بازدید 10281
۳

شمار قربانیان ویروس کرونا از ۱۰۰ هزار تن عبور کرد/ نرخ مرگ و میر جهانی: ۲۱ درصد

دقایقی پیش شمار قربانیان ویروس کرونای جدید و بیماری ناشی از آن یعنی کووید-۱۹ در جهان، از یکصد هزار تن عبور کرد.
کد خبر: ۹۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 10 April 2020
تابناک اجتماعیشمار قربانیان ویروس کرونا از ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت.

شمار قربانیان ویروس کرونا از ۱۰۰ هزار تن عبور کردبه گزارش «تابناک»، دقایقی پیش، حوالی ساعت ۱۷ به وقت گرینویچ (GMT) شمار قربانیان ویروس کرونای جدید و بیماری ناشی از آن یعنی کووید-۱۹ از یکصد هزار تن عبور کرد. آماری که تقریبا یک پنجم آن متعلق به ایتالیاست.
 
ایتالیا در حالی با حدود ۱۹ هزار مبتلا در رتبه نخست کشور‌ها از نظر آمار مرگ و میر این بیماری قرار گرفته که ایالات متحده با سرعت در حال نزدیک شدن به آن است و تا کنون قریب به ۱۸ هزار جان باخته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و عواقب آن داشته است.

بعد از این دو کشور، اسپانیا با حدود ۱۶ هزار جان باخته در جایگاه سوم قرار دارد و رتبه‌های بعدی در اختیار فرانسه و بریتانیا است و بعد کشورمان با ۴۲۳۲ جان باخته، در رتبه ششم، بالاتر از چین که ۳۳۳۶ فوتی دارد، قرار گرفته است.

بر اساس آمار‌های جهانی، تاکنون بالغ بر ۱ میلیون و ۶۶۶ هزار نفر از شهروندان ۲۱۰ کشور جهان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این جمع، حدود ۳۷۰ هزار نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند. آمار و اعدادی که بر اساس آن‌ها نرخ مرگ و میر جهانی (Death Rate) ۲۱ درصد است. نرخی که امروز در کشورمان بار دیگر کاهش یافت و به ۱۰.۶ درصد رسید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با توجه به اینکه بسیاری از موارد ابتلا در امار مبتلایان وارد نمیشود( برخلاف فوتی ها)بنظر میرسد نرخ مرگ ومیر بسیار کمتر باشد. با این حال چون شیوع بیماری و جمعیت درگیر بیماری بالاست و بهمان نسبت فوتی های بالا میرود موارد مرگ ومیر بسیار بچشم می اید
یکی مردم رو توجیه کنه آمریکا و دیگر کشورهای پیشرفته با تکنولوژی بسیار پیشرفته آمار مرگ ومیر بالای ۱۵ هزار نفر ولی ایران فقط ۴ هزار نفر ؟!!!این آمار باید چی جوری باید پذیرفته بشه؟
هنوز هم دارید برای چین لاپوشانی می کنید، در حالی که دود کوره هیا جسد سوزی آنها تا اینجا هم رسیده است!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر