داده اند
و دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بدهکار انها است
سالی که نکوست از بهارش پیداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دولت بهمن ماه ۵۰ درصد افزایش حقوق برای کارمندان اعمال کرد و سال جاری هم برای بازنشسه های کشوری قرار است این کار را عملی کند اما تامین اجتماعی به خاطر طلب نجومی از دولت نمیتواند حقوق ما را افزایش بدهد.
مضحک این جاست که بدون اجازه ما از موجودی صندوق ما را غصب کرده و بدهی را پرداخت نمیکند
بدهی که ماحصل سی سال پس انداز ماست
روحانی : مساله بیکاری، مسأله بسیار مهمی است(!)
باید مشکل بیکاری حل شود(!)

احسنت! احسنت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
از کرامات شیخ ما این است شیره خورد و گفت شیرین است
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
پروفسور لیلاز اقتصاددان حزب کارگزاران: محبوبیت اقای روحانی در اثر خدماتشان در ایام کرونا بیشتر شده!!!!!!عجب
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بودجه های نهاد های مذهبی را برای مردم شفاف و مصرف کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
آمارسازان محترم روی بیکاری هم کار کنند مشکلش حل میشه
آقای روحانی بعنونا ضعیف ترین رئیس جمهوردنیا هرچه میخواهی بگووراحت باش ولی لطفالبخندنزن که بسیارملت راعصبی میکند بویژه اشخاص آگاه را!
درمان اتباع خارجی به چه دلیل باید رایگان باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
رایگان نیست یه حرفی زده
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بدلیل اینکه خودت وبقیه آلوده نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
برای اینکه سلامتی ما در گرو سلامتی اونا و همه است.هنوز متوجه نشدی عزیز جان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
به چه دلیل؟
مگه مهاجرین که قربانی کرونایی شما شدند تاکی هدف تبعیض باشند؟
وقاحت بعضی نژادپرستان حد داره وبویی از انسانیت نبردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
به دلیل انسانیت
سید
| Germany |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
نترس بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
منظورشان فقط برادران چینی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
حالا چرا اینقدر به این اتباع خارجی برخورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
ببین این اتباع خارجی چقدر جسور شدند که به حرف منطقی یک ایرانی اینجور حمله میکنند؟
کاش کارگران فصلی و زباله گردها و پاکبانان و کلا مردم غیر خودی ایران هم اتباع بیگانه بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
ای کاش من هم یک بیگانه بودم!
يا ابوالفضل
فرمودند سال خوبي در پيش داريم (دولت را فرموده اند)
خدا كنه آنچنان رونق اقتصادي ايجاد نكنند!
حالا امروز با بیماری و بیکاری شعر گفته
برای خودش یه دنیایی درست که در اون دنیا همه چیز خوبه همه کار میکنن ارزونی هست سفره ها پر از غذای های رنگینه هیچ زباله گرد و بی خانمانی نیست در دنیای عجیبی داره زندگی میکنه...خوبه اینطور زندگی بدیش اینه که رییس جمهوره
راستی آقای روحانی بیاد بگه برای دریاچه ارومیه دقیقاً ایشون چی کار کردن که به شرایط 10 سال پیش برگشته؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
لابد از ارس آب آورده اروميه اي ها نمي بينند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
ایشون کاری نکرده خدا دلش به حالمون سوخته بارون فرستاده وگرنه همینم یه ذره آب هم که مونده بود خشک می شد دریاچه شوره زار می شد.


جناب روحانی فعالیت های ابرو باد و مه و خورشید و فلک رو هم به حساب کار های کرده خودش میگذاره
چقدر این آدم فانتزی داره
هیچ‌کس را پیدا نمی‌کنید که به‌دلیل فقر مالی در بیمارستان پذیرش نشده باشد
تا 1400 هر روز رویاباف تر میشه
يه ذره صداقت داشته باشين وحرف راست بزنين شايد خدا بهمون رحم بكنه
كدام اقلام بهداشتي ؟من ازاول ورود كرونا به ايران تاكنون نتوستم يه ژل ضد عفوني گير بيارم
كدام برنج وشكر بروتوبازتببين چجوريه اگه باشه قيمتش چنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
میشه راست بگیم؟ شما هنوز ژل دست نتونستی گیر بیاری؟ کجا زندگی می کنی، آدرس بده برات هر چن تا که خواستی بیارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
واردات شکر ، که چند نفر از بزرگان وارد میکنند
و برنج را هم که تنها بسختی ۲۰ درصد مصرف داخلی تولید داریم
و ۸۰ درصدش توسط اشخاص وارد می گردد
جناب روحانی این آمارها را از کجا می گیرید ؟
با رساندن سطح مصرف به سطح تولید، خودکفا شدیم!
پاسخ ها
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
نه بابا، برنج کیلو20هزارتومنی رو کی میتونه بخره؟ تقاضا اینقدر کم شده که عرضه کافیه و خودکفا شدیم!!!!!! روحانی دست احمدی نژادو از پشت بسته تو زدن حرف! موافقین؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
عالی برای صادرات و نه رفع احتیاجات خود مردم
در برنج خودکفا شده اید و این قدر برنج وارداتی به خورد مردم میدهید؟
به خانوارهای ایرانی برنج ایرانی بدهید
شکر که نایاب شده و کیلویی ۷۰۰۰ هم سایتها زدن در بازارها نیست.هر دو موردی که ایشان ادعا کرده اند در بازار اوضاعش مناسب و خوب نیست
با سلام
هدفتان از بزرگنمایی صحبتهای ایشان چیست؟؟
اینکه زیر این صفحه موافق و مخالف صحبتهای ایشان را بحث و امروز طی شود؟؟؟؟
ایشان رییس اجرایی است و باید شعار بدهد برای عوامل دولت و اجرایی ها تا به ظاهر کار کنند منتهی شمای رسانه بیش از حد به حرفهای شعاری ایشان و نقلهای ان اب و تاب میدهید و اعصاب مردم را خورد میکنید.
شما ببینید با رای اولیه در یک دادگاهی که در لوگزامبورگ صادر شده و اقایون چه جور رسانه ای اش کردند که دیروز دادگاه انجا گفت حکم اولیه است در صورتی که اگر حکم کامل به نفع ایران‌میبود و پولی برمیگشت باید این گونه رسانه ای اش میکردند ولی الان که امریکایی ها گفته اند مسدود و اقای همتی دیشب میگفت اگر هم نیامد پول به ایران مهم نیست و امریکا از این کارها با دارایی های ایران زیاد کرده و چند مثال میزدن!!!!!!!!!!
خوب اگر میخواستید نیاید پول این همه کار رسانه ای برای چه؟؟؟؟؟
یا در مورد وام ۱ میلیونی به همین شکل دارن چه قدر شعاری عمل میکنند و انچنان یک میلیون میگویند که گویی صد میلیون میخواهن به هر خانوار یارانه بگیر بدهند!!!!
اقای روحانی ستاد جنگ اقتصادی با ستاد جنگ فیزیکی فرق دارد و با شعار کاری حل نمیشود که مدام بیایید جلو دوربینها و شعار بدهید.
ستاد جنگ اقتصادی یعنی کار و اشتغال بیشتر و در داروخانه ها دارو ارزانتر نه الکل ۷۰۰۰ تومانی باشد ۱۴۰۰۰ تومان یا ماسک یک بار مصرف ارزان گیر نیاید یا عدم تعدیل نیروهای کار یا تشویق به شغلهای پایدار نه تشویق به سرمایه گذاری در بورس حبابی شده و ۵ برابر ارزش واقعی سهام ارایه کنید ولی سایر موارد اقتصادی در رکود و مثالهای فراوان دیگر
شما که اهل مقایسه با کشورهای پیشرفته هستید به میزان بودجه ای که کشورهای پیشرفته به امور کرونا و کمک به مردموشون در نظر گرفتن هم اشاره کنید
بارون باریده دریاچه ارومیه آبش اومده بالا. شما چی کاره بودی این وسط؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
راهکارهایی در قالب مصوبات ۲۷ گانه برنامه‌ی احیای دریاچه ارومیه انجام شد از جمله کاهش ۴۰ درصدی مصرف آب در بخش کشاورزی حوضه آبریز دریاچه ارومیه، تامین آب از منابع جدید، اقدامات مطالعاتی و نرم‌افزاری، اقدامات حفاظتی و کاهش اثر، کنترل و کاهش برداشت از منابع آب سطحی و زیرزمینی حوضه و
تسهیل و افزایش حجم آب ورودی به دریاچه از طریق قدامات فیزیکی و سازه‌ای.
در کشوری که به تایید مدیرعامل بانک مرکزی نرخ ارز را خالی بازان تعیین می کنند و عملا دولت خود را تابع خالی بازان اعلام می کند. ایا با حرف درمانی مملکت مملکت میشود.
وقتی عده ای معدودی ۹۰ درصد ثروت کشور را در اختیار دارد. ایا رییس کشور . رییس بقیه مردم عادی است.
کدامیک یک از حرف ها در عمل مشاهده شد. چرا رییس جمهور از نتایج خود حرف می زند. نتایج را باید از زبان . گفتار و رفتار مردم شنید و مشاهده کرد.
اینکه ایشان بیاید بگوید که چه کرد یک طرف. اما ایا مورد تایید اکثریت مردم است.
دریاچه ارومبه. بله مهم بود. ایا اینقدر عملکرد در رفاه زندگی مردم ضعیف بوده است که دریاچه ارومیه به عنوان عملکرد رییس جمهور حساب میشود. اما نقش بارش های خدادادی و سیلاب های ویرانگر که مردم را اواره کرد دیده نمیشود.
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار
یادت رفته شیح حسن دولت نهم و دهم را چگونه متهم می کردی .چه خوب است حرف تا از دهان در نیامده تدبیر کرد .
نمی دونم چرا به کلمه جها حساسیت پیدا کردم
سلام اقای رییس جمهور میفرمایید هزینه درمان اتباع خارجی رایگان است بسیار متاسفم رییس جمهور کشور این همه سنگ خارجیهارا بسینه میزند ولی برای انتخاب از ایرانیها رای میخواهد مطابق قانون اساسی رییس دولت باید ایرانی الاصل باشد لطفا بفرمایید شما از کدام کشور هستی که ثروت ملی ایرانیان برای خودشان حلال نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
درمان کرونا برای تمام اتباع ایرانی و خارجی (که مجوز اقامت در ایران دارند) رایگان است. لطفاً اول تحقیق کنید بعد کامنت بگذارید
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
اقا دوست من تعریف میکردن یکی از اقوامشان که از بیمارستان مرخص شده در اثر کرونا نقره داغش کرده اند و هزینه بسیاری از او طلب کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
حمید متاسفم بانگاه نژادپرستی خودت
چرا مهاجرین که خودش قربانی کرونا شده اند هدف تبعیض بشه ؟
سابقه نظرات تو که اطلاعی از حقوق پناهندگان وکمک کمیساریا که هیچ حتی ازانسانیت نداری تاسف باره.
اسپانیا حتی به اتباع خارجی تابعیت داد در دوران کرونا
.خودتون هم ۶میلیون مهاجر در خارج دارید.
نباید تابناک نظر اینگونه افراد مغرض که مخالف دین وانسانیت هسترا پخش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
علیکم السلام
به تو هیچ ربطی ندارد فضولی به حقوق انسانی دیگران والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
شما جو گیر نشو. اگه باقی حرفا درسته. رایگان بودن برا اتباع هم
راسته. بیمارستان پول میگیره اساسی هم میگیره . برا حرف ایشان تره هم خورد نمیکنند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
به اتباع خارجی برخورده که هزینه درمانشان نباید رایگان باشد؟
دولت در این سال آخر با فروش سهام های دولتی و پیش فروش مسکن ملی به دنبال افزایش درآمد و بدبخت کردن دولت بعدی است.
کدخدا از خود ایشان ضعیف تر عمل کرده است.
خیلی جالب است گزارش ارزی دیوان محاسبات 100 درصد غلظ است
ایا همه کاهاتان اینجوری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
اگر صد در صد غلط باشد، ان قسمتی هم که به نفع شماست اونوقت غلط میشه ها.
جان هر کسی دوست داری حرف نزن . یه گوشه اروم بشین تا این یکسال هم تموم بشه. حرفات و خنده هات بیشتر اعصاب ملت رو خرد میکنه.
قبل بیماری مگه‌معضل بیکاریو تونستین حل کنین؟ دلت خوشه عاقا؟ گرفتی ملتو؟
اقاي روحاني شما هم تقصيري نداريد خزانه كشور خالي شده است گفتار درماني هم پاسخ دردهاي مردم نيست نتيجه اينكه بايد خدا به فكر مردم باشد نه شما
از نظر رئیس جمهور همه دروغ میگند همه مغرضند و فقط ایشان راست میگویند.این بیماری خود بزرگ بینی هم در دوره قبل آقای احمدی نزاد دچار شد بود.گزارش تفریغ بودجه از مهمترین و مستندترین و دقیقترین گزارشها در حوزه نظارت میباشد.
خدا شفا بده
هفت ساله فقط میگن باید اینکار رابکنیم باید ان کار رابکنیم !!!!
کرونا همچنان میتازد وقربانی میگیرد
بورس هم پابه پای کرونا همچنان میتازد و اماده قربانی گرفتن است ( سکته های بعد از تخلیه حباب چندصدهزارواحدی) !!!
در حالی درمان که هیچ، مردن هم برای خودمون رایگان نیست چرا و یا سوال بهتر چطور درمان برای اتباع خارجی با هر عنوانی رایگان هست. رئیس جمهورهایی مثل این آقا و ترامپ و پوتین و همه سیاست بازهای دورو دنیا رو به اینجا کشوندن.
آقای روحانی لازم نیست شرح وظایف خود را به مردم گوشزد کنی اگر کار بلد نیستی و نبودی چرا از مرم عذرخواهی نمیگنی!؟
سلام
مسئو لان محترم قضا بخصوص دادستان محترم ورودفرمایند
نمشود دیوان محاسبات بگوید گمشده
رئیس محترم جمهور بفرمایند 100% غلط است
تا کی باید مردم گرفتار این دوگانه ها باشند
تو که هیچگاه ای ....گزارش محاسبات ارزی رو بده به......
آقايان محاسبات اداري مثل روحاني نظارت كنيد شما دلار بدهيد بگذاريد هركجا دلشان بخواهد خرج كنند
برای همین کادر درمانیبیمارستانهای خصوصی دارن تعدیل میشن بخاطر قدردانی از زحمتهایشان
دکتری حقوق از اسکاتلند
لطفا اینقدر «باید باید باید» نکنید این باید ها توسط خود دولت انجام گیرد. لطفا بفرمایید مطابق برنامه ریزی دقیق دولت این کارها تا زمان فلان به نتیجه خواهد رسید و گزارش مالی و عملی آن به مجلس و مردم فهیم ایران داده خواهد شدانشالله.
سانسور مبتکرانه تابناک:

رقم نظرات مثبت و منفی را بسیار کم نمایش میدهد.
شکر نایاب است !
ملت رو ساده گیر آورده به قرآن
۱۰۰%محاسبات دیوان درسته
رییس محترم دولت
لطفا در گزارش های خود از «باید باید» کمتر استفاده کنید شما رییس قوه مجریه هستید نه قوه امریه.
خداشاهداست یک بنده خدایی هزارتومان کم داشت دربیمارستان دولتی بهش پذیرش نميدادند
یک نفرهزارتومان رادادتاپذیرش دادندبه اون بنده خدا
به شماها که کامنت گذاشتید میگم..اگر شما رئیس جمهور بودید اوضاع بهتر بود؟ اصلا شما چقدر توی اداره خانواده چند نفری خودتون انسانهای موفقی بودید؟
مخالف ورود اتباع توده ای دیگر کشورها به ایران هستم
...
اما درمان کرونا باید برای این افراد که به صورت میانگین از خود ما فقیرترند و کارهای سخت را نیز انجام میدهند رایگان باشد به دو دلیل:

چون ویروس ایرانی و غیر ایرانی نمیشناسد و از غیر ایرانی هم به ایرانی منتقل میشود و برنامه باید شامل هرکسی باشد که در قلمرو ایران است.
درد؛ چیز بدی است برای هر کس و رفع درد با دادن رفاه متفاوت است و جای دوری نمیرود کم کردن درد انسانها حالا به هر عت اگر در قلمرو ما هستند.
...
ثروت خدادادی ما جای دیگری تلف میشود، با درمان رایگان دو همنوع مبتلا از من چیزی کم نمیشود نه از ثروتم و نه از وجودم
...
نمیتونیم به "بنی ادم اعضای یک پیکرند" سعدی فخر بفروشیم و برای درمان رایگان دردی چنین همه گیر، احساس درد کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
احسنت
باید اضافه کنید کمک های کمیساریا ی پناهندگان را ازمحرومیت حقوق شهروندیبا وجود دههاسال. اقامت خلاف تمام معاییر وحقوق بشر وحتی قوانین تابعیت ایران.
جوهر حرف روحانی چیست؟
من قبول دارم فساد شده ولی دیوان محاسبات به فساد برخی نهاد ها ودستگاه های بیرون دولت هم نگاه کند.
نتیجه: کل مملکت نیازمند کنترل ونظارت ست کل دستگاه ها توشون فساد مالی ست چرا تنها یقه دولت را گرفته اند .
این حرف روحانی از فساد بودن برخی دستگاه های فاجعه بار ترست .خدا کند امام عصر بیاید
آدم باید از دست روحانی سر خود را به دیوار بکود! فقط یک چیزی یاد گرفته که کالاای اساسی در بازار موجود است. بلانسبت برای حیوانات هم همیشه کالای اساسی موجود است. آب و علف. برو ببین لوازم خانگی چه قیمتی دارد. یک فرغونی به نام پراید را فکر کنم وقتی این رییس جمهور شد ده دوازده میلیون بود الان شده 70 میلیون. فرغون آرزوها. خانه که حتی در خواب هم نمیتوان دید. بازار هر کی هرکی . این هم به اصطلاح رییس جمهور. رییس جمهور نمی دانم هست یا نیست ولی خوب روی زخم مردم نمک می پاشد. همین جاییکه الان نشسته جای بزرگان است. تکیه بر جای بزرگان زده ای.
تو درست میگی برنج دهر روز گرونتر میشه و شکر اصلاً پیدا نمیشه و قیمت هر دو سر به فلک می کشه! تبریک میگیم این جور خوکفائی رو!!!!!!
دیوان محاسبات این همه وقت وهزینه صرف کرده و گزارشی به مجلس وسه قوه ارائه داده ان وقت رییس جمهور به راحتی می گوید صد درصد غلط است پس دیوان محاسبات برای چیست اگر واقعا غلط است خوب جمش کنید نا این همه وقت و هزینه مروم صرف این کارها نشود
احتمالاٌ منظور رئیس جمهور واردات شکر بوده که خیلی وارد شده و نیاز به واردات عمده نیست

95 درصد روغن و بیش از 50 % شکر مورد نیاز کشور از خارج وارد میشود
حرف زدن راحته!!!!
؛......روحانی در بخش دیگری از سخنانش شرایط کشور را در تامین اقلام بهداشتی را قابل مقایسه با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه دانست که به علت انجام یک کار بزرگ در کشور است.....؛

دو نمونه به اقای روحانی که معلوم نیست این ادعاهایی که می کنند مربوط به ایران است یا مریخ می نویسم:

ماسک N95 هر عدد ۴۵۰۰۰ تومان
الکل طبی یک لیتر 180000 تومان

فکر این همه مقام و مسئول و آقای روحانی این است که چه حرفی بزنند تا بیشتر مردم را زجر بدهند.
اشيخ شما راست ميگي
همه چيز صد درصد غلط است
فکر می کنیم در واردات شکر خد کفا هستیم نه در تولید
از 4.5 میلیارد دلار چه خبر ؟؟؟
سلام آقای رئیس جمهور.بانگ سینا شعبه نازی آباد حساب یارانه بنده را مسدود نموده است و یارانه و بسته معشیتی و هرگونه کمک از طرف شما را بابت سوده عقب افتاده بانگ برداشت میکند با مراجعه به دفتر مرکزی بانگ هم نتیجه ایی نگرفتم و اختیار را به مدیر عامل بانگ سینا شعبه نازی آباد دادن با وجود مبلغ وام که ده میلیون بوده است و تابحال هجده میلیون در پنج سال پرداخت نمودم متاسفانه چهارمیلیون و سیصد و شصت هزارتومن هم جریمه پرداخت نکردن سوده سود هم شده ام.و هرروز هم به این مبلغ اضافه میشود و در این وضعیت که مغازه ام که نو پا بود به دلیل بیماری واگیردار تعطیل است در صورت امکان لطفا بررسی فرمائید متشکرم.
«در تامین برنج و شکر کشور خودکفا شدیم »

پس به این خاطر توبازار نیست .
جناب رئیس جمهور ،اگر گزارش دیوان محاسبات غلط است،با ارائه سند و مدرک ،بفرمایید.آن 20 میلیارد دلار،داده شده برای بازرگانی خارجی دقیقا چطور خرج شده و برای چه مواردی
به جرات می توان گفت که تاریخ ایران و حهان، هیچ مدیر و رییسی با این حد از ضخامت پوست و بی خیالی و بی توجه به گرفتاریهای مردم به خود ندیده است!!
اقای تدبیر و امید نه از شما امیدی دیدیم ونه تدبیری فقط شعار.......بسه دیگه وقتی سفره مردم در حد و ۴ نفر خانواده یک نفر سرکاربشه امید سوئی پیدا میشه مردم دیگه شما رو باورن ندارن از ابتدا سال ببین چقدر همه چیز گران شده و وزیر جنابعالی حقوق کار گر رو ۱۵ درصد افزایش داده و تورم ۴۱ درصد که این هم آمار غلطیه مثل بقیه امارها خواهشن شما بااعصاب ملت بازی نکن حالا اتباع خارجی رایگان معالجه می شون مرغ همسایه غازه؟ خود ملت ما گروگان گرفتن تا پول معالجه بدن برای یک ازمایش ۸۰۰ هزار تومان پول باید بدی تو یک داروخانه بعد چندماه از این جریان ماسک نیست ؟ البته تو بازار آزاد زیاده ۳۰۰۰۰ فیلیتر دار ؟
لوبيا 30000 تومان!
لپه 24000 تومان!
از ما گذشت خدا به داد فقير فقرا برسد.
میخواهم بدونم اینهمه نظر میدن اصلا بگوش روحانی می‌رسد
اصلا او توجهی به این حرف ها دارد یا ما بیخودی خودمونو خسته می کنیم ؟؟؟؟؟؟؟
از سیل که در کشور خرابیهای هنگفتی ببار آورده نیز فکری بکنید،تا بیشتر صدمه ببار نیاورد.
فقط به این شیخ حسن بگین حرف نزنه. همین
یعنی این همه پول سرمایه دفتر دستک و حقوق مزایا خرج یک سازمانی کردین که گزارش 100درصد غلط میده. یعنی هر کسی رو که از اونجا رد میشده تو دیوان محاسبات استخدام کردین همشون بیسواد و چیزی نمیفهمن . پس چرا درشو نمیبندین هزینهاش رو هم بدین به مردم مستضعف امریکا. پ
این 5 بسته هم مثل بسته های قبلی نامرئی ی؟؟
۲۰۰ میلیارد دلار طبق گفته رییس جمهور (دهم دیماه ۹۸) خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست! یعنی هر ایرانی سالی ۲۵۰۰ دلار معادل حدود ۴۰ میلیون تومان از دست میده، خیلی ها به این پول نیاز صددرصد دا ند، آیا وقتش نرسیده به این دشمنی بیهوده و پرهزینه از جیب ملت خاتمه بدیم؟!
شکر کم یاب و کیلو 9000 قابل توجه شیخ حسن با اون کلید زنگ زدش
با سلام
اتباع خارجی داریم تا خارجی
الان داماد ترامپ هم ایرانیه نماینده آمریکا در سازمان ملل هم افغان بود خلیلزاد.
اونها تابعیت دارند
افغان با دهها سال اقامت هنوز در ایران حتی اقامت ندارد چه برسه تابعیت .مجوز کسب و کار بهش نمیدن
باید با بیکاری و بیماری مقابله کنیم!!! دادا زياد به خودت فشاروارد نكن قر ميشي كاردست خودت ميدي و ملت ونگران مي كني!!!!!
از روزي كه اقاي روحاني گفتند انچنان تحول اقتصادي ايجاد ميشود بنده را هم جوگير كردن به اهل منزل قول دادم انچنان زندگي برايتان درست ميكنم كه لذت ببريد حالا نمي توانم ايجاد كنم هر روز سرزنش وشماتت ميشوم
آقای روحانی با اعصاب مردم بازی نکن ، طوری نوشتی در برنج و شکر خودکفا شدیم انگار قراره برا مردم نون و آب بشه.
باسلام در این طریقت ذره ای به قرآن عمل نکردیم
باید و ماید را خودمون میدانیم ..........
مملکت نیست خاله بازیه
جناب روحانی بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی فرمودند میزان رضایت مردم از مسیولین اثبات کننده محبوبیت آنان است
اگرروحانی همچون دولت کانادا به هرخانواری دوهزاردلاربلاعوض میداد ومانند امارات فیشهای آب وبرق وتلفن وغیره راازملت نمیگرفت
هفت سال وعده های سرخرمنی وتحقق نیافته
آقای روحانی بعنوان یکی از ایثارگران جنگ تحمیلی وکسیکه باتفاق خانواده دو دوره به جنابعالی رای دادیم وبعنوان یک بازنشسته زیر مجموعه خودتان ریاست جمهوری ازصمیم قلب ازرای دادن به شما بشدت پشیمانیم
اگه دیوان محاسباتبر رای خود استوار است اگه با قول پول وپست تکذیب نمیکند به مرجع قانونی برعلیه دولت شکایت کند مثل کشور دیگر وحتی با اثبات رییس جمهوری زندانی ویا..... کنند
بایدهایی که هرگز به مرحله عمل نمی رسند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل