بازدید 7153
۲

دستگیری اعضای باند سرقت از سوپرمارکت‌های مشهد

با تلاش ماموران پلیس اعضای باند سرقت‌های خشن از سوپرمارکت‌های مشهد در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 09 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: ساعت ۵ بامداد چند جوان با سر و صورت پوشيده به يك سوپرماركت در محدوده بلوار پيروزي مشهد حمله ور شده و در حالي كه چاقو به دست داشتند با تهديد فروشنده بيش از ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد و مقداري خوراكي به سرقت بردند.

سرهنگ "جواد شفيع زاده" افزود: در پي گزارش اين سرقت به فوريتهاي پليسي ۱۱۰، ماموران انتظامي بلافاصله در محل حاضر و اقدامات قانوني اوليه به عمل آمد.

وی افزود: در حالي كه كارآگاهان اداره عمليات ويژه و اطلاعات جنايي پليس آگاهي استان نيز تحقيقات خود را پيرامون اين سرقت آغاز كرده بودند تصاويري از صحنه ارتكاب جرم در فضاي مجازي منتشر شد و پس از گذشت 48ساعت، كارآگاهان پليس آگاهي توانستند با اقدام هاي گسترده علمي و اطلاعاتي، در يك عمليات سخت و پيچيده پليسي اعضاي باند را شناسايي و تحت تعقيب قرار دهند.

وي گفت: كارآگاهان در تعقيب سايه به سايه متهمان، زماني كه آنها وارد يك سوپرماركت در محدوده خيابان نخريسي مشهد شده بودند به طور غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: در بازجويي هاي فني از متهمان كه هيچ گونه سابقه كيفري نداشته و ادعا مي كنند بچه محل هستند و قبل از ارتكاب سرقت ها، قرص هاي روانگردان مصرف مي كردند تا كنون از ۴ فقره سرقت هاي خشن سوپرماركت ها رمزگشايي شده و تحقيقات از اعضاي اين باند با دستورات تخصصي مقام قضايي براي كشف ديگر اقدامات مجرمانه آنها ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صد تومن!!!!!!؟؟؟؟؟
باور کنید زشته که پلیس سعی میکنه با داستان سرایی کردن خودش را بزرگ، قوی، توانمند، باهوش . ... جلوه بده

هر ادم عادی میفهمه که اگر پلیس به قول خودشون با اقدام هاي گسترده علمي و اطلاعاتي، در يك عمليات سخت و پيچيده پليسي اعضاي باند را شناسايي و تحت تعقيب قرار داده بود دیگه نیازی نداشت در تعقيب سايه به سايه متهمان، باشند و زماني كه آنها وارد يك سوپرماركت در محدوده خيابان نخريسي مشهد شده بودند به طور غافلگيرانه آنها را دستگير كنند چون همه ما میدونیم که پلیس مردم را بدون هیچ گونه ادله و فقط از باب مظنونیت دستگیر میکنه، حالا چطور تنستن سارقین زورگیرو شناسایی کنند و بعد تعقیبشون کنند که تو یک زورگیری جدید که اصلا نمیدونست کی قراره اتفاق بیفته دستگیرشون کنند.

البته پر واضحه که پلیس از ترفند اسلحه خالی استفاده میکنه که شاید یک عده ای بترسن . فکر کنند توسط پلیس دستگیر میشن ولی واقعیت اینه که همه به پلیس میخنند وقتی اینطوری داستان سرایی میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان