بازدید 7369

واکنش قلعه نویی به دعوای آبی و قرمز برسر تاریخ ۲باشگاه

از همه پیشکسوتان می‌خواهم به ۵۰، ۴۰ سال پیش برنگردند و حالا که خود جامعه هزار مدل مشکل و بحران دارد این حرف‌ها را نزنند.بحث‌هایی مطرح می‌شود که آدم از شنیدنش متاسف می‌شود.این افراد دنبال مسائل دیگری هستند و می‌خواهند خودشان را بین مردم عزیز کنند.
کد خبر: ۹۷۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 12 April 2020

امیر قلعه نویی پیشکسوت و سرمربی سابق باشگاه استقلال درباره درگیری هواداران و قدیمی های دو باشگاه قرمز و آبی در رسانه ها و فضای مجازی ، موضع جالبی اتخاذ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی گفت: بعد از این داستان جهان یک مدل دیگری می‌شود. خدا کند ما ایرانی‌ها از این مشکل درس عبرت بگیریم. امیدوارم دنبال انسانیت، معرفت و اخلاق مداری برویم. متاسفانه می‌بینیم الان بحث‌هایی مطرح می‌شود که آدم از شنیدنش متاسف می‌شود. مسائلی که مربوط به ۵۰ سال گذشته است. خداوند به ما تلنگر زده و باید به خودمان بیاییم. نمی‌دانم این حرف‌ها چرا زده می‌شود؟

پیش بازی دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ جنگ هایی برای آسیا و ...

سرمربی فعلی سپاهان ادامه داد: این افراد دنبال مسائل دیگری هستند و می‌خواهند خودشان را بین مردم عزیز کنند. الان از همه مهم‌تر سلامت جامعه و مشکلات اقتصادی مردم است. بعد از گذشت زمان باید تصمیمات کارشناسی گرفته شود. الان اصلا بحث فوتبال نیست. الان باید درون خودمان به ۴۰ سال گذشته برگردیم و برای اشتباهاتی که کردیم طلب مغفرت کنیم. قاطعانه می‌گویم بعد از این مشکل دنیا یک مدل دیگر می‌شود.

قلعه نویی ادامه داد: از همه پیشکسوتان می‌خواهم به ۵۰، ۴۰ سال پیش برنگردند و حالا که خود جامعه هزار مدل مشکل و بحران دارد این حرف‌ها را نزنند. یک نفر حتی اگر یک روز از من بزرگ‌تر است وظیفه خودم می‌دانم به او احترام بگذارم. ما با احترام و اخلاق مداری نیاز داریم. خواهش من از دولت مردان این است که به فکر موج دوم ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم باشند. بالای ۶۰ درصد از مردم ما مشکلات اقتصادی دارند. خیرین هم کمک می‌کنند، اما از همه مهم‌تر این است که دولت فکر اساسی کند. در زندگی سه اصل وجود دارد، آزادی، عدالت و صداقت. ما باید دنبال این مسائل باشیم تا جامعه به سمتی برویم تا شأن و شخصیت ایرانی حفظ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل