بازدید 19262
۷

طرح ترافیک از امروز (۲۳ فروردین ) چطور اجرا می‌شود؟

روز جمعه سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی سخنانی با اشاره به اجرایی شدن طرح ترافیک از ۲۳ فروردین ماه در این باره توضیحاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
کد خبر: ۹۷۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 11 April 2020

در مورد طرح ترافیک در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

به گزارش «تابناک»، روز گذشته یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  در رابطه با طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از فردا شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر شهروندان فرجه دو ساعته خواهند داشت که از داخل طرح یک بار خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ساعت کاری از روز شنبه توسط دولت که ۷ صبح تا ۱۴ اعلام شده، طرح ترافیک به صورتی در نظر گرفته شده که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و در ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز امکان خروج باشد و این مسأله برای افرادی که با ماشین شخصی در محل کار حاضر می‌شوند مناسب است. همچنین سبب می‌شود تا ساعت ۱۹ بعد از ظهر افراد جهت تردد متفرقه وارد محدوده طرح نشوند.

حجت تأکید کرد: از روز شنبه شهروندان باید در کارت شهروندی خود حداقل ۵۶ هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آن‌ها با ضریب یک حساب می‌شود و در واقع ۲۰ درصد به ضرر آن‌ها خواهد بود.

وی گفت: هم چنین برای هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک نیست. 

گفتنی است در همین رابطه اطلاعیه ای در سایت تهران من منتشر شده است که در آن آمده است: بر اساس اعلام شورای ترافیک پایتخت در روز پنجشنبه، ۲۸ فروردین ماه نیز صرفا طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ اعمال خواهد شد. با توجه به تغییر ساعات کاری و جهت رفاه حال شهروندان، امکان یک بار خروج رایگان نیز در این طرح پیش بینی شده و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۱۶، یک بار از طرح های ترافیکی به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی خارج شوند. همچنین برای تردد در محدوده های هر دو طرح برای هفته مذکور، رزرو طرح ترافیک الزامی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ساعت ۳ بعدازظهر شنبه ۲۳ فروردین تهران
من الان ازکاربرمیگردم چنان ترافیک سنگینی شده که قابل توصیف نبست !!!!
واقعا جواب تلفات وحشتناک روزهای پیش رو را چه کسی خواهد داد؟!!!!!!
ساعت ۳ بعدازظهر شنبه ۲۳ فروردین تهران
من الان ازکاربرمیگردم چنان ترافیک سنگینی شده که قابل توصیف نبست بیشترازیکساعته که توترافیکم
واقعا جواب تلفات وحشتناک روزهای پیش رو را چه کسی خواهد داد؟!!!!!!
خدایا خودت به داد این ملت برس
این بساط گدایی و کاسبی طرح ترافیک و زوج و فرد را تا پایان کرونا جمع کنید‌.بگذارید هر کسی ماشین دارد با ماشین خودش بیرون بیاید تا فاصله گذاری رعایت شود.
طرح اگر اجرا نشه نهایتش مردم تو ماشین تو طرافیک معطل میشن.بهتر از اینه که همگی هجوم بیارن به مترو واتوبوس.واقعا شما مسئواین به فکر مردم هستید یا جیب خودتون؟
جمع کنید‌....یک مقدار از این مردم بیچاره و البته شریف خجالت بکشید ...همش پول می گیرید .....
چه طرح خوبیه- بنده از موقعی که کرونا اومده از ماشین شخصی خودم استفاده می کنم. قبلا که طرح از ساعت 8 تا 5 بود و اون یک هفته ای که طرح رو برداشتن واقعا همه چیز خوب بود و ترافیک نبود. ولی امروز کلی توی ترافیک موندم - چون همه میخواستن طرح رو رد کنن- واقعا اگه اینجوری پیش بره تصمیم دارم از مترو استفاده کنم
توی ان شرایط هم بدنبال کسب درامد هست دولت. واقعا شرم آوره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار