بازدید 7749

استانداری: آبگرفتگی‌های تهران مقطعی بوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه درپی بارش روز‌های اخیر در سطح استان تهران تنها در برخی نقاط شاهد آبگرفتگی‌های مقطعی بوده ایم، گفت: در حال حاضر در سطح استان مشکل خاصی نداریم و به تمامی دستگاه‌های ذیربط، فرمانداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده که تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
کد خبر: ۹۷۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 10 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح آخرین وضعیت معابر و ظرفیت کانال‌ها و انهار در سطح استان تهران درپی بارش‌ها گفت: امروز (جمعه) بازدیدی از شهرستان‌های بهارستان و بخش‌هایی از شهریار و اتوبان تهران-ساوه داشتم و مشکل خاصی نداریم. فقط در چند نقطه از جمله زیرگذر‌های نسیم شهر شاهد آبگرفتگی بودیم.

وی افزود: حجم بارش‌ها زیاد بوده و چاه‌های جذبی پر شده بود بر همین اساس اعلام شد که موتور‌های دیزلی در نقاطی که آبگرفتگی و یا احتمال آبگرفتگی وجود دارد به همراه اکیپ‌ها به صورت دائم مستقر شوند تا با توجه به پیش بینی بارش‌ها و احتمال شدت بارش در شب مشکلی ایجاد نشود و آبگرفتگی‌های احتمالی در کم‌ترین زمان ممکن رفع شوند.

وی ادامه داد: حجم بارش دیروز و امروز در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بیشتر بوده بر همین اساس آبگرفتگی‌های مقطعی را در استان شاهد بودیم که با توجه به کمتر بودن بار ترافیکی در این ایام، مشکل خاصی ایجاد نشد.

تقی زاده تاکید کرد: البته در برخی نقاط همانند زربند شمیرانات شاهد ریزش‌هایی در مسیر تردد بودیم که با تلاش راهداری و مسئولین شهرستان، انسداد مرتفع شده و راه در حال بازگشایی است. همچنین مشکلاتی در مسیر فیروزکوه بود که این مشکل نیز حل شد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در سطح استان وجود ندارد، افزود: آبگرفتگی‌ها بیشتر مقطعی بوده با این حال باتوجه به پیش بینی ادامه بارش‌ها به فرمانداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح استان تاکید شده تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر