بازدید 13695
۱
در روزهای شیوع کرونا و بی توجه به توصیه های پزشکی انجام شد

جلسه‌وعکس عجیب مدیرعامل‌استقلال با۴بازیکن‌سابق

عدم رعایت توصیه های پزشکی و ترتیب دادن جلسه ای که می توانست به شکل اینترنتی برگزار شود یا به بعدها موکول گردد، نشان می دهد که سعادتمند چندان اهل جدی گرفتن تهدید ویروس کشنده کرونا نیست.
کد خبر: ۹۷۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 12 April 2020

مدیرعامل باشگاه استقلال با ۴ بازیکن پیشین آبی پوش پایتخت دیدار کرد اما این نشست نه چندان ضروری بدون ماسک و دستکش و احتیاط های دوران کرونا انجام شده و باعث واکنش در شبکه های مجازی شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، عصر امروز (یکشنبه) میزبان چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال در دهه ۷۰ و ۸۰ بود. رضا حسن‌زاده، امیرحسین صادقی، آرش برهانی و رضا عنایتی در جلسه با سعادتمند به بیان نقطه نظرات خود پیرامون شرایط باشگاه پرداختند. عدم رعایت توصیه های پزشکی و ترتیب دادن جلسه ای که می توانست به شکل اینترنتی برگزار شود یا به بعدها موکول گردد، نشان می دهد که سعادتمند چندان اهل جدی گرفتن تهدید ویروس کشنده کرونا نیست.

در این نشست، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال که مشغول جا انداختن خود نزد هواداران و پیشکسوتان این تیم است، ضمن تشکر از بیان نظرات افراد حاضر در جلسه گفت: همه تلاش خود را برای موفقیت مجموعه استقلال به کار می‌گیرم و مطمئنا در این راه حمایت پیشکسوتان و هواداران به ما کمک شایانی خواهد کرد. 

جلسه و عکس عجیب مدیرعامل استقلال با ۴بازیکن سابق درروزهای کرونا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر