بازدید 6771

محدودیت‌های سختگیرانه در خرمشهر همچنان ادامه دارد

معاون استاندارو فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان محدودیت‌ها کاهش نمی‌یابد و شرایط سختگیرانه همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 11 April 2020

به گزارش «تابناک»، محمد حیدری جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در خرمشهر ممنوعیت‌ فعالیت اصناف غیرضروری و بازارهای سرپوشیده و پرخطر در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بدون شک در صورتی که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را رعایت نکنند همچنان آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهر افزایش خواهد یافت و در این صورت مجبوریم محدودیت‌ها را بیشتر کنیم که در این شرایط وضعیت برای مردم سخت‌ می‌شود.

حیدری بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: بخشی از طرح فاصله گذاری اجتماعی شامل بستن مبادی ورودی و خروجی شهر، تعطیلی بازارها، کسب و کارهای پرخطر که امکان ابتلای مردم به ویروس کرونا در آنها بیشتر است می باشد.

وی گفت: از روز شنبه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت هوشمند در خرمشهر اجرا می شود و انتظار داریم اجرای صحیح این طرح باعث حفظ سلامت مردم شود.

فرماندار خرمشهر بر ادامه اجرای طرح‌های ملی در این شهرستان به منظور افزایش تولید در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: در این راستا برخی از فعالیتهای تولیدی که برای کشور موثر هستند، نظیر شرکت فولاد کاوه که در ابتدای فراگیری کرونا تعطیل شده بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سرمی‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان