بازدید 13213
۶
حاشیه

آنالیزور قلابی ویلموتس، ابزار تیم‌ملی را باخود برد!

این فرد که تا دو سال پیش یکی از مسئولان پاره کردن بلیت در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری بازی‎‌های ملی و باشگاهی بود، به‌عنوان آنالیزور در کادر ویلموتس حضور داشت. خبر قرارداد او با فدراسیون برای کمک به آنالیز رقبا تازه لو رفته است!
کد خبر: ۹۷۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ 13 April 2020

دوران تاریک مدیریت مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده است و حالا خبرهای ریزودرشت داخل فدراسیون به بیرون درز پیدا می کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، خبر می رسد فردی که در زمان مارک ویلموتس خودش را به عنوان آنالیزور نشان می داد، پیش از حضور این مربی بلژیکی در تیم ملی، یکی از کارمندان مرکز ملی فوتبال ایران بود و بدون مسوولیت رسمی در برخی تمرینات تیم ملی به عنوان عضوی از مجموعه کادرفنی شرکت می‌کرد.

این شخص با نام مخفف ک. ت که سابقه همکاری با روابط عمومی فدراسیون فوتبال و البته مرکز ملی فوتبال را در سابقه دارد به دلیل ارتباط خود با یکی از مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال و سازمان تیم‌های ملی، در زمان ویلموتس بخشی از کار‌های مربوط به فیلم برداری تمرینات و حتی اردوی تیم ملی را انجام می‌داد و کمک‌هایی هم به این مسئول می‌کرد.

البته برخلاف اینکه گفته می‌شود ک.ت کار‌های مربوط به بحث آنالیزوری تیم ملی را انجام می‌داد و در تمام سفر‌های این تیم در زمان مارک ویلموتس همراه این تیم بوده، سرمربی سابق تیم ملی به هیچ وجه در این زمینه‌ها از او استفاده نمی‌کرد و این فرد تنها در سفر به کره جنوبی و هنگ کنگ همراه ملی پوشان بوده است. به هر حال او از حدود یک ماه پیش و قبل از نوروز ۹۹ از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد.البته شنیده می‌شود بخشی از تجهیزات و امکانات مربوط به امور آنالیزوری تیم ملی همچنان در اختیار او است.

این فرد که تا دو سال پیش یکی از مسئولان پاره کردن بلیت در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری بازی‎‌های ملی و باشگاهی بود، به‌عنوان آنالیزور در کادر ویلموتس حضور داشت. خبر قرارداد او با فدراسیون برای کمک به آنالیز رقبا تازه لو رفته است! این فرد به واسطه دوستی و رفاقت با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال توانست لقب آنالیزور را بگیرد و سپس وارد کادر فنی ایران شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
عالی! وقتی "بلیط پاره کن" بشه آنالیزور دیگه خدا آخر عاقبت اون تیم ختم بخیر کنه، همه سعی داشتن یه گوشه کار رو بگیرن!
چرا دادستان و مدعی العموم به اسم فسادهای فوتبال تا بحال ورود نکرده ؟!!!!!
کی‌روش با این کثیف کاربرهای آقایان مبارزه می‌کرد.....
باز هم ب.ز، ک.ت، م.ش.ه
بابا دست بردارید از این مسخره بازی ها
از فردا من هم ميروم بيمارستان مريضها را مداوا وعمل كنم سرخودي كسي كاري ندارد
اینجا چه خبره حالم بد شد سه کنجی گیر نمیارم وای وای بر ما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار