بازدید 10370
رقابت ترابی و تیموریان؛ بازی جدید کنفدراسیون آسیا با نام استقلال و پرسپولیس

درآمدزایی AFC با رای‌ میلیونی ایرانی‌ها در نظرسنجی

ای‌اف‌سی که اداره سایت خود را به شرکتی هندی سپرده است، به تازگی در همه نظرسنجی هایش یک ایرانی را هم اضافهذمی کند و البته اگر جا داشته باشد حتما یک استقلالی و یک پرسپولیسی را هم میان گزینه ها می گذارد که باعث هجوم سرخابی دوستان به این سایت و ثبت آرای چندین میلیونی می شود.
کد خبر: ۹۷۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 09 April 2020

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، بهترین گل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از راه دور را به نظرسنجی گذاشت که گل‌های آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی، بازیکنان تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بوریرام تایلند و السد قطر در میان پنج گزینه دیده می‌شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، AFC درباره گل تیموریان نوشت: ورزشگاه خانگی بوریرام که اغلب به‌عنوان قلعه تندر نامیده می‌شد، شاهد موشک رعدآسای آندرانیک تیموریان در سال 2013 بود. در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دور برگشت یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها و زمانی که ایرانی‌ها از صعود به نیمه‌نهایی مطمئن بودند، تیموریان تاثیر خودش را گذاشت و شوتی غیرقابل مهار به گوشه دروازه بوریرام نواخت تا استقلال در مجموع به برتری 3 بر یک دست یابد.

AFC در مورد گل ترابی به السد نیز نوشت: اگر می‌خواهید زمانی برای به ثمر رساندن بهترین گل دوران حرفه‌ای خود انتخاب کنید، بازی خداحافظی ژاوی از دوران بازیگری فوتبال، بهترین زمان محسوب می‌شود.

ای اف سی که اداره سایت خود را به شرکتی هندی سپرده است، به تازگی در همه نظرسنجی هایش یک ایرانی را هم اضافهذمی کند و البته اگر جا داشته باشد حتما یک استقلالی و یک پرسپولیسی را هم میان گزینه ها می گذارد که باعث هجوم سرخابی دوستان به این سایت و ثبت آرای چندین میلیونی می شود. در آخرین مورد از این استقبال بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن آسیایی در تاریخ جام جهانی فوتبال برگزیده شد اما همیشه این نظرسنجی مسالمت آمیز نیست و به طور مثال در رای گیری برای بهترین و پرافتخارترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان، بین هواداران آبی و قرمز بر سرانتخاب فرهاد مجیدی و سیدجلال حسینی جنجالی در گرفت که در نهایت کاپیتان پرسپولیس برنده این رای گیری ۸میلیونی شد.  

رقابت ترابی و تیموریان در نظرسنجی جدید کنفدراسیون

در ادامه این مطلب آمده است:‌ صحبت‌های پیش از دیدار گروهی تیم‌های پرسپولیس و السد درباره آخرین دیدار ژاوی، پیش از آویختن کفش‌هایش بود، اما هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی درباره گل ترابی صحبت می‌کردند. زمانی که ملی‌پوش ایرانی توپ را از فاصله 35 متر از دروازه توپ را گرفت، خطر چندانی احساس نمی‌شد، اما این هافبک شوتی غیرقابل مهار به دروازه السد شلیک کرد که از سعد الشیب عبور کرد تا بازنشستگی هم‌تیمی‌ او تحت تاثیر قرار گیرد.

برای شرکت در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می توانید به آدرس رسمی این سایت مراجعه کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی